Löysin ystävän aviomiehen etsimästä salasuhdetta netistä...

• Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tonttu";25830031]Sulle on ilmeisesti joku käynyt joskus jotain kertomassa... ;D .
Tämä nainen on mun paras ystävä lapsuudesta asti. Susta en tiedä mut hän ei ikinä syyttäis minua tai ketään muutakaan oman miehensä edesottamuksista.[/QUOTE]

Ei oo käyny. Sain itse selville mutta käytännössä sama asia jos vaihtoehto olisi ollut olla tietämättä. Ja sen tietämättömyyden olisin totta vie valinnut. Ollaan edelleen yhtä perhettä ja arki rullaa omalla painollaan mutta eipä me juurikaan yhdessä mitään puuhastella.

Koittakaa ihmiset tajuta että toisten suhteisiin ei mennä sekaantumaan.

Itse pidän hyvin suuressa arvossa sitä mitä joku viisas on joskus sanonut: "mitä toinen ei tiedä se ei voi häntä satuttaa"!

Ja kyllä, olen itsekin pettänyt. Ekassa suhteessa joka oli loppua vaille valmis muutenkin. Olin miettimässä tapaa kertoa se että haluan erota. Kaverin piti sitten kuitenkin myöhemmin mennä kertomaan asioiden oikea laita, ikään kuin mun selitys eron syyksi ei olisi kelvannut (kelpasi kuitenkin exälle).

Miettikää ensin sitä mitä hyvää te saatte siitä vasikoimisesta. Jos se on tyyliin "pääsinpäs narauttamaan mun ihkupestiksen petollisen jätkän" niin hankkikaa todellakin se kuuluisa elämä.

Ainoa tapa (ignoorauksen lisäksi) lähestyä tätä keissiä on ottaa ko. mieheen yhteyttä ja kertoa että tiedän mitä suunnittelet. Tässäkin toki kannattaa ottaa huomioon se että kyseessä voi olla ihan harmiton oman markkina-arvonsa mittauttaminen.

"vieras"
Minä ainakin haluaisin itse tietää jos mies etsii seuraa jostakin muualta. Eli kertoisin kun kerran on noin hyvä ystävä kyseessä. Mieti mitä muuta se mies voi puuhailla vaimonsa selän takana??? Kyllä vaimolla on oikeus tietää.

"Vieras"
Metsäpeikko, vaikka teillä onkin tuollaista kummallista touhua, niin suurin osa haluaa tietää jos mies pettää. Ellet kerro, olet tuon pettäjän puolella.
Et vastannut kysymykseeni: puolustatko koulukiusaajiakin tuollaisella agessiolla kun sulla on näköjään tarve olla kusipäiden puolella ja hyväksyä kusipäisyys?

"Tonttu"
[QUOTE="mä";25830130]Sinkku ja etsit varattua miestä , ei sullakaan mene hyvin :(
Mä varmaan sopisin treffit miehen kanssa ja katsoisin miehen reaktion kun näkee mut.[/QUOTE]

Enpä ole ainut sinkku sillä sivustolla ;D

justjuu
[QUOTE="Tonttu";25830170]Enpä ole ainut sinkku sillä sivustolla ;D[/QUOTE]

no ei ole sullakaan kaikki hattivatit veneessä... :/

nyt kun oon lukenut sun vastauksia niin en tiedä sit kannattaneeko kertoa.. jos olette sitten vähän epämääräistä porukkaa.

"Tonttu"
[QUOTE="Noo";25830131]Miten tuolla sivustolla tarkistetaan kirjautuessa henkilöllisyys?

Olisiko kaverit pilailleet?[/QUOTE]

Sinne kun tekee oman profiilin niin varmistusviesti tulee omaan sähköpostiin ja sit se pitää kuitata....

"mä"
[QUOTE="Tonttu";25830170]Enpä ole ainut sinkku sillä sivustolla ;D[/QUOTE]

Et varmaankaan , ei moraalittomien määrä tee tekoa yhtään sen "hyväksyttävämmäksi" ainakaan mun silmissä.
Tolla asenteella voisit varmaankin käydä kaveris miehen kanssa kuksimassa.

peesi
[QUOTE="vieras";25830232]kertoisin ja itse toivoisin minulle kerrottavan. Näyttäisin sivun ja ihmettelisin ääneen. Ystäväni miettisi itse, miten toimisi.[/QUOTE]

Lähettäisin linkin sivuille miehelle ja kysyisin kerrotko itse vai mä .

"Tonttu"
[QUOTE="mä";25830199]Et varmaankaan , ei moraalittomien määrä tee tekoa yhtään sen "hyväksyttävämmäksi" ainakaan mun silmissä.
Tolla asenteella voisit varmaankin käydä kaveris miehen kanssa kuksimassa.[/QUOTE]

Ai jos sinkkuna haen sinkkua seuraa :D ? Kylläpäs täällä on ahdasmielistä porukkaa, heheee!

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja miksi ees yhessä;25830192:
Metsänpeikko kertoi just tänään toisessa ketjussa, että pettää tälläkin hetkellä, joten...
Ai niin. Itseäänhän tuossa puolustikin :D. Ihmekkös kun oli pettäjällä piikit pystyssä. Ei ei, ette saa kertoa :D... Voi luoja!

"vieras"
En jättäisi kertomatta kaverille miehen seuran etsimisestä.Tehköön itse päätöksen jatkaako suhdetta vai ei.Sun on pakko kertoa.Jouduin itse järjestää joskus asiat niin,että puoliskoni jäi rysänpäältä kiinni kun muuten ei totuutta tullu.Onneksi hän ei tuntenut mun kaikkia ystäviäni niin onnistuttiin tehtävääsä :) Tämä mies ei ollut minua varten tekisin saman uudelleen jos epäilisin saman toistuvan.

"mä"
[QUOTE="Tonttu";25830251]Ai jos sinkkuna haen sinkkua seuraa :D ? Kylläpäs täällä on ahdasmielistä porukkaa, heheee![/QUOTE]

Ymmärsin että kyseiset sivut ovat tarkoitettu varatuille jotka hakee "päiväkahviseuraa".

"Tonttu"
[QUOTE="mä";25830269]Ymmärsin että kyseiset sivut ovat tarkoitettu varatuille jotka hakee "päiväkahviseuraa".[/QUOTE]

Sivusto mainostaakin itseään salaisen seuran tyyssijaksi. Mutta siellä on lisäksi myös sinkkuja. Sopii mennä tsekkaamaan. Mun ystävän mies haki profiilinsa mukaan salaista seuraa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja miksi ees yhessä;25830192:
Metsänpeikko kertoi just tänään toisessa ketjussa, että pettää tälläkin hetkellä, joten...
Jos tämä on totta niin huhheijjaa.. :D

loistavia neuvoja kun on oma lehmä ojassa niin syvällä ...

Ja asiaan voin kommentoida sen verran että itse haluaisin ehdottomasti tietää ja ystävilläni on velvollisuus kertoa,ollaan keskusteltu tästä monesti.

"tähti"
Ottaisin yhteyttä mieheen ja keskustelisin hänen kanssaan. Kertoisin, että tiedän, kysyisin miksi hän on siellä ja mitä etsii, ja sitten tekisin päätökseni siitä mitä teen. Ensisijaisesti pyrkisin siihen, että tarvittaessa hän itse kertoo mitä on meneillään.

Yhteistyössä