Ihan sama minkä värinen tai mikä on valmistusmateriaali tai onko pinnoitus kullattu, hopeoitu tai vaikka nikkelöity, mutta miksi kukaan haluaisi maksaa ylimääräistä kullittamisesta?Lueppas Milanna uudestaan viestisi #23. Oletko siis ostamassa kullitettua vai pinkkiä... Vai oliko tarkoituksesi vaan taas saada huomiota täällä sillä, että olisit muka ostamassa kultaista puhelinta
Kuori on pinnoitettu kullalla, jota on 1 gramma. Pinnoite on niin ohut, että kun pyyhkäisee kuorta, kultaa ei enää ole. Arvo muutaman euron, puhelimen hintaan lisätty muutama satanen...Tyhmä kysymys mutta mitä tarkoittaa, 0.10 (1/10) GRAM SOLID GOLD, onko se 1 gramma? ;D Olen huono.
Mitäs jos vaikka sinä lähtisit tältä palstalta vinkumasta?sori vaan mut välillä sun täytyy itse etsii tarvimas tieto, ja eikö sun pitänyt häipyy täältä helvetin esikartanon palstalta?
Tai vaikka sinä?Mitäs jos vaikka sinä lähtisit tältä palstalta vinkumasta?
älä viiti lenaOnkohan sinun korvien välissä pelkää paskaa?
Huutonetistä ostin. Asun pienellä paikkakunnalla eikä ollut mahdollisuutta lähteä isommille paikkakunnille kyttäämään rillimukeja. Nyt olisi loppuvuodesta ollut rahaa ostaa sixpack, mutta ne ehti loppua joka paikasta.Ostit siis huutonetistä? Mä sain itse anttilasta vuoden alussa ja prismasta joku aamu oli näitä täynnä, sekä vähän six-päckejä ostin mutta ne tulee käyttöön kun muutetaan uuteen kotiin.
Pointti on se, että onhan varmasti kallista, onhan.Milanna, iPhone6 myydään ns kullanvärisellä kuorella kuten tuolla joku jo kertoikin. Onko pointti nyt kuori ehtaa kultaa vai se väri?
iPhonen kuori on erittäin liukas (itsellä on kutonen) ja jotta luuri ei heti menisi särki, niin sille kannattaa ostaa samassa syssyssä hyvä flip-cover. Uusi etulasi huollossa maksaa 375 rahaa. Hieno kuori jää sitten suojakuoren alle piiloon.
Ihan kohta tulee markkinoille lisää lisävarusteita kuten erivärisiä etu- ja takakuoria. Pikkuhuoltopajat niitä vaihtelevat. Näissäkin täytyy sitten muistaa, että laitteen takuuaika voi raueta, jos kuori on avattu.
Joten...ostaisin ihan tavallisen iPhonen ja sille hienon kuoren netistä.
Miksi ei pelittäisi . Jos vaan siellä on, mutta etsin todellakin joku Limited Edition ja todistuksen kanssa. Ukrainassa tehdään kans kultaisia Iphoneja. Sen Ebaysta en halua, kun samat pakkaukset myydään erikseen ja vastavat kuoret joka paikassa halvalla ja todistus voi kirjoittaa kuka tahansa, eli hyvällä tuurilla sen voi tehdä itsekin eikä menee kun about 500-600eur, kun kaikki hae tukusta. Sekä enemmän täyskullasta etsin ja ne saa ainakin sieltä Britaniasta, laitoin kyselyn jo, kun maksaminen ei onnistu heidän sivuilla. Keräily kappale enemmän tässä haen, sekä käyttöön, eli kaksi mukava asiaa pitäisi yhdistä tässä.Mielenkiintoista olisi nähdä kuinkas japanilainen luuri täällä pelittäisi, puhumattakaan siitä kuinka Ukrainassa on aikaa vastailla näihin suuriin kysymyksiin.
En tiedä Iphonista . Uskon se varma kuitenkin laske jossain vaiheessa. Mutta ehkä joskus voi olla joku antiikki, mutta sen pakko joka tapauksessa saada kokoelmaan.eiks se keräilyarvo laske jos tavaraa on käytetty