Löysin jotain hienoa :)

Olisitte antaneet Milannan ja wieruuden jatkaa vaan. Mä olisin halunnut tietää mihin se johtaa. Ja olisin myös halunnut tietää mitä wieruus olisi vastannut kun joku olisi kyseenalaistanut (kuten hän odotti jonkun niin tekevän) miehensä puhelimen olemassa olon.

Alkuperäinen kirjoittaja kultaseppä;30559765:
Kyseessä ei ole limited edition vaan puhelimen vakomallista johon pienyritys on lisännyt ylimääräisen pinnoitteen.
Eli kultayritys joka vain teki näitä kuoreja, pakkauksia ja todistuksia? Niin miksi ei voi olla Limited edition? Tuskin ne tekee näitä monta.

Millä tavalla taas ei käy? :D. Miksi sinulle ei käy että mun vastaus on ollut ettei kaikki ole matta pintaisia ja tästä kännykkästä ei saa selvää, kun yhdessä kuvassa se on jopa kiiltävä. Niin miksi ei käy että vastasin, katso muut kohteet, ei vaan voi olla että kaikki on matta pintaisia vai olenko minä sitten puusilmä, ainakin omasta mielestä yks kännykkä on aika kiiltävä. Missä takana on liika kuvia ja tekstiä sekä kivet.
sillä tavalla jos vastaus on eri kun mitä olet asiasta ajatellut etukäteen. sillon vastaus on kiusaamista, kateutta ja vaikka mitä.

viiras
Lueppas Milanna uudestaan viestisi #23. Oletko siis ostamassa kullitettua vai pinkkiä... Vai oliko tarkoituksesi vaan taas saada huomiota täällä sillä, että olisit muka ostamassa kultaista puhelinta :D

Lueppas Milanna uudestaan viestisi #23. Oletko siis ostamassa kullitettua vai pinkkiä... Vai oliko tarkoituksesi vaan taas saada huomiota täällä sillä, että olisit muka ostamassa kultaista puhelinta :D
Jos minun pakko hakea huomiota jollai kännykkällä mitä on varma joka toisella (tarkoitan iphone6) niin pitäisi olla aika tyhmä kai? Ehkä kannattavampi sitten olisi valehdella että haluan kullattu Bentley tai Masaratti...

Kullattu pinkki on olemassa ja oli tehty vain 200kpl googlen mukaan ja yks löysin jopa Ebaysta mutta en uskoa että sama pinkki se on. Haluan kuitenkin kultavärinen ja peili-pintainen.

totuudenpuhuja
Voi Milanna rakas, et sinä saa yli sadantonnin puhelimen veroista muualta halvemmalla. Jos raha ei ole problem niin voithan ottaa yksityiskoneen ja lentää hakemaan sen jos eivät toimita tänne.
<3

"Asdf"
Älähän nyt, anna Milannan leikkiä prinsessaleikkejään ja haaveilla Tuksun tyylisesti luksuselämästään. :) Ne haaveiden kohteetkin vaihtuvat varmasti neljästi tunnissa, ihan kuten kaikki muukin Milannan elämässä.

[QUOTE="Asdf";30560063]Älähän nyt, anna Milannan leikkiä prinsessaleikkejään ja haaveilla Tuksun tyylisesti luksuselämästään. :) Ne haaveiden kohteetkin vaihtuvat varmasti neljästi tunnissa, ihan kuten kaikki muukin Milannan elämässä.[/QUOTE]

Ei teillä ole mitään muuta näköjään kuin Tuksu, jos ette voi edes verratta mihinkään muuhuun :)

Yhteistyössä