Löysimpäs välikausihaalarin :)

"Minna"
Musta tuo on aivan ihana. Tykkään tämän merkin vaatteista muutenkin. Se karvareunus on aivan ihana niissä talvihaalareissa.

Tykkään myös siitä etteivät kaikki tykkää, koska en haluaisi joka toisella olevan samanlainen haalari päällä.
 
Mä olen kyllä aina yleensä valinnut ei-niin-arkoja sävyjä. Talvihaalareissa alaosa on ollut ruskeaa ja hihat yleensä (useat valmistajat tekevät väreiltään käytännöllisesti suunniteltuja nättejä haalareita tytöille, joissa helposti likaantuvat kohdat ovat tummemman sävyisiä). Taikka esim. tummanvioletti on hyvä sävy noin kauttaaltaankin.

Ne kerrat kun on vaaleampia sävyjä ostanut, niin on saanut katua. Viime kevään (tumman)pinkki takki likaantui ja lika pinttyi nopsaan. Onneks niin tumman pinkissä tahrat eivät kuitenkaan paista kovin häiritsevästi silmiin.
mä olen niin tyhmä, että valkkaan sen joka vaan silmää miellyttää ja sit katon onko ominaisuudet vielä hyvät ja otan sen.en oikein osaa olla järkevä siinä tilanteessa ja miettiä kaikkia mahdollisia kuraläikkiä.
ja onhan tuolla muksulla haalarit olleetkin likaset, mutta ei se haittaa tossa pihassa / leikkareilla ulkoillessa mitään. kaupungille lähdettäessä heitetään sitten toiset vermeet niskaan eikä näitä "rönttiksiä" :)
 
Joo mä kans en ala ostaa rumaa siks että se on käytännöllistä.
Ku on tarjolla kauniitakin hyvillä ominaisuuksilla. Oon tottunu siihen että puen lapsen niin että hänellä on minun mielestä nätit vaatteet päällä enkä todellakaan aio joustaa tästä päätöksestä välikaudellakaan :)
 
tiimarinvihko harmaana
mä olen niin tyhmä, että valkkaan sen joka vaan silmää miellyttää ja sit katon onko ominaisuudet vielä hyvät ja otan sen.en oikein osaa olla järkevä siinä tilanteessa ja miettiä kaikkia mahdollisia kuraläikkiä.
ja onhan tuolla muksulla haalarit olleetkin likaset, mutta ei se haittaa tossa pihassa / leikkareilla ulkoillessa mitään. kaupungille lähdettäessä heitetään sitten toiset vermeet niskaan eikä näitä "rönttiksiä" :)
No mun mielestä ne kaupassa kauniit vaaleanpunaiset tms. vermeet on ihan järkyn näköiset sitten kun lika pinttyy ja mä haluan, että mun lapsi näyttää siistiltä kotipihallakin :D (ja mua surettaa maksaa monta kymppiä vaatteesta, joka menee pilalle muutaman käyttökerran jälkeen). Ja meillä kyllä myöskin vaatteet periytyy esikoiselta kuopukselle, joten haluan niiden olevan siistejä.
 
No mun mielestä ne kaupassa kauniit vaaleanpunaiset tms. vermeet on ihan järkyn näköiset sitten kun lika pinttyy ja mä haluan, että mun lapsi näyttää siistiltä kotipihallakin :D (ja mua surettaa maksaa monta kymppiä vaatteesta, joka menee pilalle muutaman käyttökerran jälkeen). Ja meillä kyllä myöskin vaatteet periytyy esikoiselta kuopukselle, joten haluan niiden olevan siistejä.
ok. kaikilla omat tavat :)
 
Mut eiksen haalarin vois pesasta sit ku se lika on tuoretta, ei välttämättä koneessa mut esim huuhtasee suihkulla sen? Ettei antas sen pinttyä?
joo, näin mä olen tehnyt jos on ihan kamalassa möhnössä :) . Varsinaista pesua harrastan ehkä kerran käyttökauden aikana.. meillä on varmaan suht rauhalliset lapset ,kun kumpikaan ei koskaan ole vaatteitaan kovinkaan kakkasiks saanut ulkona.
 
:D
joo, näin mä olen tehnyt jos on ihan kamalassa möhnössä :) . Varsinaista pesua harrastan ehkä kerran käyttökauden aikana.. meillä on varmaan suht rauhalliset lapset ,kun kumpikaan ei koskaan ole vaatteitaan kovinkaan kakkasiks saanut ulkona.
Meil kans muksut pitää ihan siisteinä noi vaatteet ja siks sanoinki että sille 4v voisin tuon puvun ostaa.. Mutta just tuo aika kun lapsi alkaa kävellä ja ryömiä niin en valkoista ostais.
 
Odotas vaan... ja odotas sitten kun... et varmaan jaksa/muista/osaa/pysty... ja hei, sanoinko jo että ODOTAHAN VAAN!

Ap, ihan mahtava haalari! (Mikä väri on sellainen, ettei se koskaan likaannu?)
MUSTA! ja TUMMANSININEN ja kaikki muutki ihanat tummat sävyt joita pitäs talven lisäksi käyttää ympärivuotisesti ettei tartte pestä pyykkiä.
 
musta toi kenkäjuttu oli aika hauska...pitää ostaa uudet kengät että on varmasti sävysävyä....

sitten ihmetellään että miten ne lapsethaukku ja nirsoilee toistensa pukeutumista vanhempana....
No jos mä en saa niitä myytyä, niin en osta uusia, vaan pidän niitä. Siihen vedän kuitenkin rajan. Joten jos sekin vähä kasvattais oikeeseen suuntaan?

Enkä mä itekkään laita omaan asuuni täysin epäsopivia väriyhdistelmiä.
 
musta toi kenkäjuttu oli aika hauska...pitää ostaa uudet kengät että on varmasti sävysävyä....

sitten ihmetellään että miten ne lapsethaukku ja nirsoilee toistensa pukeutumista vanhempana....
Miten noi kaksi liittyy toisiinsa, paitsi siten että joku muu kiinnittää tähän asiaan huomionsa ja alkaa suureen ääneen arvostella, kun toinen haluaa pukea lapsensa omaa silmää miellyttävästi? Mikäs siinä, itse ainakin otan kaiken ilon irti siitä, ettei poikani vielä sano vastaan sille, mitä hänen päälleen puen.
 

Yhteistyössä