Löysimpäs välikausihaalarin :)

hyi
noi ticketin haalarit on ihan järkkyjä, niiden tuominen ainakin päiväkoteihin pitäisi kieltää kokonaan. hihansuut ja lahkeet on niin tiukat että niitä saa sormet verillä kiskoa paikoilleen ja sitten lapset valittaa kun sattuvat ja tulee painumia. koittakaas joskus ite pukea ja riisua tommoset haalarit 10 tenavalle pari kertaa päivässä. :(
 
"vieras"
Löysit haalarin? No onpa ihme. Onko jossain päin Suomea vielä jokin pula-aika, ettei kaupasta löydy tavallista tavaraa kuten haalareita, kun tarvii täällä kuuluttaa että on löytänyt haalarin?
 
:D
Jaa että eka sä sanot että tyttö ei ole ollu maassa ja siten onki paljon rattaissa ja sitte sä sanot että kun pukua käytetään niin lapsi kävelee jo hyvin.. Aika nopeesti edetään :D Kyl meil oli ainaki se loska-**ska möyrintävaihe siinä. Ja vaikka onki todella kaunis puku niin juuri tuon ikäiselle en sitä ostaisi. Olisin ostanu viime keväänä kun lapsi oikeesti ei ollu maassa tai sitte parin vuoden päästä kun oikeesti kävelee jo (vaikkakin edelleen kierii maassa, mut harvemmin sentää ryömii :D ) Ja tietenkin pukuja pestää, mutta niiden kosteussuojaukset kärsii.. Lisäksi niiden kuivatus kestää mikäli pukua ei saa pistää kuivausrumpuun ( Ticketistä en muista voiko laittaa).
 
Jaa että eka sä sanot että tyttö ei ole ollu maassa ja siten onki paljon rattaissa ja sitte sä sanot että kun pukua käytetään niin lapsi kävelee jo hyvin.. Aika nopeesti edetään :D Kyl meil oli ainaki se loska-**ska möyrintävaihe siinä. Ja vaikka onki todella kaunis puku niin juuri tuon ikäiselle en sitä ostaisi. Olisin ostanu viime keväänä kun lapsi oikeesti ei ollu maassa tai sitte parin vuoden päästä kun oikeesti kävelee jo (vaikkakin edelleen kierii maassa, mut harvemmin sentää ryömii :D ) Ja tietenkin pukuja pestää, mutta niiden kosteussuojaukset kärsii.. Lisäksi niiden kuivatus kestää mikäli pukua ei saa pistää kuivausrumpuun ( Ticketistä en muista voiko laittaa).
sanoin että talvella ei ole ollut maassa. Mutta en ole silti mikään ennnustajaeukko ja en tiedä millälailla haluaa ulkoilla keväällä. Ja jos on hirveästi loskaa ja kuraa, laitamme kuravaatteet.
Siis mä en ainakaa jolleki 3 -4 vuotiaalle ennenmmin suosittais, nehä kiertää joka kuralammikon. Pikkusen ulkoilu on jotenkin enemmä hallittavissa sentään.
 
"Hanna"
no kun en mä tiedä tarkkaan :D .. tarvitsija on 2,5 vuotias poika.. turkoosia ja/tai ruskeeta haluaisin, mutta ei vaan ole tullut vastaan sellasta jossa sekä sitte ulkonäkö että ominaisuudet olis molemmat miellyttäviä.
Reimalla oli ainakin tänä keväänä tullut raitahaalari ruskea-turkoosina, oletko sen jo katsastanut? Itse etsin turkoosia pipoa ja hanskoja:)
 
[QUOTE="Hanna";23278315]Reimalla oli ainakin tänä keväänä tullut raitahaalari ruskea-turkoosina, oletko sen jo katsastanut? Itse etsin turkoosia pipoa ja hanskoja:)[/QUOTE]

se reiman raitahaalari oli ihana. Tytöille punainen, ei napannut.. Raitaista kaipasin mutta en löytäny :)
 
tiimarinvihko harmaana
Mä olen kyllä aina yleensä valinnut ei-niin-arkoja sävyjä. Talvihaalareissa alaosa on ollut ruskeaa ja hihat yleensä (useat valmistajat tekevät väreiltään käytännöllisesti suunniteltuja nättejä haalareita tytöille, joissa helposti likaantuvat kohdat ovat tummemman sävyisiä). Taikka esim. tummanvioletti on hyvä sävy noin kauttaaltaankin.

Ne kerrat kun on vaaleampia sävyjä ostanut, niin on saanut katua. Viime kevään (tumman)pinkki takki likaantui ja lika pinttyi nopsaan. Onneks niin tumman pinkissä tahrat eivät kuitenkaan paista kovin häiritsevästi silmiin.
 
[QUOTE="Hanna";23278315]Reimalla oli ainakin tänä keväänä tullut raitahaalari ruskea-turkoosina, oletko sen jo katsastanut? Itse etsin turkoosia pipoa ja hanskoja:)[/QUOTE]

joo, olen katsonut, mutta ei oikein vain iske sekään.joku tökkii.
kiitos kuitenkin ! :)
 

Yhteistyössä