Mulla on niin huono nimimuisti kun en näe kasvoja, niin että varmasti joku unohtuu jos rupean listaa tekemään, joten tyydyn sanomaan, että täällä on tosi monta mukavaa tyyppiä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24436372:Itsehän olet niin ihana ihminen, että sinun ystävät ei meinaa tälle pallolle edes mahtua.
Keittis, Lode, Kipinäinensääri, tytsi, jätkä, Lilii ja moni muu. +minä![]()
Minä?Kiitos, jos joku todella sellaisena pitää. Olenkin kyllä yrittänyt olla suht asiallinen täällä keskustellessani.
Mulle tulee ystävällisimpinä mieleen ainakin Suzyanne, Booty, Pesky Pixie, Beep, Tiiru ja mummeliisa. Tietty suurin osa täällä kirjoittelevista onkin ihan asiallisia ja mukavia ainakin tekstien perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24436703:Mikäköhän mussa on oikein vikana, kun en koskaan pääse millekään listalle?
En enkeleihin, enkä paskapäihin.
Eiks mua oikeasti koskaan kukaan muista? Pitääkö alkaa v-mäiseksi, että joku edes joskus mainitsisi?
Oon mä kuitenkin useamman vuoden jo palstaillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24436703:Mikäköhän mussa on oikein vikana, kun en koskaan pääse millekään listalle?
Eiks mua oikeasti koskaan kukaan muista? Pitääkö alkaa v-mäiseksi, että joku edes joskus mainitsisi?
Harva muistaa minnuukaan ja jos muistaa, niin joku harmaista ja seksistä.
Ihan ok miusta.
No, seksistä minäkin sinut muistan. =) En mistään muista, paitsi olet kyllä osallistunut vauvjojen nimiketjuihin.
PölyEsteri, koita nyt vaan ymmärtää, että kaikki ei susta pidä. EI PIDÄ SINUSTA. Ok?!
Sä oot vaan ylimielinen ja ärsyttävä hiiri.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;24437387:Ootko näyttänyt kuvaasi koskaan? Sekin varmaan auttaa monia muistamaan nikit. Mutta luulen että yksi huomiota herättävä aloituskin riittää, esim. Sinisulka taisi tehdä itsensä aika hyvin tunnetuksi yhdellä aloituksella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24437659:Meille pH7:lle on tilaus. Aivan varmasti.