Listattaan ystävällisimmät ja mukavimmat nikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummeliisan ja Keittiksen listaisin ainakin näin ensimmäiseksi :) ja Arwen Undomiel (miten se kirjotettiin???) ja creme_b jotka olivat molemmat niin ihania, että tarjosivat apuaan :)

Mikäköhän mussa on oikein vikana, kun en koskaan pääse millekään listalle?
En enkeleihin, enkä paskapäihin.
Eiks mua oikeasti koskaan kukaan muista? Pitääkö alkaa v-mäiseksi, että joku edes joskus mainitsisi :D ?
Oon mä kuitenkin useamman vuoden jo palstaillut.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Keittis, Lode, Kipinäinensääri, tytsi, jätkä, Lilii ja moni muu. +minä :p

Minä? :) Kiitos, jos joku todella sellaisena pitää. Olenkin kyllä yrittänyt olla suht asiallinen täällä keskustellessani.

Mulle tulee ystävällisimpinä mieleen ainakin Suzyanne, Booty, Pesky Pixie, Beep, Tiiru ja mummeliisa. Tietty suurin osa täällä kirjoittelevista onkin ihan asiallisia ja mukavia ainakin tekstien perusteella.

Minä? :) Kiitos, jos joku todella sellaisena pitää. Olenkin kyllä yrittänyt olla suht asiallinen täällä keskustellessani.

Mulle tulee ystävällisimpinä mieleen ainakin Suzyanne, Booty, Pesky Pixie, Beep, Tiiru ja mummeliisa. Tietty suurin osa täällä kirjoittelevista onkin ihan asiallisia ja mukavia ainakin tekstien perusteella.

Sä oot vaan ylimielinen ja ärsyttävä hiiri.

Ohan nuita mukavia palstalasia, vaikea muistaa kaikkia. :)
Ainakin Mummeliisa, Pinklily, Keittis, Tiiru, Tytsi,Suzyanne,Booty ja moni muukin varmaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24436703:
Eiks mua oikeasti koskaan kukaan muista? Pitääkö alkaa v-mäiseksi, että joku edes joskus mainitsisi :D ?

Tervetuloa kerhoon! :wave:
Mutta minusta on oikeasti kiva olla näin huomaamaton. :)

Toisaalta en tykkää yhtään nimetä ketään erityisesti koska monet ovat aivan mahottoman mukavia, mutta jos mainita pitää niin Ultris, Suzyanne, Ihana Valo, Kaunishäntäinen Orava ja Tiiru mustista tuli ensimmäisinä mieleen, sekä harmaat sipsi ja "hei" ( noita hei-nimisiä harmaita kyllä saattaa olla useampikin)

Harva muistaa minnuukaan ja jos muistaa, niin joku harmaista ja seksistä. :D
Ihan ok miusta.

Täällä kirjoittelee tosi paljon mukavaa porukkaa. Mulle ystävällinen ja mukava tarkoittaa sellaista tyyppiä joka voi sanoa myös eriävän mielipiteen olematta pilkallinen ja ilkeä, joten iso osa mustista ja todella moni harmaakin on tällainen palstailija :) Tottakai sitä vastapuoltakin löytyy, mutta mistäpä ei..

No, seksistä minäkin sinut muistan. =) En mistään muista, paitsi olet kyllä osallistunut vauvjojen nimiketjuihin.

Juu, olen osallistunut seksikeskusteluiden lisäksi vauvojen nimiketjuihin ja lisäksi ruokaketjuihin, hää/ sormus / hääpäiväketjuihin ja muihinkin. :D

Itse kirjoittelen sen verran vähän ja etenkin mustana kun en jaksa kirjautua niin että minua tuskin kukaan muistaa.. ja kieltämättä olen sen verran hajuton ja väritön että ei minussa mitään muistettavaa olekaan :D Mutta harmaista voisin nostaa sellaisen joka vastailee "kaisa" nimellä. On jäänyt siitä mieleen, kun hän etsii netistä melkein mitä tahansa joku keksii kysyä ja laittaa linkkejä ja ehdotuksia =)

Ootko näyttänyt kuvaasi koskaan? Sekin varmaan auttaa monia muistamaan nikit. Mutta luulen että yksi huomiota herättävä aloituskin riittää, esim. Sinisulka taisi tehdä itsensä aika hyvin tunnetuksi yhdellä aloituksella ;)

Minäkin olen palstaillut jo vuodesta 2006, enkä silti tule mainituksi näissä. Paitsi tietenkin sitten, kun sanon ettei kukaan mainitse minua ikinä :D

Meille pH7:lle on tilaus. Aivan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;24437387:
Ootko näyttänyt kuvaasi koskaan? Sekin varmaan auttaa monia muistamaan nikit. Mutta luulen että yksi huomiota herättävä aloituskin riittää, esim. Sinisulka taisi tehdä itsensä aika hyvin tunnetuksi yhdellä aloituksella ;)

Itse asiassa kaksikin kertaa, tosin kasvoja en ole näyttänyt (nyt voitte sit miettiä, et olinko mä siinä tissiketjussa, vai römpsäketjussa ;) ).

Täällä on paljon ihania ja lämpimiä ihmisiä. Mä en vaan voi listata kun mä en haluaisi unohtaa ketään niistä jotka herättävät positiivisia tunteita, ja sitten jos unohdan niin mua ärsyttää :laugh: Jännää huomata elämän edetessä että minustakin löytyy pieni perfektionisti, no, edes jossain asiassa :D

join the club :xmas:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä