Näin mies ainakin harkitsee kahdesti kannattaako pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkkaaja

Vieras
Mieheni on komea ja oikein naisten naurattaja. Monet naiset heittävät hänen kanssaan flirttiä ja oon nähnyt vaikka minkälaisia iskuyrityksiä.
Itse olen tumma ja "eksoottisen" näköinen (en omasta mielestäni), mutta lähes päivittäin tullaan kyselemään että onko minusta ulkomaalaista verta (on). Miehet heittävät minulle flirttiä ja vasinkin baarissa on vaikka millaisia iskuyrityksiä. Vaan olen 100%:sti yhden miehen nainen.
Mieheni pelkää, että menettää minut (ollaan oltu 2-v yhdessä), toisaalta minä olen välillä aika mustis.
Mutta oon sanonut että jos pettäis minua ja saisin tietää, pelkästä seksistä en häntä jättäisi, mutta suhteemme muuttuisi avoimeksi suhteeksi. Eli molemmat saisi harrastaa seksiä vapaasti muiden kanssa. Jos hällä olisi suhde toiseen naiseen, niin sitä en voisi antaa anteeksi (näin luulen). No mieheni ei halua avointa suhdetta, ei halua jakaa minua toisten kanssa.

Pidän myös huolen että hän saa seksiä tarpeeksi kotona. Sanookin ettei enää jaksaisi yhtään enempää :D

Ei kannata alkaa pitää toista liian itsestäänselvänä, silloin pettyy pahiten. Hyvä noista asioista aina välillä avoimesti puhua, että molemmat tietää missä mennään ja huomaa että toinen rakastaa ja on huolissaan että voi menettää toisen. Jos näistä ei puhuta ja ei osata yhtään epäillä, niin voi huonosti käydä

sun mies ei siis petä sua, koska ei halua menettää sua toiselle? ja tää on sun mielestä hyvä keino ja hyvä juttu?

Mun mies ei petä mua, enkä mä sitä, koska kunnioitamme ja rakastamme toisiamme. Naiivia? ehkä, mutta näin yksinkertaisen helppoa se meille on. Olen elänyt suhteessa, jossa mies petti mennen tullen ja tiedän siis mitä se on. Siinä suhteessa ei ollut kunnoitusta kummankaan puolelta, tässä on.

Ajattelin, että nyt tulee joku aukoton tutkimus tms mutta ei. Kauheeta liiba-laabaa tuo alku ja loppuyhteenvetona: pidä torttu toiminnassa niin ukkokin pysyy kotona.

Parisuhteessa ei petetä, ei sen sen monimutkaisempaa ole.

Voi kauhea jos pitäis kiristämällä pitää mies uskollisena! Juu, en alkais tuollaisiin peleihin, onneksi ei tarvitsekaan. Meillä pysytään yhdessä, koska molemmat halutaan. Eikä petetä ja toisiimme luotetaan. Itse kutsun tätä parisuhteeksi :)

Mulla perusta on kunnioitus. Toista et voi mitenkään sitoa itseesi. Et edes pillulla. Vaikka mies saisi kuinka paljon kotona värkkiä - ei se estä pettämästä. Tässä rakas ap sulla on vielä opittavaa.

Kun kohtelee rakkaintaan niin kuin haluaisi itseään kohdeltava - sillä päästään jo pitkälle. Kunnioitus ja arvostus, isoimpina kulmakivinä. Silloin suhteeseen mahtuu myös kaksi aikuista ihmistä jotka voivat olla itsenäisiäkin. Kunnioitus pitää huolen siitä että rajojen rikkominen ei tule mieleenkään. Kuunteleminen on osa kunnioitusta. Samoin toisen huomioiminen.

Valitettavasti pelkkä komea/kaunis ulkomuoto ja pesän jakaminen ei riitä. Seksi on toki oleellinen perisuhteen herkku ja mauste. Mutta mua ainakin ällöttäs jos mies antais mulla vaan siksi että kuvittelee silloin mun pysyvä kotona. Voisin yhtä hyvin kysyä : NÄINKÖ VÄHÄN SÄ MUHUN LUOTAT?

Mutta ymmärrän ap teitä - jossa baarissa on pakko käydä tyrkyllä taajaan niin kyllähän ne tuntoasrvet on silloin otilla muillekin signaaleille. Silloin varmaan tekee ihan hyvää että ukon värkki on sen verran hakauksesta hellä ettei konkreettisestikaan kykene muuhun.

Yhteistyössä