Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

ehhehehee
Mikä tää kissojen juttu on :D Äitilläkin toinen kissa tulee vaikka keskellä yötä istumaan viereen ja sohimaan tassulla naamaa ja MIAAAAUU. Sitten se pitää saattaa ruokakupille ja sanoa, että ole hyvä, siinä on ruokaa. Usein tosin ongelmana on se, että raksukupista näkyy pohja ja siihen pitää lisätä n. 3 papanaa.
Siis muutkin kissat tekee todella tätä samaa!?!? :D
Oon luullut, että meillä on vaan joku kuningassyndroomasta kärsivä kollinretale. Se pitää nimenomaan saattaa ruokakupille silloin tällöin, kun on pitänyt 15min kehräys-pökkimiskonsertin siinä sohvan vieressä. Ja tosiaan, hätä on suuri, jos naksukiposta pohja loistaa :D
 
"Pikan"
Se kun kissa päättää olla peittämättä paskansa klo 03 yöllä, ja mietit, jaksatko nousta putsaamaan vessan kun siinä hajussa ei voi nukkuakaan!!! :)https://www.facebook.com/groups/Tylsikset/
 
Kolikoli
Ja mikä piru siinä on että jos talossa muut nukkuu ja yritän hiljaa toimia keittiössä niin silloin kyllä kahvipannu kolahtaa kuuluvasti pöydän kulmaan, lusikka tai muu vastaava putoaa kilahtaen lattialle ja sitä rataa...
 
- ihmiset, jotka eivät osaa näyttää vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä (odottelen sitten ihan turhaan kun tuokaan ei tullut ympyrässä tänne saakka!). Yksi sankari taannoin näytti vilkkua oikealle tullessaan ympyrään, vilkkua vasemmalle ajaessaan ympyrässä, ei vilkkua ollenkaan poistuessaan ympyrästä. MITÄ V***UA!?
- tapojen puute nykyaikana. Harva pitää ovea auki niille joilla on vaikea ovista liikkua, "kiitos" ja "anteeksi" on ihan hepreaa saati hymy kanssaihmisille, ei tietoakaan. Tietäisitte miten hyvän mielen siitä saa itsellekin kun osoittaa vähän huomaavaisuutta, kunnioitusta ja ystävällisyyttä muille - edes kerran päivässä!
- tapojen puute myös lähipiirissä. Mulla olis miljoona esimerkkiä siitä miten omanapaisessa maailmassa me täällä eletään. Harvalta saa mitään takaisin vaikka antaa, antaa ja antaa. Onneksi niitä hyviäkin ihmisiä on vielä kourallinen olemassa :) <3
 
"vierailija"
Pienikin rasvatahra silmälaseissa tai vesitippa sukassa saa minut jos nyt ei ihan raivon valtaan, niin kovan vitutuksen valtaan kuiten.
Mulla on tää sama! En voi pitää hetkeäkään sukkaa jalassa jos se on vähänkään märkä. Siksi mulla olla villasukat jalassa kesät talvet, ne ei tunnu ikäviltä vaikka vähän kastuisikin. Ja rillejä hinkkaan kans monta kertaa päivässä. Voi sitä tuskaa jos ei ole mikrokuituliinaa ja puhdistusainetta saatavilla...
 
vvierassss
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29395410:
Heität jonkun lelun lelukoppaan, niin eikö siellä aina joku hiton zhuzhumarsu ala ulisemaan tai joku ylipirteä traktorinkuljettaja ala laulamaan piippolanvaaria.
Meinas pärskähtää sapuskat näppikselle :D
 
Vakkis
-Se kun illalla uneen vaipumaisillaan muistaa, että koneessa on vielä märät pyykit
-pumpulipuikot vessan lavuaarin reunalla tai lattialla kun talon kaks teinityttöä eivät saa niitä vessan roskikseen asti
-kun joku pyöräilee edellä sen verran hitaasti ettei viiti jäädä perään roikkumaan ja sit kun menee ohi niin se toinen hönkii niskaan ja saa polkea verenmaku suussa karkuun
 
Se kun imuroinnin jälkeen seuraavana päivänä eteinen näyttää samalta, hiekkaa on kolme kiloa. Tulisi jo se hiivatin talvi! :kieh:

Se kun lapset herää viikonloppuna tikkana seiskalta tai ennen, mutta arkena niitä ei saa ylös millään. :stick:

Se kun maha on kipeä ties kuinka monetta päivää liiasta herkkujen syönnistä. :ashamed:

Se kun mies tulee tuntia oletettua aikaisemmin töistä ja on sitten kiukkuinen, kun ei ollakaan valmiita hänen aikatauluunsa. |O
 
Huutelen puskista
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29393886:
Se kun herää yöllä koiran steppailuääniin ja miettii, että onko koko alakerta yltympäriinsä kustu, jos en nyt tällä sekunnilla jaksa nousta päästämään niitä ulos.

Se kun ajattelit mukavasti istahtaa sohvalle ja sitten siinä onkin 2 koiraa, josta toinen yrittää tuuppia kahvimukiasi nurin nojailemalla vieressä ja toinen vinguttaa vinkulelua ja ajoittain tallaa liki koko massallaan syliisi. - Pian huomaatkin istuvasi taas toimistossa koneella kahvikuppeinesi. -_-
Tuo ylempi ärsytys, aww! Meillä ihan sama tilanne. Koira steppaa eteisessä eikä jaksaisi raapia itseään just sillä sekunnilla ylös. Ja jos sitten kuitenkin raavit ja väännyt kusettamaan koiraa kulahtaneissa kalsareissa takki yöpaidan päällä, postimies, naapuri tai joku on ihan satavarma todistamassa huikeaa lookkiasi.
 
"mama"
- aamukahvia keittäessä onkin vanha kahvipussi tyhjä ja pitää avata uusi paketti eikä voimat meinaa riittää :S
- mies jättänyt taas wckannet auki ja lapsi ehtii linkasta sinne tutin/hammasharjan/hiusraudan tms..
- olet just menossa tupakalle kun lapsi vielä nukkuu ja se herää tietty just sillä sekunnilla ku avaat ovea.
- tuhkakupin tyhjennys, miks aina minä??!? Mies polttaa enemmän ja silti mä joudun yleensä aina tyhjätä sen ja sitä tuhkamöhnää tuhraantuu kaikkiallw vaikka vuoraat ittes pusseilla ennen operaatiota!
 
Joo toi märät pyykit koneessa-juttu on niin tuttu. Ärsyttävää! |O

Samoin liian hitaasti ajavat autoilijat. Autoiluryhmästä kaikkein kamalin on he, jotka kiihdyttävät kun heitä ohittaa. Moottoritiellä ärsyttävää mutta maantiellä suorastaan vaarallista. Sitten jos ohitus onnistuu niin jäävät puskuriin roikkumaan.
 
Vedän pohjat tässä kissa-asiassa ja sanon, että se kun herää keskellä yötä siihen kun kissa paskantaa sun hiuksilles :D
ensin viel tallaa niillä tassuillaan sillein möyhii niitä hiuksia ja mallailee persettään siinä ja touhuilee ..ja sit sen tajuaa vasta kun kaikki on jo liian myöhästä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Alkuperäinen kirjoittaja Perdóname;29395990:
Vedän pohjat tässä kissa-asiassa ja sanon, että se kun herää keskellä yötä siihen kun kissa paskantaa sun hiuksilles :D
ensin viel tallaa niillä tassuillaan sillein möyhii niitä hiuksia ja mallailee persettään siinä ja touhuilee ..ja sit sen tajuaa vasta kun kaikki on jo liian myöhästä! :D
olis kyllä mun kissakin päätön tollasen tempun jälkeen. |O
 
"jepulis"
Se kun kauheella kiireellä yrittää etsiä tiettyjä kenkiä, mutta niitä ei löydy mistään, koska lapsi piilottanut ne johonkin erityisen hyvään piiloon.;(

Sama lelujen kanssa, lapsi haluaa leikkiä just jonkun tietyn legoukkelin kanssa, mutta just sillo sitä ei löydy mistään, koska on itse jemmannut sen niin hyvään paikkaan, ettei itsekään muista mihin sen laittoi. Raivarin paikka.:(

Tahmeat riisit pitkin pöytiä ja lattioita, inhottavan tuntuisia kun tarttuu sukan pohjaan.

Just kun istuu jossain juhlavassa tilaisuudessa, takapuolta rupeaa hirveästi kutittamaan. Mutta sitä ei voi ruveta raapimaan toisten ihmisten silmien alla. On vaan kestettävä ja toivottava, että kutina loppuisi.:(
 
siripiri
Kun on keittänyt vain yhden kupillisen kahvia ja on kerinnyt kaatamaan siihen maitoa, ennen kuin huomaa, että se olikin kokkelissa. Ja pannun pohjalle on jäänyt just niin vähän kahvia, ettei se riitä toiseen kupilliseen.:(

Tuolien siirtely joka paikkaan ja aina, koska oon niin lyhyt, että muuten en ylety ottamaan kahvikuppia ylähyllyltä, hattua hattuhyllyltä, laittamaan viikattuja pyyhkeitä/pussilakanoita vaatekaapin ylähyllylle jne jne...
 
Samsungin ja Lumian kännyköiden johto on tajuttoman lyhyt, jos yrität käyttää kännyä sen ollessa latingissa niin joudut roikkumaan lähellä pistorasiaa.
Yrität katsoa jotain suomalaista tv-ohjelmaa mut lapset valtaa telkkarin edustan jollain älämölöleikillään.
Mies on käynyt vessassa, unohtanut pestä pois varpusparvensa pöntöstä sen jälkeen ja sit ne ripaleet onkin kiinni kuin terva, sinne kuivuttuaan.
Lapsi intoillut pyllyn pyyhkimisen kanssa, puoli rullallista paperia wc-pöntössä ja pönttö ei vedä. Ah koita poistaa se tukos -millä?
Koululaista täytyy suunnilleen jaloista roikottaa että aamulla heräis kouluun (pitkienkin yöunien jälkeeen)syö aamupalaa hitaaaaasti, pukee vielä hitaammin (äiti älä hoputa!) ja ehtii aina viimeisten joukossa kouluun.
 
- Aamulla just keitettyäsi kahvit, huomaat että maito on loppunut.
- Sukista toinen pari häviää, mulla käy USEIN.
- Netti ei toimi
- Mies ei huomaa että olen siivonnut ja toteaa "ai oot vai?" kun kerron lopulta
- Akku loppuu kesken töiden, kaupungilla ollessa jne.
 

Yhteistyössä