Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

säpäle harmaana
Otat hyvän lehden/kirjan, suklaanamit ja kaivaudut sohvalle/sänkyyn hyvään asentoon ja alat lukea ja nauttia nameista, ennen ensimmäisen lauseen loppuun pääsyä ja ensimmäistäkään suupalaa soi puhelin jossain hemmetin hiidessä kun et ole muistanut ottaa sitä mukaan tai laittaa äänettömälle!!!!!! :mad:
Niin tai olet siivoamassa, jollain huteralla jakkaralla äärimmäisen vaikeassa asennossa katon rajassa pyyhkimässä jotain kaapin perukkaa, niin puhelin soi ja luulet, että se on jotain tärkeää ja kapuat varovaisesti alas ja huomaat, että se olikin lehtimyyjä.
 
"nuuh"
-tuikkukynttilän kun saa syttymään ja laittaa sen astiaan se kippaakin ylösalas ja sammuu
-tulitikut on nykyään ihan persiistä, kaikki katkee kesken
-pitakebabin syömiseen tarttis toisen suuaukon koska suurin osa siitä on poskilla/rinnuksilla/matolla
-pikkuhousunsuojan tarttuminen karvoihin
-kynsinauhojen juuttuminen villahanskoihin
-käytetyn suodatinpussin repeäminen kesken suodatin->biopussi-matkan
-hanasta ei tule kylmää vettä ennenkuin on valuttanut sitä 5 min.
-valion pingviinijäätelöiden (1 litra) paketit!! Täysin vammainen lukitussysteemi!! Ai joo, Ingmann syyllistynyt samaan.
 
"..."
Kun olen töissä syli täynnä tavaraa etsimässä oikeaa avainta rappukäytävän oveen parinkymmenen avaimen nipusta, ryhmittyy talon asukkaat jonoon taakseni seisomaan hipihiljaa. Eivät millään tavalla ilmaise olemassaoloaan ennenkuin alkavat huokailla äänekkäästi turhautuneena. Tarjoituisivat itse avaamaan sen pirun oven, kun heiltä kumminkin löytyisi avain huomattavasti nopeammin kuin minulta.
Toinen ärsyttävä ihmisryhmä on se, kun olen taas etsimässä oikeaa avainta, kiilaa talon asukas eteeni, avaa ovean mahdollisimman vähän, ujuttautuu sisään ja riuhtaisee sen mahdollisimman nopeasti jäljessään kiinni, etten vahingossakaan pääse sisälle samalla avauksella.
ARGH.
 
[QUOTE="esteri";29432908]Just nyt ärsyttää nää MILJOONAT vaahtoamiset jostain saamarin rillimukeista!!!!

|O

Myös liikenteessä alinopeutta ajajat, välinpitämättömät vanhemmat ja ihmiset, jotka ei kuuntele mitään, ärsyttää.[/QUOTE]

peesi ! :headwall:

sitä alkaa itsekin miettimään keräilijänä -ei-rillikupeista-vaahdonneena- miettimään että kehtaako enää kattaa ainoita kahvimukejaan pöytään ilman että heti leimataan sekopäiseksi vaahtoojaksi (vitsi vitsi, ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee :D )
 

Yhteistyössä