Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

Ken guru
Jaa, tuo mattokin tuli edellisessä viestissä :D..

Mutta vielä yksi ärsytyksen aihe on liian lyhyet turvavyöt turvaistuimiin ja -kaukaloihin.
Kun olisi se 5cm enemmän varaa :mad:.
 
Tässä on hyvä valittaa
Tässä tulee samoja kuin muillakin, mutta aah, tämä on niin terapeuttista:

Kaupan kassalla hidastelevat ihmiset... Jos ostokset tulevat hihnalta etummaiseen välikköön, niin siinä voisi samalla ruveta jo pakkaamaankin ostoksia kassiin, eikä tönöttää tyhjän panttina. Varsinkin, jos välikköjä on vain kaksi, siinä on pian tilanne, että molemmat ovat täynnä ja myyjä joutuu jarruttamaan kolmannen asiakkaan ostoksia. Ja sitten: ihan kuin tulisi jotenkin yllätyksenä, että tavarat pitäisi maksaa, kun kukkaroa aletaan kaivaa vasta myyjän sanottua hinnan...

Edessä hitailijat: kävelijät, hissin ovilla ihmettelijät, liukuportaiden päässä turailijat.

Liikuntaesteettömät ihmiset, jotka eivät viitsi käyttää liukuportaita, vaan hissiin on päästävä, vaikka jonossa olisi useammatkin lastenvaunut (itse en todellakaan uskalla kulkea liukuportaissa rattaiden kanssa) ja sitten kestää ikuisuus, ennen kuin vaunuilijat mahtuvat kyytiin. Kampin keskuksessa asioineet tunnistavat varmaan tämän ongelman.

Ne puusilmät, jotka kävelevät lyhyttä ihmistä päin. Joku jo aiemmin tästäkin kirjoitti ja tosiaan, on aivan todella ärsyttävää ja loukkaavaakin -> vaikka olen lyhyt, niin etkö muka mitenkään näe minua.

Työpaikan ammattivonkujat, jotka löytävät _ihan_joka_asiasta_ jotain negatiivista: oli niin huonoa ruokaa ilmaisella lounaalla ja joululahja oli ihan paska, eikä koskaan täällä saa kakkua ja taas tuli huono/väärin tehty tilaus, ei ne mitään osaa ja on niin kova kiire, ihan kamalasti töitä (ja kuitenkin aikaa notkua siinä oven pielessä marisemassa). Pahempi vielä ehkä se "nokittaja", joka jatkaa vierestä, että "mutta mulla onkin niiiiiin paljon töitä ja perjantainakin vielä neljältä tein töitä" (mitvit, niin sun kuuluukin tehdä).

Ihmiset, jotka pistävät kaikki surutta samaan roskikseen. Hei haloo, biojäteastia on tossa vieressä, sinne ne appelsiininkuoret, prkl!

Roskaajat: revitään tupakka-askin muovi irti ja siihen kadullehan se sitten tipautetaan. Miksi??? Etenkin teinit ovat todella raivostuttavia jäteääliöitä, joiden jäljiltä koulun lähikadut on kuorrutettu pullapusseilla, suklaapapereilla, röökinstumpeilla ja räällä. Hyi hitto...

Ihmiset, jotka lähtevät ylittämään tietä juuri bussin/ratikan edestä, niin että koko matkustajajoukko joutuu odottelemaan yhden sankarin kadunylitystä.

Henkilöautojen kuljettajat, jotka eivät pysähdy suojatien eteen. Missäs välissä sitä uskaltaisi pienen lapsen kanssa hypätä autojen keskelle, kun liikennevirta ei osoita mitään katkeamisen merkkejä.

Turvavyö, jota saa nytkyttää ikuisuuden, että se armollisesti luovuttaa riittävän pitkän pätkän.

Ja se Lumian turhan lyhyt laturijohto.

Kohta keksin varmaan vielä lisää...
 
vjöjöf
Kulkureiteille esim. liukuportaiden yläpäähän jumittavat kassin kaivelijat. Oviaukolle pysähtyjät, jotka luulevat olevansa ainoita ihmisiä maailmassa. Kulkuaukot ja portaat vapaaksi. Niissä ei seurustella, eikä kaivella käsilaukkua!!!
 
Foortti harmaana
Ai joo ja ne juojat, jotka laskevat vettä hanasta ja PITÄVÄT kiinni siitä hanasta samalla kun juovat lasista/mukista!

Ja takana on pitkä jono ihmisiä (töissä) joitten pitäisi päästä syömään/töihin takaisin.
Argh.
 
bööÖ
Se ärsyttää kun anoppi kysymättä mitään tilasi meille sanomalehden jota emme halua, emmekä lue. Ja juuri kun saa kuivat ja lämpimät sukat jalkaan ja menee vessaan niin johan siellä on joku käynyt roiskimassa vettä lattialle ja tallaat siihen ainoaan märkään länttiin ja taas meni sukat vaihtoon..
 
"Lucy"
Kaikki valittavat aina tästä samasta asiasta (tässäkin ketjussa) mutta silti kukaan ei vaivaudu omalta kohdaltaan tekemään asialle mitään... Nimittäin se KAUPPAKÄYTTÄYTYMINEN. Todella harvoin kukaan vaivautuu laittamaan sitä kapulaa hihnalle ystävällisesti perässä tulevalle. Tämä ei haittaa silloin, jos kyseessä on pieni kauppa, ja vähän asiakkaita, mutta todella ärsyttävää silloin, kun on isommassa marketissa, ihmisiä ja ostoksia on paljon ja kassat tukossa. Joutuu kurkottelemaan jostain kaukaa sitä kapulaa, ja jos sitä ei saa ilman että pitää töniä ja horjahdella edessä olevia vasten, eli sitä kapulaa ei sitten ole, niin vaikka kuinka yrität jättää väliä omien ostosten ja edessä olevan ostosten väliin, niin se kassatyyppi menee sekaisin ja aina tulee se "Nämä on mun ostoksia"- tilanne.
Ja se maksaminen. Itse olen huomannut olevani lähes poikkeuksetta ainut, joka kaivaa sen lompakon esiin hyvissä ajoin ennen omaa vuoroa. Ja pankkikortin nappaan aina esille jo siinä vaiheessa, kun edellinen on maksamassa, ja olen seuraavana vuorossa.
 
Pakko nostaa tää ketju.
Vihaan tulostimia ja tulostamista!!!!!!!!!!!
Yksi tulostin kestää ehkä vuoden (viimeksi n. 9 kk), nykyinen tuliterä tulostin on ärsyttävä koska siinä on tosi tarkkaa se paperin pujotus, paperin pitää mennä jostain ihme millimetrin solasta ja sit kone valittaa paperitukoksesta jne.

Pitäisi hommata joku hieno härveli missä on kaksipuoleinen tulostus (olen tyhmä mutta ilmeisesti näissä perus-monitoimikoneissa sitä ei ole? :ashamed:) koska koskaan ei kaksipuoleisessa tulostuksessa ehdi kääntämään sivua ennenkuin se alkaa jo valittamaan että "lisääpäs paperi". Nyt yritän tulostaa 49 sivua tiliotteita ja hermo menee.
 
Peyote
mua ärsyttää se, että jos katson netfliksistä Valehtelevia viettelijöitä ja sit se pätkii ja ei toimi!!! Aaarghh! Muutenkin sit jos se toimii, se jää aina semmoseen kohtaan, et se hanskakäsi tekee jotain sellasta, et on pakko kattoo seuraavakin jakso.
Unirytmi ihan pilalla sen takia.
 
mua ärsyttää se, että jos katson netfliksistä Valehtelevia viettelijöitä ja sit se pätkii ja ei toimi!!! Aaarghh! Muutenkin sit jos se toimii, se jää aina semmoseen kohtaan, et se hanskakäsi tekee jotain sellasta, et on pakko kattoo seuraavakin jakso.
Unirytmi ihan pilalla sen takia.
Hmm, en tiedä hanskakädestä mitään enkä koko sarjasta mutta nyt alkoi kiinnostamaan että mitä se hanskakäsi tekee. :D
 
Todella jännä sarja! Siinä niiden teinimuikkeleiden kaveri on murhattu ja sit niitä piinaa tekstareilla semmonen joku "A" joka myös hanskat kädessä hiippailee aina ja tekee pahojaan.
Uskallankohan katsoa. Mua alkoi eilen vainoamaan yks tv-muisto eli jo vuosia vanhan sarjan Lostin avausjakso (en kattonut silloin pidemmälle) missä joku piileksi puskassa ja sitten joku radiopuhelimessa ollut avunpyyntö oli kiertänyt siellä laaksossa 16 vuotta...

Mulle tulee aina takaumina mieleen kuvia jostain Hohdosta tms. ja sit niitä ei saa pois päästä vähään aikaan ja hiippailen täällä pitkin seinän vieriä. :D
 
Peyote
Uskallankohan katsoa. Mua alkoi eilen vainoamaan yks tv-muisto eli jo vuosia vanhan sarjan Lostin avausjakso (en kattonut silloin pidemmälle) missä joku piileksi puskassa ja sitten joku radiopuhelimessa ollut avunpyyntö oli kiertänyt siellä laaksossa 16 vuotta...

Mulle tulee aina takaumina mieleen kuvia jostain Hohdosta tms. ja sit niitä ei saa pois päästä vähään aikaan ja hiippailen täällä pitkin seinän vieriä. :D
No toi ei oo pelottava sillä tavalla. Vaan jännä ja sit siinä on semmosta tyttödraamaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"Suvi"
-rappukäytävän valokatkaisija (pitää oikein törkätä sormella ja mulla on lähes aina molemmissa käsissä jotain)
-miehen ainainen tavaroiden hukkaaminen / puusilmäisyys ("ootko nähnyt avaimia?" "missä on puhtaita sukkia?" "eiks meillä ollutkaan sitä maitoa?" "missä lompakko?" YMS YMS)
-naapurin muija, joka ei IKINÄ tervehdi rappukäytävässä
-miehen kuorsaaminen
-täysinäiset RIKKINÄISET roskapussit
-mokkanahkaiset kengät sateen yllättäessä
-pilaantuneen maidon kaataminen AAMUkahviin!!!! (pahin kaikista)
 
Mummot kaupoissa. Ostin enempi juotavia jugurtteja tarjouksesta (ihan 6 kpl) ja eikös joku mummo tullut tuijottamaan kärryjäni ja kysyi; Jaksatko kaikki ihan itse? Lähti, kun kysyin; tarviiks mummo kans?

Ja keittiössä. Aivan sama, käännynkö oikealle vai vasemmalle, kompastun koiraan aina! |O
 
"esteri"
Just nyt ärsyttää nää MILJOONAT vaahtoamiset jostain saamarin rillimukeista!!!!

|O

Myös liikenteessä alinopeutta ajajat, välinpitämättömät vanhemmat ja ihmiset, jotka ei kuuntele mitään, ärsyttää.
 
Wieruus
Otat hyvän lehden/kirjan, suklaanamit ja kaivaudut sohvalle/sänkyyn hyvään asentoon ja alat lukea ja nauttia nameista, ennen ensimmäisen lauseen loppuun pääsyä ja ensimmäistäkään suupalaa soi puhelin jossain hemmetin hiidessä kun et ole muistanut ottaa sitä mukaan tai laittaa äänettömälle!!!!!! :mad:
 

Yhteistyössä