Lisäideoita? Ajattelin tehdä lasagnea raakana pakkaseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mä nyt tunnustan tyhmyyteni mut miten sitä lasagnea voi sinne pakasteeseen raakana laittaa? Siis ihanko aattelit tehä vuokaan että soosia ja levyjä jne ja sit sitä ei laitetakkaan uuniin vaan pakastimeen??? Eikös se ole jo laiskan päivän ruokaa kun sen siitä valmispaketista tekee tai miks sitä ei voi tehä valmiiks ja sit pakastaa??

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Siis mä nyt tunnustan tyhmyyteni mut miten sitä lasagnea voi sinne pakasteeseen raakana laittaa? Siis ihanko aattelit tehä vuokaan että soosia ja levyjä jne ja sit sitä ei laitetakkaan uuniin vaan pakastimeen??? Eikös se ole jo laiskan päivän ruokaa kun sen siitä valmispaketista tekee tai miks sitä ei voi tehä valmiiks ja sit pakastaa??

Ihmettelen ihan samaa :D sit ei tarttis kun sulattaa ja lämmittää kun ois valmiiks kypsää

Just niin että uunia vaille valmiina pakkaseen. Kutsutaan tätä sitten vaikka TOSI laiskan ja kiireisen päivän ruoaksi. Aamulla ottaa sulamaan ja illalla jostain raskaalta reissulta kotiutuessa vaan uuniin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Just niin että uunia vaille valmiina pakkaseen. Kutsutaan tätä sitten vaikka TOSI laiskan ja kiireisen päivän ruoaksi. Aamulla ottaa sulamaan ja illalla jostain raskaalta reissulta kotiutuessa vaan uuniin.
Minä teen melkein aina noin, kun teen kyseistä ruokaa. Teen semmoisen satsin, jonka paistan sen päivän ruoaksi ja pari pienempää vuokaa pakkaseen. Niitä valmiseineslasagneja nyt ei syö susikaan. Aivan hyvin on kestänyt pakastamisen, olen joskus vähän kohmeisena uuniinkin laittanut ja oikein hyvää tulee
:)

Yhteistyössä