lisää peliää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kassakaappi oli helppo ;) jos ootte saanu taulun kuvan keittiöstä ni siinä on koodi, kattokaa kännykästä.

löysin lopulta hyllystä sen ristin näkösen, siitä tulee yksi kuutio, mutta pitäis keksiä mikä kuvio vastaa mitäkin huonetta/numeroa ja hermot menee! oon yrittänyt vaikka miten pähkäillä, kertokaa joku ken keksii järjestyksen.

Alkuperäinen kirjoittaja kamu:
kassakaappi oli helppo ;) jos ootte saanu taulun kuvan keittiöstä ni siinä on koodi, kattokaa kännykästä.

löysin lopulta hyllystä sen ristin näkösen, siitä tulee yksi kuutio, mutta pitäis keksiä mikä kuvio vastaa mitäkin huonetta/numeroa ja hermot menee! oon yrittänyt vaikka miten pähkäillä, kertokaa joku ken keksii järjestyksen.

Mihin ne pitäis laittaa? jokaisen huoneen ovessahan on kuvio

ainakin ne kortit menee siihen ristin päälle. ja jokasen huoneen ovessahan on kuvio. mutta mistä tietää mikä kuvio vastaa mitäkin numeroa? mulla ei looginen päättelykyky ole kovin hyvä.

siiri: taulussa lukee scape. katso kännystä kirjaimia vastaavat numerot.

mä jouduin menemään aina yksi kerrallaan huoneisiin ja muistelemaan mikä oli minkin numeroinen huone :) kesti aika kauan. eli kun ovessa on symboli niin se vastaa huoneen nroa esim se s-kirjaimen näköinen oli 2, kun huoneisiin on menty 0-1-2 järjestyksessä. sekavaa selitystä:)
mulla kesti kassakaapin avaaminen kauan, koska läppärin ruutu heijasti niin, etten nähnyt kuvan alapuolella mitään kirjoitusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mä jouduin menemään aina yksi kerrallaan huoneisiin ja muistelemaan mikä oli minkin numeroinen huone :) kesti aika kauan. eli kun ovessa on symboli niin se vastaa huoneen nroa esim se s-kirjaimen näköinen oli 2, kun huoneisiin on menty 0-1-2 järjestyksessä. sekavaa selitystä:)
mulla kesti kassakaapin avaaminen kauan, koska läppärin ruutu heijasti niin, etten nähnyt kuvan alapuolella mitään kirjoitusta :D

no kerro nyt! tota oon yrittänyt kauan ja sekasin meen vaan ovissa. muistatko enää muita?

help! voisko joku mulle rautalangasta vääntää: värien mukaan mikä nro vastaa mitäkin? ja meneekö se kuutio sit automaattisesti kasaan vai pitkkö klikkailla oikeassa järjestyksessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Mie en kyllä tajua tuota miten nuo kortit menee tuohon kuutiosysteemiin :headwall:
Mikä niistä on se "aula?Onks se nolla-tila vai siinä keskellä oleva?

Aula on 0 ja sit 1 eteenpäin missä järjestyksessä oot huoneisiin päässy. 5 on se mihin nyt tarttet sitä kuutioo

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Pääsinpäs läpi..Oli aika hankala kyl

auttakee nyt, en tajua :( tässä samassa junnannu iät ja ajat. aula = 0 ei auta mua kun en tiiä mitä korttia se vastaa. pliiiis, niitten korttein värien mukaan jos joku osaisi sanoa.

Yhteistyössä