?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:kassakaappi oli helppojos ootte saanu taulun kuvan keittiöstä ni siinä on koodi, kattokaa kännykästä.
löysin lopulta hyllystä sen ristin näkösen, siitä tulee yksi kuutio, mutta pitäis keksiä mikä kuvio vastaa mitäkin huonetta/numeroa ja hermot menee! oon yrittänyt vaikka miten pähkäillä, kertokaa joku ken keksii järjestyksen.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:mä jouduin menemään aina yksi kerrallaan huoneisiin ja muistelemaan mikä oli minkin numeroinen huonekesti aika kauan. eli kun ovessa on symboli niin se vastaa huoneen nroa esim se s-kirjaimen näköinen oli 2, kun huoneisiin on menty 0-1-2 järjestyksessä. sekavaa selitystä
mulla kesti kassakaapin avaaminen kauan, koska läppärin ruutu heijasti niin, etten nähnyt kuvan alapuolella mitään kirjoitusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja h:miten sen huoneen saa käännettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Missä viimenen kortti?Keittiön
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Missä viimenen kortti?Keittiön
se yksi kaapin ovi pitää saada kiinni ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja kamu:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Missä viimenen kortti?Keittiön
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja kamu:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Missä viimenen kortti?Keittiön
eikun onkin toisessa hyllyssä
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Mie en kyllä tajua tuota miten nuo kortit menee tuohon kuutiosysteemiin :headwall:
Mikä niistä on se "aula?Onks se nolla-tila vai siinä keskellä oleva?
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Pääsinpäs läpi..Oli aika hankala kyl