huonepeli

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä oon pelaamassa tota oval room escapee,johon oli linkki aikasemmin.Pelaako kukaan muu sitä?
Pelaan. meinasin just muuten kysyy samaa. mulla sakset, ruuvari ja joku tommonen väännettävä hana tms.
Lattiajutusta puuttuu toinen siipi ja se köynnös.
Yks seinäpaneli on ruuveil kiinni,sieltä saat tarpeita et saat köynnöksen tehtyä.
Tietokoneen avulla saa siiven.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä oon pelaamassa tota oval room escapee,johon oli linkki aikasemmin.Pelaako kukaan muu sitä?
mä oon pelan sen joskus aikasemmin
Mä pääsinkin sen just läpi :)
http://aly.1001pelit.com/the-village-escape.html olisko tossa ainesta seuraavaksi?
hartiat jumittaa jo aika mukavasti,mut kait sitä ny aina yhen huonepelin selviää :LOL: Eli mukana...
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
mulla avain, timantti ,taika sauva ja leijona
Öööö...minkäs näkösessä paikas oot jumissa?

Joko oot lumpeenlehtien luona?Jos oot,ni niistä löytyy vihje,mikä seuraavan näytön elukoista pitää ottaa mukaan.
oon siinä luolan kohdassa mistä sain tiikerin
 
Alkuperäinen kirjoittaja O:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja O:
Mulla puuttuu joku, en saa katkaistua köyttä kun herjaa puuttuvasta esineestä. puussa?
Sä pääset siitä oikeelle viel yhteen kenttään,miekka löytyy sieltä.
Miekka on. lammas, tikru, heppa, taikasauva samoin, ja ne ekat.
Öööö...toa,ootko puusta saanu airon?Sellasesta puusta mis ei ollu lehtiä ollenkaan...
 
Kypsä harmaana
Kukaan pelannut ovaalihuonepeliä? En saa tietsikkaa auki. Toimiiko se keltasella lapulla oleva salasana vai joku muu? Salasanan syötön jälkeen klikataanko sitä sinistä täppää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:
Kukaan pelannut ovaalihuonepeliä? En saa tietsikkaa auki. Toimiiko se keltasella lapulla oleva salasana vai joku muu? Salasanan syötön jälkeen klikataanko sitä sinistä täppää?
ootko siis laittanu tietsikkaan sen puuttuvan W-nappulan.Mä vaan sen laiton jälkeen näpytin salasanan ja painoin enteriä
 
Kypsä harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:
Kukaan pelannut ovaalihuonepeliä? En saa tietsikkaa auki. Toimiiko se keltasella lapulla oleva salasana vai joku muu? Salasanan syötön jälkeen klikataanko sitä sinistä täppää?
ootko siis laittanu tietsikkaan sen puuttuvan W-nappulan.Mä vaan sen laiton jälkeen näpytin salasanan ja painoin enteriä
Oon laittanut, ei aukea. Tekemättä kyllä vielä jotain, sakset käyttämättä, kotkasta puuttuu toinen siipi ja keskelle kropan taakse tuleva.
 

Yhteistyössä