J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:ok.. kaappi auki, suklaat paketoitu, mitä siihe seinässä olevaa juttuu pitää laittaa.. mä oon ihan tyhmä näitten pelien kans:ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:sänky siirtyy, kun klikkaa seinää sängyn takana, sit saa sen avaimen
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mikä liikkuu kun siitä veivistä veivaa? En löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mikä liikkuu kun siitä veivistä veivaa? En löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Höh, jouduin normaaliin loppuun, vaikka yritin sitä vaikeempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Höh, jouduin normaaliin loppuun, vaikka yritin sitä vaikeempaa.
se easy loppu oli jos olisi mennyt ikkunasta alas..vaatekaapin kautta vaikeampi versio
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Höh, jouduin normaaliin loppuun, vaikka yritin sitä vaikeempaa.
se easy loppu oli jos olisi mennyt ikkunasta alas..vaatekaapin kautta vaikeampi versio
Menin vaatekaapissa ekana yläkertaan, ja sit vielä käymään kaapin alakertaan, ja jouduin loppuun, höh. Kaapin yläkerrassa olis kai sit ollu se vaikein loppu jos olis jaksanu ajatella taas.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon pelaamassa tota oval room escapee,johon oli linkki aikasemmin.Pelaako kukaan muu sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon pelaamassa tota oval room escapee,johon oli linkki aikasemmin.Pelaako kukaan muu sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon pelaamassa tota oval room escapee,johon oli linkki aikasemmin.Pelaako kukaan muu sitä?
mä oon pelan sen joskus aikasemmin