N
nimivalintoja
Vieras
Onko liian pitkä nimi? Aadaa mietin tuohon Adelen sijasta, mutta tulee liikaa A:ta.
Olen kysynyt tätä ennenkin, jos joku ihmettelee.
Olen kysynyt tätä ennenkin, jos joku ihmettelee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vai miten suomenkieliset lausuu ton Linnean ?
Entä Aurora?
Alkuperäinen kirjoittaja nimivalintoja:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vai miten suomenkieliset lausuu ton Linnean ?
Entä Aurora?
LINNEA ja AUROORA, näin itse lausun. Mun mielestä sopii tosi hyvin vaikka ollaankin täysin suomenkielinen perhe. Mielipiteitä monia toki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja nimivalintoja:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Vai miten suomenkieliset lausuu ton Linnean ?
Entä Aurora?
LINNEA ja AUROORA, näin itse lausun. Mun mielestä sopii tosi hyvin vaikka ollaankin täysin suomenkielinen perhe. Mielipiteitä monia toki.![]()
Oukei, niin ajattelinkin. Toi Aurora on vaan sellainen, että lapsi jotuu aina selittämään ett "ei kun yhdellä O´lla".
Ja Linnea kuulostaa noin lausuttuna mun mielestä aika.. tönköltä jotenkin.
Mutta kokonaisuutena hyvä nimi, ja tohon väliin sopii mun mielestä Adele paremmin kun Aada, ihan vaan siksi, että Aada on suomalaisittain kirjoitettu ja noi muut taas ei niin tyypillisen suomalaisia nimiä.