Linda Lampenius

  • Viestiketjun aloittaja Lahjakas & kaunis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
:D No täällä nää itse Lindan arvostelijat muistetaan palstalta
-psyykkisistä ongelmista
-lapsien ongelmista
-leveys ongelmista
-vaatimattomasta ulkomuodosta
-miehestä josta pitää valittaa
-epäloogisuudesta
-Lindan haukkumisesta tai halvalla tyylillä puhumisesta ( mitätöinnillä)

En osoita tätä kehenkään henk.koht :LOL: alkoi oikeasti naurattaa kun luin alhaisia kommentteja. Ymmärrän toki että mielikuva on mikä on. Siinäpä se on.. Usein ihmiseltä unohtaa hyvät asiat hienoista ihmisistä ja muistetaankin vaan haara-asento ( mikä ei sekään ole SYNTIÄ) vaikka lehdet on täynnä kauniita uutisia ja kauniita kuvia hienosta ihmisestä joka on viimein löytänyt sen oikean jonka kanssa ei sydän murru.

Kellään täällä vaan ei ole oikeasti varaa arvostella häntä:) Toisaalta silloin paljastaa oman typeryytensä koska silloin kuuluu niihin ihmisiin jotka näkevät maailman mustavalkoisena= Hyvä vs Paha, on tai off. Linda on kuitenkin ulkonäöllään & taidoillaan hurmannut maailman.. palstan mammat on haukkuneet jopa Jennifer Lopezin.. joten palstamammat ovat jäävejä arvioimaan kenenkään ulkonäköä ja siitä on varmaan kaikki fiksut samaa mieltä! *nauraa*
Nooh, jos kysytään että "mitä tiedätte/muistatte Linda Lampeniuksesta" niin kai siihen saa vastata totuudenmukaisesti...eli kertoa, mitä Lindasta tietää ja muistaa =)
Mulle tulee aina ja ikuisesti ekana mieleen Playboy ja alaston Linda konttausasennossa niin, että kaikki näkyy. Klassinen musiikki ei mua kiinnosta, Ruotsin telkkaria en katso, joten se toinen puoli hänestä on mulle tuikituntematon.
Mutta mä en kaiketi arvostellutkaan häntä, kerroin vaan mitä hänestä tulee mieleen :xmas:
 
Tuli vaan mieleen
Tuolt jostain aiemmasta viestistä tuli mieleen, et miettikää kuinka suosittu ja arvostettu muusikko Ari Koivunen on. Ei se mikään Suomenkana huippu oo, mitä tulee laulamiseen, mutta osaava ja lahjakas. Se kittaa kaljaa, riekkuu, haukkuu kollegojaa, esiintyy keikalla alushousuissaan eikä mitään. Se on kova jätkä. Linda, joka ei taida juoda edes, aina kehumassa muita, ei mitään riehumislööppejä, klassisissa konserteissa kauniisti laitettu ja kevyen musiikin keikoillakin vaatetta päällä eikä missään alusvaatteissa, ni se on kuitenki ylenkatsotumpi.
 
A Major
Tietty kaikki edellä mainittu, mutta erityisesti on jäänyt mieleen konsertti Joensuun kaupunginorkesterin solistina. Esitti Mozartin Viulukonsertti nro 5, A-duuri, ja klassisen musiikin harrastelijana voin sanoa, että kun jo tuolloin lehdet tekivät hänestä aika kyseenalaisia juttuja, niin "kyykky-Lindan" oikeasti taidokas esitys kyllä säväytti. Todisti olevansa oikeasti lahjakas. Eikä todellakaan esiintynyt bikineissä tai muissa vähissä vaatteissa :D
 

Yhteistyössä