Linda Lampenius

  • Viestiketjun aloittaja Lahjakas & kaunis
  • Ensimmäinen viesti
Lahjakas & kaunis
Linda on varmasti kaikille tuttu, mutta pääasiassa varmaan lähinnä lehtien kautta epätodellisen oloisena viihdejulkkiksena kuin oikeana viulutaiteilijana. Maailmalla Linda on saanut huomiota ennen kaikkea viulistina, ja nykyisessä kotimaassaan Ruotsissahan hän on erittäin kysytty ja arvostettu artisti.

Mitä tiedätte ja muistatte hänestä?

http://www.youtube.com/watch?v=NPNRKhEuiRk
 
Linda Lampenius :
Linda on oikeasti fiksu nainen ja kauniskin ja lahjakaskin. Moni voi täällä olla kateellinen hänelle. Väärä paikka ehkä kysyä Lindasta täällä :LOL: veikkaan että tulee paljon tyhjää haukkua!

Lindasta tulee mieleen LOISTAVA miesmaku ( noin ulkoisesti B) ) , menestys elämässä ja urassaan, Lindan aineevaihduntasairaus ( ööh jos oikein muistan). LIndan ystävällisyys ja vilpittömyys. Tällä hetkellä Lindan ilo tulevasta vauvastaan :heart:

Mitään negatiivista en Lindasta muista. Hyvin hän vetää ja ei oo paha kellekään tai ole ollut haitaksi missään! Ei mikään turha julkkis ainakaan.
 
tätä mieltä
Linda on ilmeisesti itse nyt sitten tullut palstalle. Eipä siinä mitään. Tervetuloa.

Itse muistan hänestä lukuisat miesystävät joita Seikassa esitteli: tämä on nyt se oikea jne. Hapsut hiukset. Alastonkohun. Pidän häntä turhana julkkiksena, koska kaikki muu on mennyt sen taiteellisuuden edelle. Ilmeisesti kuitenkin itse on juttujansa tarjonnut lehdille, koska kuvamateriaali matkoineen kaikkineen on viitannut siihen.
 
Lindalla on käynyt huono mäihä miesten suhteen ja sitä kautta hänelle on aiheutunut paljon ongelmia...

Linda on henkilönä silti erittäin sympaattinen, herttainen ja sydämellinen nainen. Ei mikään diiva, omahyväinen tai ylimielinen, kuten moni muu julkkisnainen.
 
Helekutti
Kyllähän täällä muistaakseni kävi Tiina Lymikin "vihjaamassa" että oli laitokselle mennyt... Linda on kyllä yks kummallisimmista tapauksista maan päällä. Susiruma joissain kuvissa. Nätti kroppa joka ei yhtään sovi naamaan.
 
ei mikään rumilus
Lindan ulkonäkö on kyllä aika jännä juttu. Livenä hän näyttää musta tosi kauniilta, mutta monissa kuvissa ihan erilaiselta, negatiivisessa mielessä. Sitten taas joissain toisissa kuvissa, jotka otettu esimerkiksi kunnon kuvauksissa, hän on enemmän itsensä näköinen. Luulin, että vain mä saatan olla valokuvissa niin erilaisen näköinen kuin luonnossa. Koska en kyllä ole mikään rumilus! :D Muutkin myöntäneet, että olen "epäonninen" valokuvaustilanteissa.

Tässä videossa näkyy musta hyvin, miten kaunis Linda on, kun on laitettu, ja kuvattu viime vuonna:
http://www.youtube.com/watch?v=l5DDR6Vti2s
 
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Vaikea ottaa vakavasti kun ainoa asia mitä hänestä tietää on hänen menneisyytensä. :whistle:
Mitä moraalitonta hän on tehnyt menneisyydessä?
Itsensä esittely ja haaristelemalla viulun soittaminen ei ole niitä kaikkein tyylikkäimpiä tekoja minun mielestä :whistle: Antoi itsestään halvan vaikutelman, sen jälkeen on vaikea ajatella häntä enää vakavastiotettavana artistina.
 
*katsoi linkin* No Linda on kauniimpi kuin yksikään palstalainen jonka kuva on ollut esillä.. siis kauniimpi kuin kukaan 18vuotiaskaan täällä:-D
Ikä ei tosiaan kerro kauneudesta.. eikö Lindakin ole jo 38???!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Vaikea ottaa vakavasti kun ainoa asia mitä hänestä tietää on hänen menneisyytensä. :whistle:
Mitä moraalitonta hän on tehnyt menneisyydessä?
Itsensä esittely ja haaristelemalla viulun soittaminen ei ole niitä kaikkein tyylikkäimpiä tekoja minun mielestä :whistle: Antoi itsestään halvan vaikutelman, sen jälkeen on vaikea ajatella häntä enää vakavastiotettavana artistina.
Aika pienestäpä menee silmissä maine;). Pitää varoa ...ja omia kuviaan täällä ettei vahingossa oo jalat haara-asennossa koska se on SYNTISEN siveetöntä ja rappiollisen epämoraalisen rumaa hähää

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahjakas & kaunis:
Linda on varmasti kaikille tuttu, mutta pääasiassa varmaan lähinnä lehtien kautta epätodellisen oloisena viihdejulkkiksena kuin oikeana viulutaiteilijana. Maailmalla Linda on saanut huomiota ennen kaikkea viulistina, ja nykyisessä kotimaassaan Ruotsissahan hän on erittäin kysytty ja arvostettu artisti.

Mitä tiedätte ja muistatte hänestä?

http://www.youtube.com/watch?v=NPNRKhEuiRk
Sopii ruotsalaisille, heidän julkkistyrkkynsä ylittää tuplasti Suomen vastaavien tyylittömyyden. Linda on tyrkkyjen tyrkky, Iltalehtien kannet taisi olla tuossa muutama vuosi sitten aina Linda bikineissä-koristellut. Hyvä jos saa arvoistaan kohtelua julkisuudessa Ruotsissa. Alkaa olla ikää jo, ehkä olis aika tehdä jotain muutakin kuin poseerata? Soittaminen jäänyt julkisuuskuvassa heikoksi.

 
Ja usein virheen määritelmä on jonkun katkeran paskan oman pään sisältöä. Esim: "Minä nyt päätän että tuo on virhe.." "Noin ei saa tehdä , en osaa perustella miksi mutta se ärsyttää minua kun olen itse niin heikko ja tietämätön"

Mun mielestä virheen määritelmä riippuu usein katsojasta ja tämän omasta suppeasta tai laajaasta maailmakuvasta. En arvosta paljoa ihmistä joka arvostelee suppealla maailmakuvalla puuttuen kokonaan suhteelisuudentaju oikeasta jä väärästä. Esim. minun mielestäni virhe oli Kanervan ex heilalta antaa Hymylle tekstiviestit ja olettaa ettei niitä julkaista jne kaikki niihin liittyvä, sitten itkeä kun niin tapahtuikin ( mikä ääliö). Mutta ex heilalla ei ole virhe olla esillä julkisuudella "avuillaan" koska hän hyötyy siitä: jää ihmisten mieleen, työtarjoukset lisääntyy, talous kohenee jne. Hän on show esiintyjä.
 

Yhteistyössä