Limusiinin ajelulla 9 tuntia eilen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27541364:
Ei oo aikaa käyttää kuskia...? Jo on kiireinen mies

No minun miehell täällä hetkellä on tosissaan aika kiire. Kun sillä firma myös Virossa, he rakentaa nyt kerrostaloja, sellainen uusi kylä. Myös täälläkin juoksemista, koska joka paikassa pitää asiakkaita pitää tytyväisenä. Mä arvostan hänessä sen niin paljon ja asikkaat myös. Koska se tietä mitä tekee, on varma siks suosittu:heart:. MUTTA, yks asia mistä en tykkää, hän ota liika stressiä työn suhteen ja tekee vaikka 24/7 työt, kunhan vaan asiakailla jää hyvää mieli ja laatu

Varmaan Virossa hyvät bisnekset, työvoimaa saa halvalla lun ei ole minimipalkkoja ja työ- ja työehtosopimusten noudattamisesta ei niin väliä ja pydän alta maksmaminen helpompaa kuin Suomessa.

[QUOTE="Vieras";27541485]Varmaan Virossa hyvät bisnekset, työvoimaa saa halvalla lun ei ole minimipalkkoja ja työ- ja työehtosopimusten noudattamisesta ei niin väliä ja pydän alta maksmaminen helpompaa kuin Suomessa.[/QUOTE]

Minun mies ole ahne persoona ja palkka maksaa melkein kun Suomessakin maksetaan. Mutta kerrostaloja on nyt aika kysyttyä Virossa. Niin on se siis ihan hyvää bisnes, mitä kanntta

on hän rappari ja muutakin tekee. Virossa sillä on rakennusfirma

Voipi olla, mutta ei sekään firma niitä kerrostaloja rakenna! Kerrostalon hinta kun tuppaa olemaan suurempi kuin EU:n hankintailmoituksen/julkisen kilpailutuksen raja ja olisi siten julkista tietoa EU:ssa. Oletan, että tiedät Viron olevan myös EU-maa ja siten kerrostalourakoiden urakoinnit ovat kilpailutuksen ja EU-ilmoituksen alaisia. Jostain kummasta syystä miehesi nimeä/firmoja ei ole noissa tarjouspapereissa....

Näitä on hauska katsoa kun osa kihisee kiukusta ja tavallaan ymmärränkin miksi. Minusta Venakon ketjut on viihdyttäviä ja vaihtelua näihin samanlaisiin juttuihin mitä aina kuulee. Venakosta tulee mieleen yksi mun vähän kreisi ystävä ja oikeesti kuulostaa hyvä sydämiseltä tyypiltä joka osaa myös ottaa ilon irti elämästä. :)

[QUOTE="TheA";27541533]Näitä on hauska katsoa kun osa kihisee kiukusta ja tavallaan ymmärränkin miksi. Minusta Venakon ketjut on viihdyttäviä ja vaihtelua näihin samanlaisiin juttuihin mitä aina kuulee. Venakosta tulee mieleen yksi mun vähän kreisi ystävä ja oikeesti kuulostaa hyvä sydämiseltä tyypiltä joka osaa myös ottaa ilon irti elämästä. :)[/QUOTE]

No just kreisi:D. No olen mä ehkä omalla tavalla hullu. En kiellä. Mutta miksi pitää olla ihan tosikko, nauttia pitää elämästä. Mä saan nautintoa, työnteosta, lapsista ja muutenkin otan tämä elämää nykyään sillä tavalla, että pitää nauttia, tehdä perhelle hyvää ja muillekin, itseäkin ei saa unohda missään nimessä

No just kreisi:D. No olen mä ehkä omalla tavalla hullu. En kiellä. Mutta miksi pitää olla ihan tosikko, nauttia pitää elämästä. Mä saan nautintoa, työnteosta, lapsista ja muutenkin otan tämä elämää nykyään sillä tavalla, että pitää nauttia, tehdä perhelle hyvää ja muillekin, itseäkin ei saa unohda missään nimessä

Juu siis tarkoitin hyvällä tavalla kreisi, kuten itsekin olen :)
Musta sulla on asenne ihan kohdillaan.

[QUOTE="CassandRa";27541742]Mistäpäin Turkua tuo liiketila on? Ja mikä siihen tulee?

Ja minkä alan asiakkaita limossa istui?[/QUOTE]
No en halua huuta senkin, vaikka varma kohta se on muutenkin tiedossa. Ja joku alkaa sen huuta täälläkin. Yv:llä voisin kertoa.

Ne ei olleet asiakkaat vaan yhteistyö kumpanit

Yhteistyössä