V
"vieras"
Vieras
Hän tykkää kans. Mutta ei hänellä aika käyttää siitä, ei hän ikinä ole mitään vastaan, jokainen touhu mitä halua, jos vaan järki säily
Ok. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän tykkää kans. Mutta ei hänellä aika käyttää siitä, ei hän ikinä ole mitään vastaan, jokainen touhu mitä halua, jos vaan järki säily
Here we go again...![]()
Ei oo aikaa käyttää kuskia...? Jo on kiireinen miesHän tykkää kans. Mutta ei hänellä aika käyttää siitä, ei hän ikinä ole mitään vastaan, jokainen touhu mitä halua, jos vaan järki säily
Kui niin katsokaa minua? Keskustelu palsta se vaan on ja kiva omiakin erilaisia juttuja tänne kirjoittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27541364:Ei oo aikaa käyttää kuskia...? Jo on kiireinen mies
No minun miehell täällä hetkellä on tosissaan aika kiire. Kun sillä firma myös Virossa, he rakentaa nyt kerrostaloja, sellainen uusi kylä.
Siun miehesi on rappaamassa (rappari kun on) niitä taloja, ei varsinaisesti rakentamassa...
on hän rappari ja muutakin tekee. Virossa sillä on rakennusfirma
No just kreisi. No olen mä ehkä omalla tavalla hullu. En kiellä. Mutta miksi pitää olla ihan tosikko, nauttia pitää elämästä. Mä saan nautintoa, työnteosta, lapsista ja muutenkin otan tämä elämää nykyään sillä tavalla, että pitää nauttia, tehdä perhelle hyvää ja muillekin, itseäkin ei saa unohda missään nimessä
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27541753:Minkäslainen diili sulla on stockmannin kanssa?
En tästäkään sen enempää halua puhua, sorry vaan:ashamed: