Limusiinin ajelulla 9 tuntia eilen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mut pääasia yhteistyökumpaneita saivat relata:D. Mutta itse olin jo että pliis haluan kotiin. Itse eilen en otanut kun yksi lasi sampanja, se mulle riitti, kun töitä taas niin paljon että pitää hoita ne ensiks että asiakkaat olisi tytväisiä, onneks työntekijä tulee auttamaan klo 12 myös. Mutta aika rankka mulle se oli se ajelu. Minulta jopa kysyttiin, saako limusiini vuokrata videon varteen. Kun tulimme börsin eteen. Mun autosta tulee julkis:D, kun suostuin. Niin kuin aina mulle sattu ja tapahtu=). Eilen olin niin onnellinen, sain Turussa liiketilan ja teen unelmasta totta. Myös sain 2 sopimusta tehtyä, teen yhteystyö myös Stocmannilla Helsinki-Turku ja samalla otin sellaista työtä että jokaisesta ostoksista haluan lahjoittaa yhteen lasten sairalaan rahaa. En siis ole ahne, mä viimeaikoina auttanut niin monta ihmistä, ette tiedä miten hyvältä se tuntu/ auttaminen :heart:

Mut pääasia yhteistyökumpaneita saivat relata:D. Mutta itse olin jo että pliis haluan kotiin. Itse eilen en otanut kun yksi lasi sampanja, se mulle riitti, kun töitä taas niin paljon että pitää hoita ne ensiks että asiakkaat olisi tytväisiä, onneks työntekijä tulee auttamaan klo 12 myös. Mutta aika rankka mulle se oli se ajelu. Minulta jopa kysyttiin, saako limusiini vuokrata videon varteen. Kun tulimme börsin eteen. Mun autosta tulee julkis:D, kun suostuin. Niin kuin aina mulle sattu ja tapahtu=). Eilen olin niin onnellinen, sain Turussa liiketilan ja teen unelmasta totta. Myös sain 2 sopimusta tehtyä, teen yhteystyö myös Stocmannilla Helsinki-Turku ja samalla otin sellaista työtä että jokaisesta ostoksista haluan lahjoittaa yhteen lasten sairalaan rahaa. En siis ole ahne, mä viimeaikoina auttanut niin monta ihmistä, ette tiedä miten hyvältä se tuntu/ auttaminen :heart:

Juuri sopivan nousukasmaista ja mautonta sinun makuusi ajella jollain väsyneellä limolla.

[QUOTE="sasa";27541236]Juuri sopivan nousukasmaista ja mautonta sinun makuusi ajella jollain väsyneellä limolla.[/QUOTE]

Nyt en ymmärtänyt:). Mutta kun he halusivat juhlia, kenen kanssa teen yhteystyön. Niin pakkohan mun järjestä heillekin jotain hyvää. Mun kuski oli kans ihan poikki

[QUOTE="vieras";27541261]Mikset ikinä puhu palstalla lapsista ja äitiydestä?[/QUOTE]

Miksi? Meillä lasten kanssa menee hyvin. En tiedä pitääkö puhua tästäkin? Eikö tärkeintä että meillä menee hyvin ja me tiedämme sen. Nyt sisustetaan 2 huonetta. Tilasin oman kaupan kautta lapsille kalusteet Holannista. Heillä on niin hauska, kun he päättä nyt itse miten saavat huoneita sisusta. Myö sunnitellaan yks matka

Nyt en ymmärtänyt:). Mutta kun he halusivat juhlia, kenen kanssa teen yhteystyön. Niin pakkohan mun järjestä heillekin jotain hyvää. Mun kuski oli kans ihan poikki

Olisit sitten järjestänyt jotain hienostuneempaa kuin jotain ryssien ja wannabehollywoodrokkareiden väsynyttä limokyytiä.

Porvariston hillitty charmi viihdykkeissäkin yleensä puree ihmisiin paremmin kuin tuollainen nousukkaiden show off.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;27541271:
Oikeestikko sun yhteistyökumppanit halus istuu/juhlii autossa 9h

No heillä kuulema meni aika nopeasti aika. En kyllä ihmittelee yhtään, varmasti jos mäkin olisin kännissä, niin aika menisi nopeasti, mutta täällä kerta selvinpäin. Nyt en oikeastaan vähän aika edes haluan mitään juoda. Oli tarpeeks juhlittu muutenkin. Nyt en halua kun työt tehdä ja lapsia hemmotella, myös miestäkin tietysti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27541284:
Onko teillä oma limokin? Millainen?

Mersedes valkoinen pitkä:D siniset valoistukset sisällä, se on vaan hauska, käydä asioillakin sillä autolla ja kuski ajaa minua. Ehkä hullua, mutta pakko nauttia elämästä näinkin

[QUOTE="vieras";27541316]Vai että ihan kuski ajaa sinua. Noh. mikäs siinä.[/QUOTE]

No mä sanoinkin ehkä hullua, mutta hauska. Miksei saa olla hauska, elämää se vaan on

[QUOTE="vieras";27541322]Alkoholin vaikutuksen alaisena ei saa ajaa autoa.[/QUOTE]

Kuski oli ihan selvinpäin, emme ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena, emme ihan hulluja ollaan. Taasko joku värinkäsitys

[QUOTE="vieras";27541332]Mitä miehesi tuumasi asiasta?[/QUOTE]

Hän tykkää kans. Mutta ei hänellä aika käyttää siitä, ei hän ikinä ole mitään vastaan, jokainen touhu mitä halua, jos vaan järki säily

[QUOTE="sasa";27541340]Miksi sinun pitää joka paikassa, palstallakin, huutaa: HEI KATSOKAA MINUA! ????[/QUOTE]

Kui niin katsokaa minua? Keskustelu palsta se vaan on ja kiva omiakin erilaisia juttuja tänne kirjoittaa

Yhteistyössä