Aloitin juoksulenkit 5 vkoa synnytyksen jälkeen, vaikk synnytyksessä repesin ja 20 tikkiä laitettiin. Mulle neuvottii et jos lenkil tulee pissat housuu, on liian aikaista aloittaa juoksu. Mä alotin 30 minuutin juosulenkeillä 3 krt/vko ja nyt synnytyksestä 11,5 vkoa ja kunto jo suht hyvä (5-6 kertaa viikos 50-60 minsan juoksulenkki + kerran viikos pitempi kävelylenkki). Kantsii eka treenata niitä lantiopohjalihaksia (tein ite joka päivä) ja varovasti kannattaa aloitella juokseminen.
Jälkitarkastuksessa viime viikol sanottii et paikat ok, juoksua voi jatkaa ja lantiopohjatreenejä suositteli myös. Myös vatsalihastreeneille sain luvan. Ite olin myös ennen raskautta urheilullinen (6krt/vko tunnin treeni) ja raskausaikana kävelin paljon...liekö se sit 'helpottanut' aloittamista nyt synnytyksen jälkeen, eli en ollut ihan rapakunnossa...mut en tosin mikää 'supertimmikään'...
P.S seksi alotettii 6 vkoa synnytyksen jälkee ja se on huomattavasti 'hankalempaa' eli urheillessa ei tullu kipuja mut sekstailu kiristi ja kiristää edelle...