Liikunnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopeinen Kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hopeinen Kuu

Aktiivinen jäsen
14.11.2006
1 211
0
36
Täällä yksi laihduttaja joka "hurahtanut" liikkumisesta :D
Aloitin pv.n 123extralla 1.11-06. ja liikunnan ilot aloitin tammikuun alussa. vaihdoin pisteisiin kuukausi sitten.
Ennen en missään nimessä halunnut minkäänlaiseen ryhmäliikuntaan jumppaan, spinningiin- kirjoitetaanko se noin? jne.
ajattelin et mulle riittää pelkästään kävely.
nyt kun olen tässä puolitoista kuukautta hypänny punttiksella ja jumpassa sekä kävelyllä niin kyl jumppa ja punttisali ovat paljon mukavampaa! siis aivan ihana "rääkätä" itseään.
Olen käynyt punttiksella 1krt viikko sellasessa et ollaan 30-40sekuntia per laite ja vaihto ja jumpassa jossa paljon on aerobicia niin 1krt viikossa.
ja lisäksi nyt olen parin viikon ajan aerobicannut kotona reippaan musan tahdissa 3krt viikossa 45-55 min kerrallaan ja se on älyttömän mukavaa.
ja nyt olisin kiinnostunut tosta spinnigistä! kunhan saa vielä semmonen 7kg alas painoa niin viittin sinne mennä kokeilemaan.
tiedä vaikka löytyisi taas uusi harrastus.
ja puntisalilla ajattelin ruveta käymään epäsäännöllisen säännöllisesti 2 kertaa viikko.
eli olisin noin puolitoista tuntia iltaisin kotoa pois 3-4kertaa viikko.
enempää en halua olla perheen luota pois. olen vielä kotona kotiäitinä niin ei se vielä ole paljon lapselta pois.
kattoo uudestaa sitten kun palaan töihin et miten usein sitä raskii olla perheen luota iltaisin pois.
Yhteenvetona et miksi tätä tulin tänne mainostamaan niin
halusin kertoa muille sohvaperunoille että menkää ihmeessä kokeilemaan erillaisia liikuntalajeja eihän sitä koskaan tiedä jos löydätte itsellenne aivan ihanan harrastuksen.
toistan itseäni :ashamed: että minä en harrastanut ennen muuta kuin kävelyä ja muuten oli täysin sohvaperuna.
en minäkään jaksaisi rampata muuten noissa mutta kun ne ovat niin mukavia harrastuksia tulee mentyä enemmän kuin mielellään.
paino tippuu ja kiinteytyy siinä samalla.
rohkeasti salille tai jumppaan tai ihan mihin vaan kannattaa ainakin kokeilla. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 22:03 Asennekysymys kirjoitti:
snowflake, kokeile ihmeessä spinningiä!! Mutta varo, sillä siihen jää koukkuun... :whistle:

Näin voi käydä! :D Ja vielä jos raskii sijoittaa spinning-kenkiin, niin avautuu ihan uusia sfäärejä..

Minä olen hurahtanut nyt steppiiin. Olin aina kuvitellut, että ei tämmönen kömpelys siinä pärjää, mut kah. Näyttääpi pärjäävän siinä missä muutkin! Syke samalla tavalla korkealla kuin spinningissäkin, steppi on vaan motorisesti haastavampaa ja vähän vaihtelevempaa. Kaikille ei vaan ne "täräykset" sovi, spinni on nivelystävällisempää. Mut minä yritänkin harjauttaa tuota polveani kestämään taas kesään juoksut :)

Yhteistyössä