N
nainen -78
Vieras
Kyselisin arvoisat ellit mielipiteitänne asiaan joka pohdituttaa itseäni juuri nyt polttavasti. Olen avokumppanini kanssa asunut yhdessä 3 vuotta ja tietysti ajatukset liitelevät jo välillä ajatuksiin yhteisen perheen perustamisesta yms. Suhteessamme ongelmana on kuitenkin alkoholi. Kumppanini juo todella useasti ja märät ovat sellaisia, että ystävitämme kukaan ei kerralla juo itseänsä tuohon kuntoon. Suhteemme alkuaikoina kyllä jaksoin huolehtia kumppanini kotiin nukkumaan mutta nykyään en enää jaksa. Hän nukkuu milloin missäkin: naapurissa, vieraiden talojen rappukäytävissä, keräyspaperilaatikoissa, autotalleissa,ojissa jne. Häpeän kumppanini käytöstä ja olen yrittänyt puhua aiheesta tuhat kertaa, mutta kumppanini ei halua keskustella asiasta eikä kuunnella ""jäkätystäni"". Mielestäni kyseinen käytös ei kuulu melkein 30-vuotiaalle miehelle. Ja mielestäni kumppanini ei arvosta minua eikä tunteitani koska kerta toisen jälkeen loukkaa minua käytöksellään. Tuntuu pahalta kun kaikki muut parit poistuvat aina yhdessä baarista hitaiden jälkeen kotiin. Tähän kumppanini käytökseen liittyy myös enemmän ja vähemmän peliä muiden naisten kanssa ja kähmimistä. Sekin loukkaa. Kumppanini äiti on alkoholisti. En itsekkään ole mikään koti-hissukka vaan tykkään kyllä käydä baareissa silloin tällöin mutta viikonloppu kotona ilman alkoholi ei tee minua hulluksi! Itse haluaisin vierelleni jo aikuisen kumppanin jonka kanssa elää ja joka itse eläisi niin, että hänen kanssaan uskaltaisi haaveilla perheenperustamisesta. Kuinka tälläinen mies voisi tulla isäksi ja näytää omalla käytöksellään hyvää esimerkkiä omille lapsilleen. Itse en vierelleni loppuelämäkseni halua tälläistä kakaraa, joka ei osaa käyttäytyä. Aivan varmasti on olemassa miehiä, jotka kunnioittavat kumppaniaan ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Tässä tuntojani ja nyt pyytäisin kommenttejani. Siis sellaisia asiallisia, kiitos!