Liian myöhään tulin koneelle :/

ja mulla on kämppä ku hävityksen kauhistus ja piti siivota kun termiitti nukkuu. mut enpä jaksa. Mies on sairaalassa ja on ollu aika kiireiset kaks päivää sen takia ja on tiskit ja pyykit ja kaikki jääny huonolle huomiolle :ashamed: ja Hb alkaa mulla varmaan olla lähempänä sataa ku 120:tä, pian on neuvola niin saan tietää alotanko raudan
 
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi koneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:

Ei kiitti, tänään tein tuon jo, tosin neliöitä oli vähän enenpi. :D :whistle:
 
kaffekupillisella varmaan lähtis :ashamed: hehheh!

Ei vaan kiva kun mies saattaa parhaimmillaan päästä sairaalasta jo ylihuomenna. Se puhui jo huomisesta mutta en tosiaan usko et onnistuu ku crp oli tänään vielä yli 100 ja sen crp:n takia pitävät siellä osastolla. Mutta olisi kiva jos toinen pääsisi siistiin ja puhtaaseen kotiin potemaan tautinsa loppuun, mutta mä olen ihan poikki, vaikka en nukkumaväsynyt olekaan, kun nukuin pitkään tänään :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:

Voisin mielelläni hoitaa kaiken pyykkipuolen.. mut imurointi :| Imureilla on salaliitto mua kohtaan.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:

Voisin mielelläni hoitaa kaiken pyykkipuolen.. mut imurointi :| Imureilla on salaliitto mua kohtaan.....

samoin. meidän pölyyntyy tuolla kaapissa, mä välttelen sitä kaikin keinoin, rikkaharjalla, mopilla, rätillä ja rikkaimurilla, mutta sitten tulee se päivä kun se pitää vetää sieltä kaapista käyttöön :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:


Meille saa tulla tekemään ihan samanmoisia hommia kuka vaan nyt tahtoo... Olohuoneen olen saanut siivottua, mutta muuten onkin kuin pommin jäljiltä, semmosen hiekkasen pölypommin :whistle: Astiat ja pyykit, voi hitto vieköö :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:

:saint:


Meille saa tulla tekemään ihan samanmoisia hommia kuka vaan nyt tahtoo... Olohuoneen olen saanut siivottua, mutta muuten onkin kuin pommin jäljiltä, semmosen hiekkasen pölypommin :whistle: Astiat ja pyykit, voi hitto vieköö :ashamed:

no ne pyykit on mun lempparihommaa, mutta nyt ei vaan maistu. Tiskejä mä vihaan. Mun mies taas keittiöeksperttinä selvittää jättimäisen tiskivuoren viidessä minuutissa, mulla menee vaikka kuinka kauan ja ne likaset tiskit on ällöjä. laiskuuttani keräsin altaaseen kahen päivän tiskit kun en tyhjentänyt konetta et voisin suoraa laittaa sinne :|
 

Yhteistyössä