Mä kun oon niin tottunu istumaan tässä vähintään pari tuntia kun odottelen tuon nuorimman nukahtamista, etten meinaa millään päästä nyt sänkyyn vaikka tyttö jo tuhisee sängyssään
:xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitä on liikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitä on liikkeellä.
=)
Onneks on kesäloma että nuo vanhimmatkin muksut nukkuu aamulla pitkään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi koneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:=)
Ei vaan, nyt on mentävä. Vajaan kolmen tunnin päästä on jo eka "tissituokio" :wave: Öitä kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:
Voisin mielelläni hoitaa kaiken pyykkipuolen.. mut imurointi :| Imureilla on salaliitto mua kohtaan.....
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Niin että kuka haluaisi tyhjentää tiskikoneen ja täyttää sen ja selvittää ton tiskikasan altaasta ja ottaisi kuivat pyykit narulta, viikkaisi ja veisi kaappiin ja tyhjentäisi pesukoneen ja imuroisi nää 74 neliötä ja siivoaisi taaperon huoneen ja vaihtaisi lakanat jne.. :attn: :attn:
Meille saa tulla tekemään ihan samanmoisia hommia kuka vaan nyt tahtoo... Olohuoneen olen saanut siivottua, mutta muuten onkin kuin pommin jäljiltä, semmosen hiekkasen pölypomminAstiat ja pyykit, voi hitto vieköö :ashamed: