liian "arkinen" vaatetus häihin?

Velmina
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
pellavahousut :LOL: meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? :eek: Katsokaas näitä:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Kyllä mun miehellä on pellavahousut ja mun mielestä oikein hyvän näköiset! Rennot tosin, ettei ihan hääjuhlaan, mutta farkkujen tapaan voi pitää melkein missä vaan.
=)

zzz
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
pellavahousut :LOL: meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? :eek: Katsokaas näitä:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Pukeutuu ku kaupunkilainen?? :O :O :D Kertositko kuinka kaupunkilaiset pukeutuu jos heillä on oma 'pukeutumiskoodinsa'? *kops*

Joo kaasona olen ja just näin morsion ku kävin kampaamossa auttamassa häntä saamaan puvun päälle ku menivät valokuvaamoon.. Kysyin niin morsion mielestä oli aivan hyvä asukokonaisuus.

Nää pellavahousut on hennesin mallia ja melkein kuin uudet. Istuu oikein mallikkaasti eikä roiku mistään=)

No laadukkaat sellaiset eivät kyllä heti mene. :) Siisti voi olla ilman pukuakin, joka tosiaan tällä kelillä on varmasti jotakin ihan karseaa![/quote]

Todellakin,siisti voi olla ilman pukuakin.Oma mies on kovin kuumaverinen ja ei kyllä pystyis olemaan puku päällä 30 asteen helteessä.Musta puku ei ole kovin mukava tällaisella helteellä.Illusian kuvassa oleva herra on hmmm....varsin tyylikäs ;)

Yhteistyössä