liian "arkinen" vaatetus häihin?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis voi .... sanonko mä ....
Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei :D Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!

just, kyllä varmasti on katottu pitkään :whistle: :whistle: en ymmärrä tommosii ihmisii,mitkä ei ajattele omaa napaansa pitemmälle, pilaa toisten järj. häät, menemällä farkuissa juhliin :whistle: :ashamed: HÄVETKÄÄ !!!

Eikä oltu edes ainoita kellä oli noin rennot vaatteet.... ;) :D
Olisivat saaneet puolta juhlaväestä kattoa HYVIN pahasti :D

kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Et sitte tajunnu pointtia alkuunkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja häihin:
Siis voi .... sanonko mä ....
Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei :D Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!

just, kyllä varmasti on katottu pitkään :whistle: :whistle: en ymmärrä tommosii ihmisii,mitkä ei ajattele omaa napaansa pitemmälle, pilaa toisten järj. häät, menemällä farkuissa juhliin :whistle: :ashamed: HÄVETKÄÄ !!!
Joo varmasti on seläntakana puhuttu, kun farkuissa tullaan häihin...Voi helv., kun suomalaiset on näin juntteja!!!!!

Eikä siltikään edelleen hävetä :D

häihin
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
pellavahousut :LOL: meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? :eek: Katsokaas näitä:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
Siis MIES on laittamassa pellavahousut häihin!!! Sä laitoit naisten pellavat tohon linkkiin!

vieras
Jos kyseessä on tosiaan RENNOT häät niin kyselisin hääparilta tarkemmin vaatetuksesta.
Itse menin rentoihin häihin baarivaatteissa ja olin tosi YLIPUKEUTUNUT morsiammeenkin verrattuna. Hävetti tosi paljon.

pellavahousut :LOL: meidän isäntä ei ikimaailmassa suostuis laittaan jalkaansa, naurais vain semmosille, kyllä puku on häihin melko ykkönen, on kumminkin arvokkaat juhlat =) karavatti kuuluu häihin miehen kaulaan.....
Tekö siis luulette, että kaikki pellavahousut on sellasia maajussien säkkikangaslökäpöksyjä? :eek: Katsokaas näitä:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8391&productId=169914
Siis MIES on laittamassa pellavahousut häihin!!! Sä laitoit naisten pellavat tohon linkkiin!
just niin..... :whistle:

Mitä *tin väliä sillä on, jos kuvassa onkin naisten housut. Jos ei vieläkään mennyt jakeluun, nii oli tarkoitus osoittaa, että pellava on täysin edustuskelpoinen materiaali!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58740541
Tuossa miesten housut sitten!

kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Et sitte tajunnu pointtia alkuunkaan...
tais juna mennä jo, jäitkä asemalle..!? :LOL:

Jos kyseessä on tosiaan RENNOT häät niin kyselisin hääparilta tarkemmin vaatetuksesta.
Itse menin rentoihin häihin baarivaatteissa ja olin tosi YLIPUKEUTUNUT morsiammeenkin verrattuna. Hävetti tosi paljon.

Mun tuttavakantani on ollut kanssa nuorta ja rentoa... ja me jopa kysyttiin etukäteen joka häihin menosta että mimmosilla vaatteilla kehdattais tulla...ja ohjeeksi annettiin että farkut on tosi hyvät =)
Pidän sitä hyvänä asiana siis että tuttavapiiriini ei mahdu nihilistisiä pilkkuihin tuijottelijoita =)

Gluteus maximus
Mitä *tin väliä sillä on, jos kuvassa onkin naisten housut. Jos ei vieläkään mennyt jakeluun, nii oli tarkoitus osoittaa, että pellava on täysin edustuskelpoinen materiaali!

Nuo on niin arkiset housut että...mieheni ei voisi edes töissä pitää tuollaisia.

Siistit pellavahousut sopivat häihin ihan yhtähyvin kuin puvunhousut. Mutta riippuu häiden luonteesta pitääkö kaikilla olla puvut, vai riittääkö pelkät puserot.

Omat häät on kaikista kivimmat siksi, kun saa pukeutua ihan niin kuin itse haluaa. Itse olin omissa häissä farkuissa, kun muut olivat mekoissa ja puvuissa ;)

Piti vielä ihan kuvista käydä katsomassa, että oliko kaikilla miehillä puvut. Meidä häät oli hellepäivänä ja tosiaankin iso osa miehistä oli ihan pelkissä paidoissa ja kravaateissa sekä suorissa housuissa.

vieras

Mun tuttavakantani on ollut kanssa nuorta ja rentoa... ja me jopa kysyttiin etukäteen joka häihin menosta että mimmosilla vaatteilla kehdattais tulla...ja ohjeeksi annettiin että farkut on tosi hyvät =)
Pidän sitä hyvänä asiana siis että tuttavapiiriini ei mahdu nihilistisiä pilkkuihin tuijottelijoita =)
Sä huijasit =) Luulin että menit "normaaleihin" häihin farkuissa, vaikka nimenomaan hääparin toiveena farkut tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Nuo on niin arkiset housut että...mieheni ei voisi edes töissä pitää tuollaisia.

Voihan pellavahousut olla tehty samoilla kaavoilla kuin normaalit puvunhousut :whistle: Noi yllä olevat ei ole juhla housut.

Vieras
Olen raskaana ja ensi kuussa kavereiden häät. Ajattelin mennä ihan vaan tunikassa ja mustissa housuissa. ( illalla ehkö päälle bolero tms.) mutta nyt aloin todella miettimään että voinko mennä niin arkisissa vaatteissa!

Minä
Kyllä voi laittaa siistit ja juhlavat pellavahousut, kun vaan laittaa kauluspaidan ja kravatin! Itse sä tiiä millasta porukkaa sun kaverit on, että millä silmällä ne pukeutumista kattoo... mut mun mielestä passaa hyvin, enkä todellakaan olisi loukkaantunu, jos joku olisi meidän häissä noin pukeutunut!!

Itse asiassa meidän häissä oli ainakin muutamalla naisella pellavahousut hienon paidan kanssa ja tosi juhalava asu oli!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Siistit pellavahousut on nimenomaan kesäjuhliin sopivat! :) Siitä vaan. ;)
nehän menee ihan ryppyiseksi jo yhden istumisen/hikoamisen jälkeen. En kyllä laittaisi.
No laadukkaat sellaiset eivät kyllä heti mene. :) Siisti voi olla ilman pukuakin, joka tosiaan tällä kelillä on varmasti jotakin ihan karseaa!

Yhteistyössä