liian "arkinen" vaatetus häihin?

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Esim tässä mun makuuni hyvännäköinen kokonaisuus.

muuten hyvä, mutta kraka uupuu :whistle:
niin se tietysti pitää olla! Tuo on myös enemmän sellaista työpaikkapukeutumista, mutta meneehän tuo juhliinkin, ainakin sellaisella joka ei yleensä käytä pukua.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no tarttee kysyy nyt morsiammelta ku kohta nähdään... housujen kans tulee kravatti ja hailakan v.punanen kauluspaita.
tee se ja kysäse.....ootko kaasona kun morsiammen näet viä ennen häitä? luulis morsiammella olevan kiirusta jo näihin aikoihin vai oliko ne häät tänään? mukavia juhlia

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
puku ehdottomasti päälle. Juhlapaikalla voi sitten ottaa puvuntakin pois ja olla rennommin. Pitäähän miehenkin joskus ulkonäön takia kärsiä. :wave:
Näinpä juuri.

:wave:
Meillä oli suht rennot häät aikoinaan, mutta kyllä kaikilla miehillä oli puvut päällä. Illemmalla sitten kummasti muuttui rento meininki. :whistle:

Voi kökkö sentään teitä :D Kaikesta saattekin tappelun aikaiseksi.

Mä itse en morsiamena(kaan) olisi niin omanarvontuntoinen ja vähästä loukkaantuvainen, että tykkäisin huonoa jonkun pukeutumisesta. Jokainen varmaan haluaa pukeutua häihinkin hyvin omalla persoonallisella tavallaan. Mä arvostan enemmän sitä, että tullaan kuitenkin paikalle juhlimaan meidän kanssa =)

Pitääpä lisätä, että tunnen kyllä pukeutumisetiketin, mutta sehän on tiukka vain hääparin, heidän vanhempiensa, kaason ja bestmanin suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:

Mä itse en morsiamena(kaan) olisi niin omanarvontuntoinen ja vähästä loukkaantuvainen, että tykkäisin huonoa jonkun pukeutumisesta. Jokainen varmaan haluaa pukeutua häihinkin hyvin omalla persoonallisella tavallaan. Mä arvostan enemmän sitä, että tullaan kuitenkin paikalle juhlimaan meidän kanssa =)

juu,juu älä nyt kummiskaa enää jatka tätä aihetta, blease :snotty: me saatiin puettua hänen miehensä jo :D

juu,juu älä nyt kummiskaa enää jatka tätä aihetta, blease :snotty: me saatiin puettua hänen miehensä jo :D
Joo, okei :x

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja fsdvc:
puku ehdottomasti päälle. Juhlapaikalla voi sitten ottaa puvuntakin pois ja olla rennommin. Pitäähän miehenkin joskus ulkonäön takia kärsiä. :wave:
Niin ja puvuntakin saa ottaa pois vasta kun sulhanen on eka ottanut pois.
Juuri näin!

Joo, okei :x
ei millään pahalla B)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kyseessä on tosiaan RENNOT häät niin kyselisin hääparilta tarkemmin vaatetuksesta.
Itse menin rentoihin häihin baarivaatteissa ja olin tosi YLIPUKEUTUNUT morsiammeenkin verrattuna. Hävetti tosi paljon.
No, ei kai noin rennot häät ole häät ollenkaan...? Farkut ja t-paitako oli hääparilla??

Jos kyseessä on tosiaan RENNOT häät niin kyselisin hääparilta tarkemmin vaatetuksesta.
Itse menin rentoihin häihin baarivaatteissa ja olin tosi YLIPUKEUTUNUT morsiammeenkin verrattuna. Hävetti tosi paljon.
No, ei kai noin rennot häät ole häät ollenkaan...? Farkut ja t-paitako oli hääparilla??
:eek: mistä puhut...(ihan pihalla......) :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:

Mun tuttavakantani on ollut kanssa nuorta ja rentoa... ja me jopa kysyttiin etukäteen joka häihin menosta että mimmosilla vaatteilla kehdattais tulla...ja ohjeeksi annettiin että farkut on tosi hyvät =)
Pidän sitä hyvänä asiana siis että tuttavapiiriini ei mahdu nihilistisiä pilkkuihin tuijottelijoita =)
No, tämähän on eri juttu tietty. Mutta jos saisit kutsun vaikka hieman tuntemattomammalta serkultasi hänen häihinsä jonnekin kirkkoon, niin laittaisitko oikeasti esim. farkut jalkaan?? Tuskin. Tai toivottavasti et.

Esim tässä mun makuuni hyvännäköinen kokonaisuus.

muuten hyvä, mutta kraka uupuu :whistle:
No leikitään että kuvassa on myös se kraka.. ;)
sopii, vihdoinkin päästiis yhteis ymmärrykseen kanssasi :D lyödään kättä päälle, kova oli vääntö
eikös tuo asukokonaisuus taida olla kuitenkin yhtä kuuma kuin puku. eli puvun kannalla olen kuitenkin jos häihin ollaan menossa.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
minun mielestäni voi olla juhla asu vaikka ei sitä kravattia olekaan. tiedän muutaman yritystä johtavan miehen jolla työssä puku ja puvunpaita mutta kravattia ei koskaan- ja silti on hyvin tyylikäs.
mutta varmasti laittavat sen kravatin toisen ihmisen häihin ja liiketapaamisiin!

mä menin suorastaan shokkiin kun serkkuni mies tuli meidän häihin farkuissa ja kulahtaneessa t-paidassa. oli kerrassaan järkky näky ja kyllä aattelin siinä vaiheessa että sen verran olis voinu kunnioittaa toisen juhlapäivää että olisi edes pukeutunut kunnolla tai sitte ei olis tullut ollenkaan. puku sen olla pitää kun häihin mennään. sillä pukeutumisella kuitenkin osoittaa just sitä kunnioitusta toisen juhlapäivää kohtaan

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja cisse:
mä menin suorastaan shokkiin kun serkkuni mies tuli meidän häihin farkuissa ja kulahtaneessa t-paidassa. oli kerrassaan järkky näky ja kyllä aattelin siinä vaiheessa että sen verran olis voinu kunnioittaa toisen juhlapäivää että olisi edes pukeutunut kunnolla tai sitte ei olis tullut ollenkaan. puku sen olla pitää kun häihin mennään. sillä pukeutumisella kuitenkin osoittaa just sitä kunnioitusta toisen juhlapäivää kohtaan
tuo on tosi törkeää! Mikä ihme siinä pukeutumisessa on niin vaikeaa. Juhliin juhlavaatteet ja arkivaatteeet arkisiin tilanteisiin. Meillä jo 2v. tietää nämä asiat =)

Alkuperäinen kirjoittaja cisse:
tuo on tosi törkeää! Mikä ihme siinä pukeutumisessa on niin vaikeaa. Juhliin juhlavaatteet ja arkivaatteeet arkisiin tilanteisiin. Meillä jo 2v. tietää nämä asiat =)
ei ollut kuulemma löytäny sopivaa pukua mistää. olis nyt edes kumminki laittanu jotai muuta ku mustat kuluneet farkut ja mustan erittäin kuluneen paidan :kieh:

Yhteistyössä