liian "arkinen" vaatetus häihin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis voi .... sanonko mä ....
Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei :D Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
No ei kait sitä nyt kukaan kehtaa teille tulla valittamaan päin naamaa!

just, kyllä varmasti on katottu pitkään :whistle: :whistle: en ymmärrä tommosii ihmisii,mitkä ei ajattele omaa napaansa pitemmälle, pilaa toisten järj. häät, menemällä farkuissa juhliin :whistle: :ashamed: HÄVETKÄÄ !!!
Meidän häissä oli mun sedällä puvunhousut mutta ihan tavallinen t-paita, vaimollaan tais olla joku kukka-mekko ja lenkkarit.. Serkun vaimolla kans aika siistit housut mutta tavallinen t-paita.. Kyllä meinaan hävetti kun miehen puolen suku oli ihan asiallisesti pukeutuneita...

hmmm
Mun mies on aito rokkikukko ja pukeutuu arkena aina farkkuihin ja noin, mutta ei menis koskaan toisten häihin muuta ku puvussa.Onkin komea, kun on upea pitkä mies pitkät hiukset kii ja mittatilauspuku+säväyttävän värinen teetetty pukupaita.Kyl siinä vierelä kelpaa edustaa=)

Emme menisi alipukeutuneena kenenkään häihin, vaikkaon näitä rebtoja rokkihäitäkin vietetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Höh ja pöh, tää on syrjintää - mua kielletään jatkamasta aiheesta, ja muut saa jatkaa *nyrpistää nenäänsä* :saint:

saat säkin jatkaa keskustelua sitten kun muutki jatkaa :D mä en jaksa enää vääntää asiasta :whistle:
Oisit nyt pysynyt kannassasi :D Enkä mä enää juuri ehdikään osallistua keskusteluihin, pitää lähteä poimimaan punaviinimarjat, että saa taas talveksi mehua.

Höh ja pöh, tää on syrjintää - mua kielletään jatkamasta aiheesta, ja muut saa jatkaa *nyrpistää nenäänsä* :saint:

saat säkin jatkaa keskustelua sitten kun muutki jatkaa :D mä en jaksa enää vääntää asiasta :whistle:
Oisit nyt pysynyt kannassasi :D Enkä mä enää juuri ehdikään osallistua keskusteluihin, pitää lähteä poimimaan punaviinimarjat, että saa taas talveksi mehua.

kiitti tallu tuesta :hug: sama homma ois mulla ym...sen päälle, en ehdi täälä roikkua enää kauaa :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Samaa mieltä minäkin, että häissä puku miehille ja kraka kaulaan. Vihkimisen jälkeen voi sen puvuntakin ottaa pois.

Mukavia juhlia ap:lle!! B)

siinäs kuulitte tyssy on alan ammattilainen pukeutumis asioissa =) kysykää tästä lähin tyssyn arvokkaita neuvoja :D

Samaa mieltä minäkin, että häissä puku miehille ja kraka kaulaan. Vihkimisen jälkeen voi sen puvuntakin ottaa pois.

siinäs kuulitte tyssy on alan ammattilainen pukeutumis asioissa =) kysykää tästä lähin tyssyn arvokkaita neuvoja :D
:LOL: :LOL: Eipäs nyt liioitella... ;)

hiaton paita

kirkossa ja niissä häiden "alkuseremonioissa" (kättelyt, onnittelut ja puheet tmv) on kohteliasta pitää takkia päällä.

Meillä ollaan menty ihan farkuissa MUIDEN häihin. Empä ole tullu koskaan kysyneeksi sopiiko tämä vaatetus kelleen vai ei :D Eikä ole yhtäkään pahaa katsetta saatu...
Meillä kans on farkut jalassa häihin menty :wave:

apua
Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:
Missä voi mennä FARKUISSA häihin? ei hyvää päivää

:LOL: :LOL: Eipäs nyt liioitella... ;)
TOSI ASIA ON :D usko ittees vaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:
Missä voi mennä FARKUISSA häihin? ei hyvää päivää
eikä taas sama aihe, tämä ketju taitaa venyä pitkälle päivään, mä jään jo pois junasta :D :wave:

hömötiainen
Mun mielestä toi ap:n ehdottama asukokonaisuus oli ihan ok. Varsinkin näin helteillä. Tärkeämpää mun mielestä on se, että ihmiset tulee ja kunnioittaa läsnäolollaan ja vaatteet olis sellaiset, että niissä kesähelteellä viihtyy iltaan asti. Jos jotku pukua arkisemmat vaatteet nyt sattuvat oleen ainoat jotka päälle sopii, niin ei mun päivä olisi siitä pilalla. Kunhan vaatteet on puhtaat ja siistit, ei siis haalistuneita ja kulahtaneita rytkyjä.
Itsekin olen joutunut tyytyyn hieman arkisempiin asukokonaisuuksiin odotusaikana, mulla ei yksinkertaisesti ole varaa ja hermoja lähteä sovittaan maha pystyssä vaateliikkeisiin kalliita juhlatamineita yksien juhlien takia, odotusaikana kun nuo istuvammat juhlavaatteet tahtoo olla aika kertakäyttökamaa (menee juu seuraaviin juhliin päälle :( ).
Onneksi mun ja miehen sukulaisilla on muutakin mielen päällä, kuin irvailla selän takana vieraiden pukeutumista.

vieras
Jos kyseessä on tosiaan RENNOT häät niin kyselisin hääparilta tarkemmin vaatetuksesta.
Itse menin rentoihin häihin baarivaatteissa ja olin tosi YLIPUKEUTUNUT morsiammeenkin verrattuna. Hävetti tosi paljon.
No, ei kai noin rennot häät ole häät ollenkaan...? Farkut ja t-paitako oli hääparilla??
Itseasiassa kyllä oli!!! En todellakaan tiennyt että heillä olisi sellaiset vaatteet, joten olin ihan nolona kun minulla oli juhlavammat vaatteet kuin hääparilla. Tiesin että pukeutuminen on rentoa, mutta olin ihan ällikällä lyöty kun hääparilla oli "kotivaatteet" päällä. Joten neuvon kaikkia kyselemään tarkemmin hääparilta mitä rennoilla vaatteilla tarkalleen ottaen tarkoitetaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Et sitte tajunnu pointtia alkuunkaan...
tais juna mennä jo, jäitkä asemalle..!? :LOL:
Kukakohan se tuossakin asemalle jäi... Nolo oot, ihan hävettää sun puolesta...

vieras
kyllä keshäihin voi laittaa ihan hyvin siistit (ap varmasti tietää mitä tarkoitan, muut täällä tuntuu pitävän pellavahousuja pelkästään ranta asuna... )pellavahousut.

hömötiainen
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
kyllä naisella menee pellava housut, mitta nyt oli kysymys että mies laittais ne :headwall: ei mun mielestä sovi sitten tipan tippaakaan....ja mitä maajussiin tulee, niin mun mies on maajussi :LOL:
eikä kulje koskaan ei ees kaupassa käy säkkikangaslökäreissä :kieh: pukeutuu kuin kaupunkilainen :LOL:
Et sitte tajunnu pointtia alkuunkaan...
tais juna mennä jo, jäitkä asemalle..!? :LOL:
Kukakohan se tuossakin asemalle jäi... Nolo oot, ihan hävettää sun puolesta...
Mua vähän ihmetytti tässä ketjussa et onks toi yks sisukas henkilö aina yhtä hyökkäävä toisia kohtaan, kun kirjoittelee nuita mielipiteitä? Jotenki tuli sellainen olo et ihan herjaamalla herjas niitä joille vaatimattomampikin tyyli oli OK.

Pellava
Olen oikeasti aika yllättynyt tämänkin ketjun useasta mielipiteestä. Kuinka moni oikeasti (hääpari) ehtii alkaa tarkkailemaan jokaisen vieraan vaatelaatua, -mallia, tmv. Ja muille vieraille se taas ei kuulu kuinka toiset pukeutuu. Kai minäkin sitten on juntti kun tuollainen ap:n miettimä asukokonaisuus kuulostaa aivan ok:lta kesähäihin..

Yhteistyössä