Ä
äikkäope
Vieras
Io ja säpäle, teinä luovuttaisin. Wtf lienee juuri se tyyppi, jonka kohdalla minäkin tein niin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äikkäope;30671565:Io ja säpäle, teinä luovuttaisin. Wtf lienee juuri se tyyppi, jonka kohdalla minäkin tein niin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30671584:Minä tarvitsin viimeksi viime viikolla pilkutussääntöjä. Jäisi kyllä tutkintopaperit saamatta, jos niitä ei osaisi kypsyysnäytteessä.
kappas vaan, yllättävä valmistuminen uhkaa keskeyttää säpäleen lupaavasti alkaneet opinnot :flower:
Kyllä uskon asiat ovat nimenomaan mielipideasioita. Sinä olet väärässä, vaikka uskoisitkin olevasi oikeassa. Et osaa pilkkusääntöjä, piste.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30671584:Minä tarvitsin viimeksi viime viikolla pilkutussääntöjä. Jäisi kyllä tutkintopaperit saamatta, jos niitä ei osaisi kypsyysnäytteessä.
Piikki lihassasi tämä asia tuntuu kuitenkin olevan. Ilmeisesti osui sinuun pahemmin kuin itse tiedostitkaan. Kovasti olet täällä vängännyt ja omia mutu-uskomuksia esittänyt, vaikka et kielioppisäännöistä tiedä yhtään mitään.
Tämä on yleistä palstalla. Miksi pitää tulla ketjuun sanomaan omia mielipiteitään, jos asiasta ei yhtään mitään tiedä? En ymmärrä. Päälle päätteeksi vielä haukutaan aloittaja. En keksi muuta syytä kuin että tällainen vastarannan kiiski ottaa asian jotenkin henkilökohtaisesti. Ilmeisesti sinulle on jäänyt trauma äidinkielen tunneilta, koska et ole asiaa hallinnut, ja tulit nyt purkamaan pahaa mieltäsi tähän ketjuun.
Mua ärsyttää kun jotkut kysyy ikää lauseilla "monenko vanha hän on?" "Mitenkä vanha hän on?" Miksei voi vaan kysyä KUINKA vanha hän onTodella ällöttävän kuuloisia lauseita...