A
"Abcde"
Vieras
Ymmärrätkö kirjoitusvirheen ja kielioppivirheen eron?
Kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrätkö kirjoitusvirheen ja kielioppivirheen eron?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30668623:tää kyllä kyrsii minuakin, mutta yritän elää sen kanssa![]()
Mulle taas aapeen ilmaisu "särähtää silmään" kuulostaa oudolta. Korvaan voi särähtää mutta miten silmään?
Se on kato murretta. Että ihan turha viisastella siinä.
Kyllä sinäkin saat sen tietää viimeistään silloin kun silmääsi menee joku isompi ja terävämpi roska.
Tällä palstalla on kirjoitusvirheetkin kuulemma murretta.
Puhumattakaan nämä vakiot eli viellä, bussejen, kotoonta, piirrustus, sisarrus...
Mä en oo ikinä kuullut enkä nähnyt kenenkään puhuvan noinNo mites tällainen: kävin lienee kaupassa tänään.
Älkääkä tulko sanomaan että se on murretta :headwall:
Mulle taas aapeen ilmaisu "särähtää silmään" kuulostaa oudolta. Korvaan voi särähtää mutta miten silmään?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30670510:Mä en oo ikinä kuullut enkä nähnyt kenenkään puhuvan noin
No mites tällainen: kävin lienee kaupassa tänään.
Älkääkä tulko sanomaan että se on murretta :headwall:
Ei tullut liikaa pilkkuja. Kirjoitusvirheiden ja kielioppivirheiden eroista olikin jo puhetta. Enkä suinkaan ole mikään kielipoliisi, ainoastaan nämä yksinkertaisimmat kielioppivirheet häiritsevät.