Lihavuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllä

Vieras
Joskus huvittaa ku täällä palstalla haukutaan esim 175 cm ja 70 kg lihavaksi, sis ei kaikki ihannoi hoikkia, on myös jotka ihannoi normaali painoisia, hitusen pyöreitä. Esim minä 177 cm ja 73 kg, oon kuulemma lihava, jo tsiisus :D

Eipä se paino kerro välttämättä onko lihava vai "normaali"... Mä olisin ihan possun näköinen noilla mitoilla, toiselle sopii tosi hyvin eikä näytä yhtään liian isolta... Mua taas ärsyttää, kun sanotaan, että on liian laiha jos on ihan normaalipainoinen, mutta hoikka...

Mä olen nyt 175 cm ja 72 kg, ihan hoikan oloinen, mutta en mikään laiheliini. Laihuuteen en pyrikään, mutta onhan se inhottavaa, kun ei vaatteet enää mahdu päälle. Olen lihonu 15 kiloa sen jälkeen, kun aloitin e-pillerit, parissa vuodessa :D

Hyvä puoli siinä on isommat tissit.

Oon huomannut saman.
Tein ketjun naisihanteista johon linkitin toki sit kroppia joista pidän, pidän pyöreämmistä, yllättäen muutamat harmaat olivat sitä mieltä että pidän pyöreästä kropasta vain koska olen itse ylipainoinen jne :D
Samoin kun joku luki, että alan pitkästä aikaa laihduttamaan niin heti oletettiin, että laihdutan itseni jonnekkin BMI:n alarajoille joka on varmaan joidenkin päämäärää, mut ite ajattelin enemmänkin BMI 25.0 - 29.99. Sitä on varmaan monen vaikea käsittää kun kaikkien pitäis mahtua samaan muottiin :P

Oon huomannut saman.
Tein ketjun naisihanteista johon linkitin toki sit kroppia joista pidän, pidän pyöreämmistä, yllättäen muutamat harmaat olivat sitä mieltä että pidän pyöreästä kropasta vain koska olen itse ylipainoinen jne

Tuo on mun mielestä käsittämätöntä, että muka sen oman painon takia ihannoi jotakin tiettyä kroppamallia.

Mä ihannoin kurvikkaita, mutta normaalipainoosia naisia eli painoindeksi on alle 25. Silti mullekin irvitään, että totta kai ihannoin kun mun paino on mitä on. Just joo. Täällä kyllä joillakin on sellaanen käsitys, että muodot on sama kuin läski ja ylipaino. Kaikkien pitääs ihannooda alipainoosia tai sitä lähellä olevia.

Tuo on mun mielestä käsittämätöntä, että muka sen oman painon takia ihannoi jotakin tiettyä kroppamallia.

Mä ihannoin kurvikkaita, mutta normaalipainoosia naisia eli painoindeksi on alle 25. Silti mullekin irvitään, että totta kai ihannoin kun mun paino on mitä on. Just joo. Täällä kyllä joillakin on sellaanen käsitys, että muodot on sama kuin läski ja ylipaino. Kaikkien pitääs ihannooda alipainoosia tai sitä lähellä olevia.

Sitä just että on joko lihava tai hoikka, öhöm, välissä on normaali paino ja hitusen pyöreä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;23683164:
Joskus huvittaa ku täällä palstalla haukutaan esim 175 cm ja 70 kg lihavaksi, sis ei kaikki ihannoi hoikkia, on myös jotka ihannoi normaali painoisia, hitusen pyöreitä. Esim minä 177 cm ja 73 kg, oon kuulemma lihava, jo tsiisus :D

Haukkujat ovat alle 160 cm tappeja, jotka eivät ymmärrä että joku voi painaa yli 70 kg ja olla silti hoikka tai normaalipainoinen.

[QUOTE="vieras";23683675]Haukkujat ovat alle 160 cm tappeja, jotka eivät ymmärrä että joku voi painaa yli 70 kg ja olla silti hoikka tai normaalipainoinen.[/QUOTE]

Ketäs ne on, jotka haukkuu kaikkia alle 50 kiloisia alipainoiseksi?

Äh. Pitääkö haukkua aina jotain?

Jokainen varmaan tykkää sellaisesta kropasta, mikä itsellä on. Olen huomannut. Ja sehän on mukavaa, että ihanteena on jotain, mihin itse yltää, kauheempaa ois ihannoida jotain sellaista, mitä ei voisi itse koskaan saavuttaa, olis hirveet paineet.

Mä olen nyt 175 cm ja 72 kg, ihan hoikan oloinen, mutta en mikään laiheliini. Laihuuteen en pyrikään, mutta onhan se inhottavaa, kun ei vaatteet enää mahdu päälle. Olen lihonu 15 kiloa sen jälkeen, kun aloitin e-pillerit, parissa vuodessa :D

Hyvä puoli siinä on isommat tissit.

No sullahan on aivan hyvät mitat, selvästi normaalipainon rajoossa.

Mä en tajua miksi kaikkien naisten pitääs olla mahdollisimman lähellä sitä alinta painoa. Painoindeksi ei saisi joidenkin mielestä olla yli 19.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23683704:
Ketäs ne on, jotka haukkuu kaikkia alle 50 kiloisia alipainoiseksi?

Äh. Pitääkö haukkua aina jotain?

Esim 160 cm ja 50 kg on ihan normi paino, niinkun 180 cm 50 kg ois todella laiha. Ohan se joo kropasta kii, mut ei kaikille sovi vaik ny 170 cm ja 70 kg vaikka ei lihava ole. Mulle ei sopisi laihtua tästä 10 kg tai olisin aika laihan näköinen.

Yhteistyössä