**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 15 JA 16**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma-elinda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emma-elinda

Aktiivinen jäsen
06.04.2007
1 468
0
36
no niin, uusi pino.

kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,8
Viikkovahingot -0,1 kg
Pudotus yhteensä -7,1 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,9 kg

IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,3 kg
Viikkomuutos: +0,5 kg
Kokonaistulos:- 0,8kg
BMI: 26.325
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

emma-elinda
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 83,0kg
pudotus tällä viikolla: - 0,7 kg
pudotus yhteensä: -6,6kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,1

kriisi vko 16
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,6
Viikkovahingot -0,2 kg
Pudotus yhteensä -7,4 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,6 kg

emma-elinda vko 16
paino nyt: 82,9kg
pudotus tällä viikolla: - 0,1 kg
pudotus yhteensä: -6,7kg

Aamulla oli taas ihanat lukemat (75,7), kun ei ole liikkunut pyörällä töihin yli 1,5 viikkoon. Tänään sitten ratkesin, joten huomenna odotettavissa taas vähintää +1kg.
Sitä odotellessa stemppiä kaikille! Mihin sitten lienettekin kadonneet?

täällähän minä olen. eilen en vaan kerinny koneelle edes sen verran että olisin kirjottanu jotain. mulla tänään aamupaino ( tai siis päiväpaino kun yövuorossa ) oli 82.8kg olen niin tyytyväinen että se paino laskee edelleen edes hiukan. huomenna se nähdään sitten mihin se asettuu.

nyt syömään ja kauppaan :wave: :wave:

Mie veikkaan että huomenaamulla on tulossa reippaasti plussaa. Oon taas syönyt ihan mitä sattuu, liikuntaa ei oo ollut sitäkään vähää mitä normaalisti kun tuntuu että reuma on taas pahenemaan päin tai jotain..turvotusta useessa nivelessä ja kipeetä tekee :/
Lisäks ärsyttää jokin, ja tekee mieli vaan mässyttää..Tänään sentään pitsan sijaan kävin äitini kans salaatilla, kun kaupungilla oltiin pyörimässä.

Uskomatonta, ei tullut kuin +300g. Koitin juoda litrakaupalla vettä, ettei alkais turvottaa ehkä se tehoaa ainakin osittain. Tänään en enää jaksanut/uskaltanut kokeilla onneani vaan tulin kiltisti autolla, että saisin tämän homman taas kerrankin etenemään. Sitä trainerin ja monen muun neuvoa, ettei kävis vaa'alla, jos pyöräilee aion noudattaa sitten, kun ensin olen päässyt normaalipainoon (-5kg vielä).

IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,3 kg
Viikkomuutos: +0,5 kg
Kokonaistulos:- 0,8kg
BMI: 26.325
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Plääh, puol kiloa plussaa :( :(
Ei toiminu tuo Mehiläisen bmi-laskuri, niin kokeilin jotain toista..kaipa se oikein on.

emma-elinda
paino nyt: 83,0kg
pudotus tällä viikolla: - 0,7 kg
pudotus yhteensä: -6,6kg

no hyvä tämäkin tosin se torstain paino oli parempi :laugh: no ei toimi bmi laskuri mut mäkin kävin muualla laskemassa sen. älä IhanaValo lannistu, plussaviikkoja on tullu varmaan itse kullekin :hug:

söin eilen irtokarkkeja ja oli vähän helkutinmoinen morkkis mut kun aamulla kävin puntarilla niin ei ollu tullu lisää painoa ellei se sit viiveellä tule
tänään tulee vieraita ja mä alan nyt leipomaan korvapuusteja vieraille.... joo-o vaan vieraille :saint:

muoks hyviä oli :whistle:

Oon sitten eilen ja tänään pyöräilly molempina päivinä mäkisessä maastossa 24km, josta puolet vetäen 45kg peräkärryä. Luultavasti tiistaina on taas kilot ihan uusissa lukemissa. Osin koska nälkä ei muka meinaa hävitä millään. Huomenna joutuu vissiin menee vielä töihin fillarilla, että viimeistellään oikein lukemat.

Miekin sen verran kunnostauduin, että ostin salaattitarpeet ja iltapalana syötiin koko porukka salaattia.
Kun vaan jaksais yrittää, oon huomannu että syön ylipäätään ihan liikaa. Tykkään vaan syömisestä niin paljon etten osaa lopettaa ajoissa :ashamed:

Niinpäs, katotaan saanko tänään koko kilon putoo, että sais ees nolla viikon. Tuo fillarointi tehoo kyllä niin uskomattoman hyvin. Vähintään se +300g päivässä tulee väkisin eli pari kiloo viikossa, jos erehtyy joka päivä urheilee. Jos saisin auton käyttöön, jättäisin fillarin rauhaan kunnes ois saanut jonkun 5kg tippuu. Sitten ei repis niin rankasti tää tilanne, tosin talvi tulee kohta.

ajattele kriisi että se on lihasta mikä kasvaa ja rasva palaa samalla. tosin olen itekin huomannu kun olen menny pari viikkoo autolla töihin niin painokin on pudonnu paremmin??

eilen joo siis söin pari pullaa ystävien kanssa mut tänään en ota yhtään. iltavuoro edessä ja pitäis kai sitä kauppaan lähtee jos vaikka kanaa ostain eilisen vihersalaatin kylkeen niin saan sitä evääks.
ja taitaa mennä meidän ruokavalio uusiksi muutenkin kun miehellä epäillään keliakiaa :headwall: testeihin menossa mutta oireet samat ja viljojen vähentäminen auttaa oireisiin :(

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,6
Viikkovahingot -0,2 kg
Pudotus yhteensä -7,4 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,6 kg

Yllättävää edes kerran selätin ton pyöräilyturvotuksen, vaikka kahdella pojista oli just synttäritkin eli talo täynnä mässyä.

masentaa, vituttaa ja nälättää :headwall: nyt kyl menee pyllylleen hiukan verran :kieh: kai näitäkin päiviä on pakko tulla aina välillä ettei pääse totuus unohtumaan. parempaa päivää muille :wave:

Noh, meillä leivottiin eilen pullia..arvaatte varmaan ettei niistä kaikki menny suoraan pakastimeen :ashamed:
Ja tuntuu että veden juonti on unohtunut kokonaan, välillä ihan havahdun että onpa jano :o
On kans herkututtanut liikaa ja ärsyttää mennä ees peilin eteen saatika vaa'alle sit :headwall:

mulla vaan rankat ajat jatkuu... olen vihainen koko ajan enkä tiedä edes minkä takia :ashamed: laihiskin tuntuu pissivän vieläkin mutta en anna periksi. näin pitkään jaksanut niin en halua lyödä ihan läskiks koko kuukausien työtä :snotty:

Tsempityksiä emma-elindalle ja muillekin!
Tuntuu kyl tutulta tuo ärsyttävä olotila, tosin mie vasta oottelen sitä alkurutistusta..mut ei tunnu onnistuvan ees se :/

Pidin taas intensiivi viikonlopun ulkoilun ja urheilun parissa. Onnistuin jopa kieltäytymään eilisestä pitsasta ja saldo tänä aamuna +1,6kg, jes. Saas näkee saanko huomisaamun punnitukseen edes kilon pois, tuskin, koska sorruin tulee pyörällä tänään. Pitänee tilata se kehonkoostumusmittaus trainerilta niin tietää missä mennään oikeasti.

kiitos tsempistä kaikille. sorruin eilen sit sipseihin ja kyllä ottaa päähän :headwall: jospa se vitutus menee ohi pikkuhiljaa kun herkutteli :laugh: :laugh: vaakaan en uskalla mennä ennen perjantainta jos sillonkaan :saint:

Yhteistyössä