Moikka kaikille pitkästä aikaa, mun on pisteiden laskeminen jääny nyt ihan kokonaan :snotty:
tulee herkuteltua taas enemmän ja vähemmän kaikkee mahdollista :ashamed:
mulla paino on tällä hetkellä (tämän aamun paino ) 74.1kg enkä edes muista mitä se oli kun tänne viimeksi sen kirjasin et en tiedämiten paljon on noussut viime kerrasta mut edelleen se alin paino on sen 73.8kg mihin pääsin...kun vaan sais itseään niskasta kiinni |O
pihalla ollaan tehty hommia viikon verran ihan niskalimassa monta tuntia päivässä mut olen sit vaan syönyt liikaa kaikkea ettei paino tipu, vaikka peilistä kun katsoo ni en mä ainakaan mun mielestä lihonut ole...mahamakkarat näyttää pienentyneen, tai sitten se on vaan toiveajattelua
mä YRITÄN ihan oikeesti taas alottaa laskemisen mut miten se voi olla niin vaikeeta, aina ajattelee et huomenna alkaa taas ja sit kun aamu on menny ja ollaan oltu pihalla ni kohta on joku jätski poskessa taas :kieh:
pitäis vaan laittaa mehujäitä pakkaseen ja ottaa sellanen kun joku himottaa mut, mut...
ei muuta kun tsemppiä kovasti muille, mä täältä yritän päästä taas mukaan ja pakkokin se olis kun en halua olla tän kokonen enää
saiskohan itsestä irti ja koittais alottaa taas huomenna...yritän ainakin...ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille ja koitetaan vältellä niitä jätskejä
moro... :wave: