LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 9

IhanaValo
Pöh, plussaa taas..tuntuu jojoilevan oikeen kunnolla :/

IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: +0,7kg
Paino nyt 75,2kg
BMI: 26.643
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Ärsyttää! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Pöh, plussaa taas..tuntuu jojoilevan oikeen kunnolla :/

IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: +0,7kg
Paino nyt 75,2kg
BMI: 26.643
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Ärsyttää! :kieh:
No mut hei,ens viikolla miinusta sitten!! :hug:

huomasin että meillä pituus sama likimain ja tavoitekkin sama,pysyvästi alle 70 kilon!!!Me pystytään siihen kyllä.
 
mä päivittelen painoni vasta ens viikon ketjuun kun ei se niin merkittävästi ole muuttunut viimepäivityksestä. justiinsa tultiin lasten kanssa kaupungilta ja on kyllä kuuma. kun vielä sais nämä reidet pienemmiks että vois hametta käyttää kun tällä hetkellä jalat hankaa toisiinsa että oikein vereslihalle menee :kieh: :kieh: kyllä se siitä kun maanantaina alkaa työt ja pyöräily jatkuu. hyötyliikunta kehiin :LOL:
 
IhanaValo
Oikeesti kyllä kyrsii nuo plussat..en vaan saa tarpeeks "rutistettua" ja paino seilaa siinä 74-76kilon välillä.. :kieh:

Liikkumaan en oikeen kunnolla pääse, kun nivelet on niin kipeet ja uimisestakaan en tykkää :/
Yritän kotosalla liikehtiä, siivoillessa ja lasten perässä "juoksemalla" mut sitten vissiin syön liikaa kun ei tunnu mikään auttavan.

Kiloklubissakin oon kirjoilla, mut en sinnekään muista ikinä syömisiäni laittaa..jossain vaiheessa meni pari päivää hyvin, mut sitten kun sieltä ei löydy niitä ruokia mitä tehdään niin sekin innostus meni.
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa, mun on pisteiden laskeminen jääny nyt ihan kokonaan :snotty:
tulee herkuteltua taas enemmän ja vähemmän kaikkee mahdollista :ashamed:

mulla paino on tällä hetkellä (tämän aamun paino ) 74.1kg enkä edes muista mitä se oli kun tänne viimeksi sen kirjasin et en tiedämiten paljon on noussut viime kerrasta mut edelleen se alin paino on sen 73.8kg mihin pääsin...kun vaan sais itseään niskasta kiinni |O

pihalla ollaan tehty hommia viikon verran ihan niskalimassa monta tuntia päivässä mut olen sit vaan syönyt liikaa kaikkea ettei paino tipu, vaikka peilistä kun katsoo ni en mä ainakaan mun mielestä lihonut ole...mahamakkarat näyttää pienentyneen, tai sitten se on vaan toiveajattelua :D
mä YRITÄN ihan oikeesti taas alottaa laskemisen mut miten se voi olla niin vaikeeta, aina ajattelee et huomenna alkaa taas ja sit kun aamu on menny ja ollaan oltu pihalla ni kohta on joku jätski poskessa taas :kieh:
pitäis vaan laittaa mehujäitä pakkaseen ja ottaa sellanen kun joku himottaa mut, mut...

ei muuta kun tsemppiä kovasti muille, mä täältä yritän päästä taas mukaan ja pakkokin se olis kun en halua olla tän kokonen enää :(
saiskohan itsestä irti ja koittais alottaa taas huomenna...yritän ainakin...ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille ja koitetaan vältellä niitä jätskejä :LOL:
moro... :wave:
 
kiva kuulla susta timangi. nyt pisteet mukaan ja tule takasin joukkoon. sua on kaivattu =)

mulla ei mitään uutta kerrottavaa ole.. huomenna töihin loman jälkeen ja kyllä ottaa päähän kun nyt ne lomakelitkin alko :kieh:
 

Yhteistyössä