**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
Aloitus päivä: 3.9.2009
Pituus: 157cm
Aloituspaino: 73,4kg
Paino nyt: 73 kg
Viikkopudotus: -400g
Kokonaispudotus: -400g
Painoindeksi: 29,6
Tavoite paino: 70kg (ensimmäinen tavoite)

Vaaka siis näytti aamulla 73 kiloa, mutta en tiedä uskonko sillä usein se näyttää vähän vähemmän kun on ollut ylhäällä vähän aikaa. Aamulla en kerennyt siis vaakalla kunnolla käydä.

Kotiuduin menoiltani ja vaaka näytti 71,7 vaikka kuinka monta kertaa ja pidemmän ajankin jälkeen. Varmaan väliaikanen häiriö niin sillä en uskalla laittaa tota pienempää painoa pudotukseksi. Onpahan sit kivempi ensi viikolla, jos toi on totta :D

 
Noniih, toinen viikko kiloklubin kituvaliolla alkaa olla päättymässä ja lisää on taas tullut 300g, että hyvin menee. Motivaatio putos just lattiasta läpi. Joku tosin totes, että tää jumi voi jatkua vaikka 8viikkoa, jes. Ja läski ohjelmassa tiputtivat 6kg/vko. Tais olla paremmat mömmöt kuin mun ruuat.
 
emma-elinda vko 20

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 79,5kg
pudotus tällä viikolla: - 1,6 kg
pudotus yhteensä: -10,1kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 28,9

jee alle 80 kilon päästy =) =) olen ollu ite kovassa kuumeessa ja lapset sekä mies kans että en pahemmin ole koneella ollu kun silmätkin särkee ettei näyttöä voi kattoo.
tsemppiä kaikille uuteen viikkoon
 
Viikonloppuna ei tullut seurattua niin kamalasti mitä suuhunsa laitto, mutta enpä usko silti painon siitä nousevan sen verran kohtuudella kuitenkin meni viikonloppu. Korkeintaan voi junnata paino paikoillaan. Tuli sentään metsässäkin rämmittyä parina päivänä joten olen kuluttanutkin sit jonkin verran joka tasoittaa kaiken mun mielestä ainakin plussan suhteen =)

Tämmöistä tähän mennessä. Viimeistään torstai aamuna ilmoitan viikkopudotuksen ja toivon jotain tapahtuneen, toivoa aina saa =)
 

Yhteistyössä