"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Kiuski kyllä me jonkun verran tehdään remppaa että saadaan paikasta omannäköinen :)

Blomma kyllä sä varmasti raskaana oot! :) <3 varovaiset onnittelut!

Rakastava äiti toivotaan ettei menkat ala sulla ja pieni pysyy kyydissä <3
 
Kiitos Nyytikkii ja muutkin onnitteluista <3

Hyi kuinka äsken säikähdin.Olin ulkoilemassa ja yhtäkkiä housut kastui.Ihan paniikissa kotia vessaan ja koko matkan vaan ajattelin että Se oli nyt siinä :( Samalla tajusin että taas tuntuu menkkamaista särkyä selässä asti.Kotona helpotuksen huokaus,koska Se oli vaan valkovuotoa,MUTTA miksi sitä tuli nuin paljon ja samalla tuo kipuilu...nyt huolettaa :(
 
Hei kaikille! Olen lueskellut ketjua jo vähän aikaa ja nyt päätin uskaltautua mukaan jutustelemaan.

Haaveissa olisi toinen lapsi, ehkäisyn jätimme pois 04/15. Kun mies myöntyi ajatukseen toisesta lapsesta, repesin liitoksistani! Tietysti kuvittelin, että heti tärppää ja odotus voi alkaa...Toisin kuitenkin kävi ja kun aika kuluu on odottavan aika pitkä, stressaavaa laskea päiviä ja odottaa kierrosta toiseen. Viimeksi eilen kolahti ja kovaa...sieltä ne kuukautiset taas alkoivat muutaman päivän myöhässä.

Nokka kohti uutta kiertoa ja kirpeitä syyspäiviä:)
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Nyytikkii ihanaa, onnea uuteen kotiin! Ihanalta kuulostaa ja paljon tilaa :)

blomma ihanaa! Toivottavasti vahvistuu!

rakastava äiti mulla tulee välillä kans valkovuotoa reilustikin että pitää käydä tarkistamassa onko verta. En usko että on hätää :)

Kävin tänään siellä neuvolassa. Varailtiin aikoja neuvoalääkäriin ja nt-ultraan. Ja käytiin sillä neuvolan ultralla kurkkaamassa masuun ja niin siellä vaan pieni köllötteli :love:Sykekin näkyi selvästi vaikka kone niin vanha. Nyt paljon rauhallisemmin voin ottaq tän alkuraskauden :)
 
Erica oi joi joi ihanaa <3
Se on niin ihanaa nähdä Se pieni "piste" jolla sydän sykkii <3 ja sitten sitä osaa jo enempi luottaa siihen että kaikki voi mennä hyvin.
Hyvä kuulla että muillakin voi tulla valkovuotoa vaikka kaikki olisi loistavasti :)

tervetuloa _anile :)
 
Nt-ultra mulla on lokakuun alussa :) kiva laitella noita vapaatoiveita töihin ku tässä alussa nyt paljon käyntejä. On se Nt-ultra, neuvolalääkäri ja sit vielä omalle teekkarien seuraava aika. Ihan vielä en kuitenkaan töissä halua tästä kertoa
 
Nyt en tiedä mitä ajatella.Tein 3h rakossa olleesta pissasta apteekin oman raskaustestin ja Se oli mielestäni himmeämpi kuin lauantaina tekemäni testi tai korkeintaan saman vahvuinen.La virtsa oli ollut rakossa 4,5h eli vain puolitoista tuntia kauemmin kuin nyt ja kun kaksi päivää on menty raskaudessa eteenpäin,niin ajattelin että kylläkai nyt pamahtaa jo ihan tumma testiviiva vaikka päiväpissastakin tekisi.
Tänään on ollut myös sen verran kovaa tuo mahakipu että kyllä pelkään nyt tosissani keskenmenoa :(
 
rakastava äiti toivottavasti pien pysyisi kyydissä eikä tulisi mitään ikäviä juttuja. Odota pari päivää ja tee uusi testi aamuvirtsasta. Jos edelleen himmenee niin sitten vasta murehditaan.

Minä kävin tänään kaupasta hakemassa ovulaatiotestejä. Jostain syystä Prismalla ei ollut Pregcheckin testejä (vaikka aiemmin niitä siellä näin kun katselin). Eikä ollut muitakaan ovistestejä ollut Prismalla. Menin sitten Citymarkettiin ja sieltä löysin paketin (7kpl) RFSU:n ovistestejä. Maksoi vajaan 7e. Tein elämäni ekan ovistestin illalla ja siihen piirtyi kaksi viivaa, joista testiviiva haaleampi, eli negatiivinen, mutta seuraillaan nyt lähteekö tummumaan. Kp11 vasta meneillään ja Womanslog ennustaa ovista Kp18, mutta aloitin jo tuossa kp11 kun jotain tuntemuksia alamahalla on ollut ja aiemmin kierto oli 28pvä, nyt vaan viime kierto jostain syystä sen 33 päivää, joten siks womanslog siirtää tuota oviksen arviota, jos nytkin kierto venyis, nyt se näyttää kierron pituudeksi 31 päivää, vissiinkin laskee keskiarvon. Siinä mielessä kiva tehä ovistestejä niin näkee millon ovis on ja osaa sit odottaa menkkoja esim myöhemmäks eikä tarvii stressata et miks ei kuulu. Näin minusta tuli näköjään himotestailija ja himokuumeilija, vaikka piti vaan tjottailla. :ROFLMAO:
 
Paputoive en minä jaksanut odottaa,vaan tein testin jo tänään ;)
Ostin tosiaan eilen digin ja oletin,että siinä näkyy raskaana 1-2 niin siinä näkyykin raskaana 2-3 :)
Nyt oon taas niin raskaana ja niin onnessaan,kun ei mahakipuakaan tällä hetkellä tunnu.
Toivotaan,että ovulaatiotesti näyttää ovulaation silloin kun sulla mies kotona.
Ja onnea tähän kiertoon jokaiselle yrittäjälle <3
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Hei taidan liittyä tähän ryhmään sillä tässä mie kuumottelen tuleeko tämän viikon lopulla menkat vaiko ei, kuuluisi tulla siis sunnuntaina.

Kerron nyt oman taustan mahd.lyhyesti miten tähän päädyin että uskon olevani paksuna. Eli syöny 4v pillereitä, reseptin uusinta lykkäs ed. "menkat" oli 17.8. (jolloin ois pitäny uusnliuska alittaa) mutta uudet pillerit sain vasta ja aloitin silti 28.8. ja siitä lähtien ollaan pupuiltu paaljon mutta alkoi viimeviikon lopulla olla voimakkaita oireita mahd. raskaudesta joten jätin nyt ne pillerit jos olenkin paksuna ja testailen sunnuntaina/maanantaina jos mitään näkyy ja jos menkkoja ei kuulu.
Tilanne on vähän hassu. Vauva on tervetullu emme asiaa vain ole vielä "työksi" otettu niin pillereitä popsittu mutta tais jäähä tähän :D
Oireita:
- alavatsapistely/paine/kihelmöinti
- välillä alaselkää jomottaa
- pahoinvointi/kuvotus
- pissittäminen
- huimaus ja ajoittainen pääkipu
- lämmöt koholla (norm. alle 36, nyt 36,9) eikä muuten flunssan oireita
- nännit arat

Saattaa nämä muutakin olla mut on vaan jotenki sellane olo et oon raskaana..en toki toiveita liikaa herättele :) malttamattoma pari testii tehny mitä kaupasta saanu mut tyhjii ja niis lukee et ois pitäny menkat jäädä pois että näyttää :\ mut odottelen nyt sunnuntaita malttamattomana :D

anteeksi romaani ja onnea plussanneille ja kaikille plussatuulia! :)
 
Ja itseasiassa yks merkki tais ilmaantua nyt aamulla.. Ihan oon lukenu vaa et ilmaantuu voi se navasta alaspäin viiva (linea Negra? tjt.) ja en oo pitäny farkkuja enkä mitää ja sellane vaaleenruskee viiva siinä on ? Mitähän ihmettä? Voiko olla merkki vai voiko tulla jos ei oo raskaana..oisin nyt jos oisin raskaana nii rv4 ? Äää..outoa.. Voin yrittää laittaa kuvaa jos osaan niin kertokaa mitä näätte vai kuvittelenko :D
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille kuumeilijoille :)

Omat viivat ei lähtenyt tummentumaan, ja aamun digi sanoi ( parin tunnin pidättelyn jälkeen ) ettei raskaana.
Niin mä vähän tuumasinkin, toki eläteltiin miehen kanssa toiveita:)

Mies ehti jo miettiä kuinka ihanaa olisi jos olisinkin raskaana, eli ei mitään sitä vastaan ole vaikka asiat tapahtuisi nopeammalla aikataululla.
Mietti jo että haluaisi tietää sukupuolen etukäteen ja miten mun lapset suhtautuu uuteen pieneen.. Ehti miettiä miten vauva muuttaisi häntä, kuulemma pehmentäisi varmasti. Hitto mä rakastan tota miestä :)

Ainoastaan tää asumismuoto nyt mietityttää ja tietty mun pitäisi saada omat stressaavat asiat hoitumaan ( lasten isän kanssa asiat sekä omat raha-asiat ).

Mutmutmut...mun tekis kyllä tosi paljon mieli jättää noi e-pillerit tonne kaappiin ja lähteä katsomaan kuinka luomukierrot toimii :D onhan tässä jo kymmeneen päivään venähtänyt toi taukokin..
Nyt ehti jotenkin jo jännäämään että jos oiskin käynyt tärppi ja se tuntui hurjan hyvältä :) oivoi..
 
Täällä kp33 menossa ja olo on ihan rättipoikkipinoon... Alaselkä eilisestä lähtien ollut ihan tulessa ja menkkamaista kipua alavatsalla. Mieli myös todella herkässä, tänään töissä meinasin puhjeta itkemään ihab typerästä ja mitättömästä asiasta :D
Joko mulla on nyt pahat PMS-oireet tai sitten vois varovaisesti, ihan pienesti, toivoa että ois tärppi käynyt <3 aattelin että tällä viikolla testaan, jos ei kuukautisia ala kuulumaan ja nämä kivut ja olotilat jatkuu edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Tervetuloa uusille! (niinku itse olisin jo vanha tuttu täällä...)

Tiksuliini ja MerMer: toivotaan, toivotaan.
blomma: :(. Pettymyksestä huolimatta viestistäsi huokuu kuitenkin positiivinen asenne. Tsemppiä päätöksen tekoon ja asioiden järjestelyyn.:)

Itsellä pahin pettymys alkaneiden menkkojen jälkeen vissiin hälvennyt, teki ilmeisesti hyvää liittyä tänne ja jakaa omia ajatuksia muille. Pitää nyt vaan kääntää ajatukset muihin asioihin eikä antaa kuumeilulle valtaa. Mitään kierron pituuksia ja ovulaatioajankohtia en ajatellut miettiä, saa nähdä onnistuuko. Saan ihan hirveän stressin kehitettyä tästäkin asiasta, eikä se tietenkään ole hyväksi.
 
_Anile koita olla stressaamatta asiaa ja tosiaan siirtää ajatukset vähän muuhun puuhaan, vaikka tämähän homma ei olekkaa kyl ku yhtä tarkkailuu ja kyttäilyy :D

Itsellä ois melkee viikko menkkoihi nyt ku kävin veskissä tuli paperiin paksun valkovuodon seassa punertavaa ja myöhemmin on tullut pyyhittäessä ruskeaa... Mietin vaan et oisko sitä kiinnittymisvuotoa vai tuleeko ne menkat nyt jo :eek: yleensä ku menkat alkaa ne sit tulee kertaheitolla eikä näin hipsuttele.. Saa nähdä, jännittää :S

PS. Välillä ei edes tule enää sitä rusehtavaakaan.. :eek: hmhm
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille :)

Tiksuliini mulla on vähän sama tilanne täällä! :) on tullut nyt useempana päivänä vähän välillä vaaleanpunaista ja välillä ruskeaa lähinnä paperiin, ekana päivänä tuli vähän ihan punaistakin että joduin käyttämään suojaa. Ja alkoi kans reilu viikko ennen menkkoja niinkun sullakin! Luin että kiinnittymisvuoto voi kestää viikonkin :eek: nyt odotan alkaako lähipäivinä ihan vuotokin vai mitä.. Ehkä parin päivän päästä voisin vaikka testatakin :D:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä