Moi taas kaikki!
Eipä oo tullu hetkeen käytyä, työt pitää niin kiireisenä ja väsyneenä ettei jaksa ajatella mitään vauvajuttuja. Mutta nyt kun on taas vapaapäivä niin ajatukset heti täällä... Kattelin tosta justiinsa Toisenlaiset äidit -uusintana ja kyllä taas jotenkin sydäntä riipas kun katteli niitä vauvoja. Kaksoset vielä, tyttö ja poika. Miehen suvussa on paljon kaksosia, jotenkin se ajatus pelottaa että jos saakin kaksoset, mutta toisaalta vähän salaa odottaa sitä. Hassua.
Tosiaan pillerit nyt loppu ja viimiset pillerimenkatkin loppu, mutta peitonheilutuksia ei ole näkynyt meidän makkarissa. Meillä on mennyt muutenkin vuorot ristiin ton ukon kanssa, kun mä olen tehnyt aamuvuoroja eli käynyt jo joskus 10 aikaan nukkumaan niin mies on vasta silloin päässyt töistä. Toisaalta itseäkään ei hirveästi ole kyllä haluttanut, mikä on sisänsä aika ihmeellistä kun yleensä aina menkkojen jälkeen tulee se kauhea himo. Mutta johtuuko tämä nyt sitten jotenkin kun ei syö enään pillereitä, vai pelottaako jotenkin alitajuisesti sitä että jos se vauva oikeasti meille tulisikin
Jotenkin sitä vauvaa odottaa ihan hirveästi, mutta toisaalta se ajatuskin on todella pelottava että miten sen kanssa pärjää ja osaako sitä? Tuleeko terve vai vaatiko se jotain erityishoitoa? Tuleeko yksi vai kaksoset? Miten käy parisuhteen? Jaksaako sitä?
Ei nämä vapaapäivät oikein sovi mulle, tulee liikaa ajateltua taas kaikkea
Nyt on taas niin omanapailtu ettei mitään rajaa. Tsempit hirveesti kaikille ja toivottavasti plussatuulet puhaltaa! Kamalasti tullu taas uusia ihmisiäkin tänne, morjesta vaan teille
Toivottavasti miehet on oviksien aikaan kotosalla ja nää tyhmät odotukset loppuis ja pääsis oikeasti odottelee sitä pikkuista