"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Sori tää kuvaus :D
Mulla on ollu kuivaa oviksesta lähtien (tietty kiihottuessa paikat kostuu). Ja sillon tällöin sellasta voidemaista vuotoa, mut tosi vähän

annimaria eikä! Pakko mun sitten on uskoa et siinä jotain on:barefoot:. Sehän oli siis se ylempi testi :)

Rakastava äiti jännää :barefoot:sulla on kyl aika vahvoja oireita! Voi kunpa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Tanja jee kyllä siinä näkyy viivaa! :)


Plää en tiiä miten muka voin olla huomenna testaamatta :D Meen kyllä anopin kanssa siivoamaan päiväksi sitä meidän tulevaa kotia joten ainakin on hetken ajan muuta ajateltavaa ;) Noi kaikki testit on tuossa keittiön pöydällä ja joka kerta kun kävelen ohi niin tiiraan niitä kaikissa eri valoissa, voi mua :ROFLMAO:
 
Ihanaa että joku näkee myös :barefoot:.
Mulla on toi piilossa, en oo sanonu miehelle mitään (vasta sit jos tulee oikeesti joku selvä viiva :p). Aina ku se ei oo paikalla niin meen tiirailemaan sitä :ROFLMAO:.
Kiva että saat muuta ajateltavaa:). Jaksatko oottaa keskiviikkoon?:rolleyes:
Mä en tiiä millon teen uuden:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
No pakko kai se on oottaa että näkee sitten oikeasti onko se vahvistunut ja voi luottaa siihen tulokseen. Toki on mahdollisuus että menkatkin alkavat huomenna..

Onks sulla testejä kotona? Teitkö tänään aamupissasta? Voithan tehdä huomenna aamulla ;)
 
Tanja voithan tehdä testin "salassa":whistle:
Vieläkin mahan nippailuja,tuntuis kun menkat alkais mutta eihän ne vielä voi alkaa:cautious: Kaikissa raskauksissa oireet ovat alkaneet vasta menkkojen pois jäännin jälkeen..että mitähän tämä vois olla(n)
 
Tanja höh tyhmää :( Mutta kyllä mä ainakin oon tehnyt monesti mieheltä salaa vessassa ja sitten mennyt jonnekkin piiloon tiirailemaan sitä samalla kun teen jotain muuta :D Lähinnä oon tehnyt salaa sen takia että mua nolottaa kuinka usein teen niitä testejä :LOL:

Mustavalo hyvältä kuulostaa :) <3
 
No jos sitä heräis vähän aikaisemmin :whistle:. Mies ei huomaa ajankulua puoliunessa/nukkuessa ;). Yritän parhaani :D

//tajusin että mun alaselkää särkee! Eli menkat luultavasti alkaa pian. Jee mun kierto palautuu takas siihen 28 pv toivottavasti :). Vähän kramppaa masua
 
Ei vitsi kaikkiko täällä nyt jännäilee :p :) hauskaa nähän miten käy! :ROFLMAO:

Eilen illasta mun voimakkaat alavatsan viiltelyt ja nippailut palas, tänään niitä ei oo tuntunu enää niin jatkuvana. Rinnat on vieläkin kipeet mut niitäkään ei ihan särkemällä särje nyt. Voisin ajoittaa noille mun vahvimmille oirepiikeille ovulaation ja kiinnittymisen.. Uusi outous joka voi hyvin liittyä vaan siihen että rengas jäi pois on ihon rasvottuminen, siis ihan tajutonta vauhtia mun naama alkaa kiiltää ja tuntuu kun ois kunnon kerros siinä päällä :D pari ihan valkosta finniäkin on naamaan ilmestyny mikä on myös outoa mulle.

Lähetän paljon plussatoiveita kaikille! :) itestäni en oo ihan varma :D
 
Oispa ihanaa jos me kaikki iltaa raskaana :)

Mustavalo mullahan kans tuntuu välillä vähän ku menkkakipuilua vaikka tosiaan mullakin samassa vaiheessa kierto ku sulla :) Tänään on myös vihlaissut useasti alapäästä,joten ei nää kyllä enään mitään jokapäiväsiä oireita oo :) Heh ootetaanko me kaksosia,jos oireillaan "liian" aikasten ;)

ellieamanda mullakin nuita valkopäisiä finnejä nyt ilmestynyt eikä mulle ruukaa varsinkaan niitä tulla ja finnejäkin hyvin harvoin.

Tanja pitäskö sulla siis menkat nyt alkaa? Meen ihan sekaisin,ku luen putkeen monet kierrot ja oireet :) :) :)

Mulla vähän Sellanen fiilis nyt että jos oireet vahvistuu ni ei millään malttaa oottaa viikon loppuun ;) Ei vitsit!pakkokait on yrittää :)
 
rakastava äiti iiik!Pelottava ajatus kaksoset:eek::D enpä usko että näin neljän lapsen jälkeen tulisi kaksosia:whistle: rakastava äiti nyt kun tulet raskaaksi niin joko lapsiluku on täysi?Entäs muut kuumeilijat monestako lapsesta haaveilette?MInä uskon vahvasti että jos vielä yksi saataisiin niin sen jälkeen meille ei enää lapsia tule..
 
Plussatuulia kaikille :) jännää nähdä kellä tulee selkeät viivat testiin ensimmäisenä :)

Kiitokset onnitteluista, kovin ollaan onnellisia ja kovin rakastuneita <3 Ihanhan tässä saa häitä ruveta miettimään :p ohhoh, niin kuin mä en halua olla raskaana omissa häissäni...nooo, ans kattoo :D
 
Jopas on "lievä kuumeilu" kaukana tän pinon keskusteluissa. Ihanaa ku kaikki piinailee yhtä aikaa. Toivotaan vaan et ees joku (tai vaikka kaikki) teistä plussaa. :)

Täällä menkat lopuillaan, mietin että tikuttaisinko ovista vai en... Oon tällä hetkellä enemmän sen kannalla että tjottaillen vaan mennään enkä tikuttelis. Voihan se olla että oviksen piinailu alkaakin ja hurahdan tikuttelee ovista. :D
 
Ellieamanda toivottavasti sun oireet johtuis raskaudesta ;)

Rakastava äiti kuinka paha olisi jos odottaisitkin kaksosia? ;) varmasti tulisi raskasta... Mutta ainakin tosi selkeitä oireita sulla on (y)
Niin ja siis periaatteessa pitäis ehkä alkaa huomenna. Mut ku kierrot on alkanu venymään niin ihan viimeistään pitäis alkaa perjantaina. Koska nyt kp27 tai kp 28 (riippuen laskeeko mistä Kp1 alkavan :)). Koskaan ei oo venynyt mun kierto yli 30pv (Olishan se kerta ensimmäinenkin). Mut lievää menkkaoloa on jo.

Blomma ihanaa päästä miettimään häitä :love:

Paputoive kiva kuulla susta :). Toivottavasti teillä pian tärppäisi ;)
 
Mustavalo mä haluaisin vähintään kolme lasta :love:. Kolme tai viisi :p. Tykkään parittomista luvuista :D. Varmaan siksi kun omassa perheessä on pariton määrä lapsia :). Mutta katsoo sitten kuinka paljon voisi saada. Toivottavasti ne kolme :love:
 
Mustavalo mä oon aina ajatellut että haluaisin ison perheen, viisi lasta. Mutta olen jo kuitenkin 27-vuotias ja ensimmäistä vasta tässä yritetään (ja kuka tietää kuinka kauan). Haluaisin täysimettää lasta sen puoli vuotta ja osittain imetystä jatkaa ainakin siihen vuoden ikään. Imetyshän ei ole mikään ehkäisykeino, mutta sillä kun hormonitoimintaan vaikutusta voi olla niin raskautuminen imetysaikana voi hankalaa olla. Näinollen lasten välille tulisi varmaan se 2v ainakin ikäeroa... Haluaisin tehdä kaikki lapset ennen kuin täytän 35v (sen jälkeen munasolujen laatu heikkenee ja sikiöpoikkeavuuksien määrät kasvaa tutkimusten valossa). En oikein usko että "ehdin" enää saamaan viisi lasta noilla kriteereillä, eihän sitä koskaan tiedä. Lisäksi mies on kahden kannalla. Varmaan kolme tai neljä lasta olisi sellainen luku, joka voisi olla kiva. Mutta lapsiahan ei koskaan tehdä vaan ne saadaan, joten kaikki riippuu siitä montako niitä meille suotaisiin edes. :)
 

Yhteistyössä