V
vesirokko
Vieras
Lapsen 3 v päiväkodissa monta lasta vesirokossa.
Omallani nyt 4-5 näppyä selässä, tuntuu ettei tule lisää, olleet noin vuorokauden.
Lapsi syö ja leikkii, ei ole kuumetta.
PItäiskö niitä nousta jo lisää, vai voiko tämä mennä näin lievänä ohi?
Omallani nyt 4-5 näppyä selässä, tuntuu ettei tule lisää, olleet noin vuorokauden.
Lapsi syö ja leikkii, ei ole kuumetta.
PItäiskö niitä nousta jo lisää, vai voiko tämä mennä näin lievänä ohi?