Lidl on oikeasti halpa kauppa! Vertasin kauppakuittia muihin niin silmät tippuivat päästä..

  • Viestiketjun aloittaja miinamari
  • Ensimmäinen viesti
"tiinu"
Itse en ole Lidlissä juurikaan käynyt.. Nyt uusi Lidl on tullut vähän lähemmäksi, ja voisin jopa kokeillakin jos siellä on tosiaan halvempaa. Mutta löytyykö sieltä suomalaisia tuotteita? suomalaisia hedelmiä ja vihanneksia? lihat? Onko maito (rasvaton 1L maito) minkähintaista?
 
toimii myös viihteellä
Lidl on kannattava kauppa myös jos lähtee vähän viihteelle. Yleensä ostan 5-6 siideriä. Lidlissä siiderin 0,5l hinta on 3e ja K- ja S-marketeissa se on n.3,60e. Toisinsanoen jos ostan sidukkani Lidlistä, saan samalla hintaa yhden "ilmaisen" siiderin kaupanpäälle... eli siis sillä hintaan, mikä olisi mennyt S- tai K-kaupalle.
 
"vieras"
Minusta meillä syödään melko monipuolista ja vaihtelevaa kotiruokaa. Samaa perussettiä mm. Pirkka-lehden ohjeissa pusketaan. Lähes kaiken saamme Lidlistä. Oikeastaan kaiken arkiruoan. Meillä ei juuri juoda mehuja eikä syödä jogurtteja, joten sitä prismasittarin puolen kilometrin maitohyllyä en kaipaa. Viikonloppuisin syödään usein kalaa tai vaikka erikoisempia liharuokia, silloin asioidaan hallissa tai Stockalla.
 
i love lidl
Mun uusi lempiaiheeni, LIDL! :D
Aloin asioida Lidlissä sen jälkeen, kun päädyin sinne sattuman kautta ja sain kolme ruokakassillista alle kolmellakympillä! Kyllä köyhän opiskelijan lompsa kiittää... Rakastan just hevi -osastoo ja juustoja! Ja maitotuotteita ja ja ja... Eineksiä tms. en osta, mut en sellasia syö muutenkaan.
 
Liiteriläinen
[QUOTE="Viima";27818318]Mulla on periaate päätös etten käy siellä. Maksan mielelläni siististä kaupasta, tavarat hyvin esillä, suomalaisia vihanneksia, tuoretta kalaa, laaja valikoima, työntekijöiden hyvä palkkaus ja kohtuullise työajat yms yms.[/QUOTE]

Lidlissä kaupan työehtosopimuksen palkan päälle saa lidl-lisää mikä on 0,10€/ tunti.
Sen voi laskea sitten koko vuodelle, taitaa olla ulkomaanmatkan verran parempi.
 
Pörpötin
Minäkin tähän oman osani sanon;itse käytämme lidliä pääasiallisena kauppana ja kyllä vaan hymyilyttää kassalla,kun citymarketissa samat ostokset maksavat 80-120€ ja lidlissä pulitan niistä vaivaset 50€.
Meidän lidlin valikoimasta on poistunut kuivahiiva,liivatelehdet ja fariinisokeri,sanoivat syyksi vain valikoimien muuttumisen :-/
Nuo edellä mainitsemani haen sitten lähikaupasta sekä vaipat,lidlin vaipat eivät ole mielestäni hyviä.Liian monesti niihin pettynyt!
Mutta kyllä peukutan täysillä lidlin puolesta!Onpahan tullut kokeiltua uusia raaka-aineita,pettymyksiä on vain vähän.
Kokeilkaapas muutkin! :)
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28417044]On halpa.
Juuri ostettiin laatikko jotain juomaa.
Kuitissa velotettu vain yksi. Muut ilmasia.[/QUOTE]

Mäkin kerran ostin lavallisen kaljaa joista yksi veloitettiin ja loput oli kärryssä jotka sain ilmaiseksi.
Tuon takia jo kannattaa asioida Lidlissä, todella edullista.
 
Millipidetär
Suomessa k-kaupalla ja s-ketjulla 80% osuus päivättäistavarakaupasta, ihan periaatteen vuoksi valitsen kaupoiksi muita kuin näitä mistä saa bonusta ja ostaminen on siten lähes "ilmaista" :D Kauppojen katteet nousee kokoajan eli se osuus mikä kauppiaalle jää ja ruokien hinnat nousee. Minusta on turha valittaa jos itse edistää ketjujen monipolivaltaa.
 
Zaphod
Olen ennekin sanonut, ettei Lidlin ja Prisman välillä ole hintaeroa ja tässä se nyt on aika aukottomasti todistettu. Mikäli ostat Ääs-kaupasta yli 500 eurolla ja bonukset huomioidaan, niin Prisma on halvin. Käytännössä meillä on aina 5% bonuskertymä, joten Prisma on aina halvin.

MOT
 

Yhteistyössä