Lidl on oikeasti halpa kauppa! Vertasin kauppakuittia muihin niin silmät tippuivat päästä..

  • Viestiketjun aloittaja miinamari
  • Ensimmäinen viesti
miinamari
Meillä käydään tästä lähin vain ja ainoastaan Lidl:ssä kaupassa =)
Kävimme miehen kanssa ruokaostoksilla ja loppusumma oli 72 euroa ja rapiat päälle muutaman kymmenen sentin muodossa. Ei ollut parempaakaan tekemistä niin laskeskelin ja vielä alakanttiin niin esimerkiksi Prismassa tai Cittarissa samojen ostosten loppusummaksi olisi tullut n. 110e ja tosiaan alakanttiin laskettuna suunnilleen. Kova on ero.
Monella on ennakkoluuloja Lidliä kohtaan mutta itse ylistän kauppaa ja sen tarjontaa maasta taivaaseen. Ja, ei, en ole lidlissä töissä eikä ole kukaan tuttukaan :D
Sieltähän saa kaiken, mm. pesuaineet tosi hyviä.
Oi että olen iloinen tänään, pienet asiat ne saa ihmisen positiiviselle mielelle :)
 
hgfhf
Pitäisi kokeilla kun lidl yhtä lähellä kuin siwa ja s-market jotka tosi kalliita. Yleensä siis isot ostokset cittarista. Olen vain niin kaavoihin kangistunut ollut että niitä samoja, tiettyjä tuotteita ostan kerrasta toiseen (toki uusiakin ja vaihdellen, mutta tuttuja merkkejä) ja lidlin tuotteet on siksi jääneet vieraiksi. Vaikka osahan on ilmeisesti ihan samaa kuin merkkituotteetkin, eri pakkauksessa vain.
 
"vieras"
Mä oon huomannut saman. Ajattelinkin nyt ainakin tammikuun käydä vain siellä ja katsoa, miten kauppalaskun käy.

Tänään ostettiin tomaatteja 1kg, tuorekurkku, pitaleipiä x2pkt, korppukinkku x2, edamjuustoa 800g, paketillinen hedelmärahkoja, kilon pakastevihannespussi, kaksi kinkkupizzaa ja kaksi mozzarellapizzaa, kaksi karkkipussia, sipsipussi, dippijauhe, kissanruokapakkaus (märkäruokapusseja 18kpl), perunamuusijauhetta, naudan jauhelihaa 400g, nauta-sikajauhelihaa 700g, hiivapkt, kevytmaitoa 6litraa, laktoositonta maitojuomaa 2l, vanulappuja. Maksoi 50e ja senttejä päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Meiän lähi-Lidlistä saa myös vihanneksia, hedelmiä ja tuoretta leipää. Ite ruvennut käyttämään Lidliä kans enempi ja huomaa kyllä hintaeron. Jotain tiettyä mitä ei Lidlistä saa voi hakea sit muualta.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"vieras"
[QUOTE="vieras";27814258]Mä en käy. Tahdon syödä tuoretta kalaa, vastaleivottua leipää ja runsaasti erilaisia vihanneksia.[/QUOTE]

Hehheh. Lidlissä on paistopiste, jopa sunnuntaisin saa tuoretta leipää. Ja vihannes-/hedelmätiski on paljon parempi kuin esim paikallisessa k-supermarketissa. Ja halvempi! Ja olen mä siellä tuoretta kalaakin nähnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
"Vieras"
Me koitettiin jossain vaiheessa käydä mutta ongelma oli se että sieltä ei kuitenkaan saanu kaikkea mitä olisin halunnu, yleensä kun käydään kerran viikossa ruokaostoksilla niin viikon ruokia ei vaan lidlistä saanut. Enkä ala kahta kauppareissua viikossa tekemään. Liha ja kanavalikoima on jotensakin suppea. Vihanneksiin oon ollu tyytyväinen, mutta esim juureksia puuttuu jne.
 
"hmh"
[QUOTE="vieras";27814258]Mä en käy. Tahdon syödä tuoretta kalaa, vastaleivottua leipää ja runsaasti erilaisia vihanneksia.[/QUOTE]

Millanen lidli siellä sit on?
Meidän lidlissä (melko pieni kaupunki) on iso paistopiste tuoreilla leivillä, croisanteilla, leivonnaisilla, iso vihanneshylly. Lihatiskiä ei ole mutta vakuumipakattua kalaa kylläkin.
 
"vieras"
[QUOTE="hmh";27814318]Millanen lidli siellä sit on?
Meidän lidlissä (melko pieni kaupunki) on iso paistopiste tuoreilla leivillä, croisanteilla, leivonnaisilla, iso vihanneshylly. Lihatiskiä ei ole mutta vakuumipakattua kalaa kylläkin.[/QUOTE]

Paistopiste on eri asia kuin leipomo, josta saan lempileipäni (siis ruokakaupan sisältä). Ja tuo kala-asia on ylitsepääsemätön.
 
"jepulis"
Minä tykään lidlin vihannes ja hedelmäosastosta. Myös maito on edullista. Lihaosasto on liian suppea, samoin leivät. Ostan mielellään paikallisten leipomoiden leipiä. Kasvissyöjänä on vaikea löytää esim. valmiita kasvispihvejä, linssejä ym. ym. vegematskua. Käytän Lidliä, sekä s-markettia, meillä sijaitsevat vierekkäin niin on helppo vaikka samalla kauppareissulla käydä molemmissa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27814258]Mä en käy. Tahdon syödä tuoretta kalaa, vastaleivottua leipää ja runsaasti erilaisia vihanneksia.[/QUOTE]

Oletko käynyt Lidlissa viime vuonna? Siellähän on kaikkea tuota!
Kala on tosin usein lohta, mutta välillä on tarjouksessa muutakin ja taitaa siikaa olla aina.
Leipäpistekin Lidlissä on. Ja tuoreita leipiä toki muutenkin. Käypä katsomassa. Et löydä jotain passionhedelmää, mutta paljon silti.
 
[QUOTE="vieras";27814323]Mitähän ne on mitä lidlistä ei saa? Itseolen ainakin löytänyt kaikki ruuat sieltä. Eri asia tv:t ja muut jutut.[/QUOTE]

Tietyn merkkiset tuotteet esim nyt juon Brämhultsin mehua jota ostin K-Supermarketista ja Stockan Herkusta, sitä tuskin saa Lidl:stä. Lidlin omat merkit ovat minusta useimmiten pahoja, niitä on tullutmaisteltua kun äitini käy usein ostoksilla Lidlissä. Joku aika sitten ostettiin sieltä pillimehua (appelsiinin makuista) ja sitä ei voinut juoda kun oli niin pahaa.

Kasvissyöjänä en oikein löydä Lidl:stä mitään, toki siellä on vihanneksia yms. Mutta esim soijatuotteita en ole löytänyt Lidl:stä eikä oikeastaan kasvisruokaeineksiä. Muutenkin käytän aika paljon kotimaisia, luomua ja reilun kaupan tuotteita. Joitakinhan saa nykyään Lidl:stä mutta ei vielä riittävästi verattuna muihin kauppoihin.
 
"mie vaan"
[QUOTE="vieras";27814323]Mitähän ne on mitä lidlistä ei saa? Itseolen ainakin löytänyt kaikki ruuat sieltä. Eri asia tv:t ja muut jutut.[/QUOTE]

Kookosmaito ja soijarouhe sekä tofu ovat sellaisia tuotteita, joiden takia tulee valittua usein muu kappa kuin Lidl. Muitakin tuotteita on, esim. purjoa Lidlissä myydään vain 6 kappaleen paketeissa ja happamia omenoita ei aina ole.
Käytän kyllä paljon Lidliä, joskus tehdään niin että minä menen Lidliin ja mies viereiseen S-markettiin samaan aikaan, kumpikin oman kauppalistan kanssa :D
 
"Köyhä"
Ei oo meijän Liidelissä paistopistettä. Ja sitä en tajua kun ei oo hedelmille ja vihanneksille sitä puntaria, vaan kassa sitten punnitsee ne, olis kiva tietää hinta jo etukäteen, vasinkin jos maksaa käteisellä ja vain vähän ostoksia ja vähän rahaa, niin pitää joskus laskea ostoksien hinta jo päässä ennen kassalle menoa.
 
"eee"
[QUOTE="Köyhä";27814418]Ei oo meijän Liidelissä paistopistettä. Ja sitä en tajua kun ei oo hedelmille ja vihanneksille sitä puntaria, vaan kassa sitten punnitsee ne, olis kiva tietää hinta jo etukäteen, vasinkin jos maksaa käteisellä ja vain vähän ostoksia ja vähän rahaa, niin pitää joskus laskea ostoksien hinta jo päässä ennen kassalle menoa.[/QUOTE]

Jokaisessa Lidlissä, jossa mä olen asioinut, on kyllä ollut vaaka hedelmäosastolla käytettävissä.
 
meillä
[QUOTE="vieras";27814258]Mä en käy. Tahdon syödä tuoretta kalaa, vastaleivottua leipää ja runsaasti erilaisia vihanneksia.[/QUOTE]

Meidän lähilidlissä on paistopiste!
 
"veiras"
Musta jotenkin tuntuu, että ei se kauhean halpaa ole jos silmät tippuu päästä. Löysitkö ne? Jos löysit, paljonko niiden paikalleen laittaminen maksaa?

Ajattelin vaan, jos vaikka käyn joskus Lidlissä ja lky samanlailla.
 
Totta!
Harmi ettei sieltä kaikkea saa ja siksi pitää käydä välillä muuallakin. Ja jos käyn muualla niin sit ostan samalta sieltä kaiken tarvitsemani, en jaksa monessa paikassa sentään lasten kans käydä.
 

Yhteistyössä