Lidl on oikeasti halpa kauppa! Vertasin kauppakuittia muihin niin silmät tippuivat päästä..

  • Viestiketjun aloittaja miinamari
  • Ensimmäinen viesti
Laktoosittomien tuotteiden vähyys on ainoa isompi ongelma Lidlissä. Muuten on edullinen ja mukava paikka käydä, vaikka meillä ei ole sitä paistopistettäkään. Toisaalta ihan hyvä, niin jää turhat pullat ja leivät ostamatta, jotain ruisleipää kuitenkin löytyy aina. Lihoja voisi ehkä myös olla vähän enemmän, mutta aika hyvin noilla pärjää. Hevi-osasto on ehdoton suosikki, aina löytyy hyvälaatuista kasvista ja halvemmalla kuin muista kaupoista.
 
[QUOTE="vieras";27816653]Mekin käydään silloin tällöin Lidlissä ja huomattu, että se on edullinen. Ongelma on vaan se, että sieltä puuttuu meille päivittäin tarvittavia tuotteita kuten gluteenittomat ja maidottomat tuotteet. Lisäksi laktoosittomia tuotteita on heikosti.[/QUOTE]

Gluteenittomat sieltä puuttuu tosiaan. Tai no, olihan yks tuttu sitä mieltä että lapset jotka ei vois syödä "kotimaisia viljoja" vois syödä ulkomaalla kasvatettua vehnää ja siitä jauhettua jauhoa. Se ei nääs olis "kotimainen vilja".
 
pööööööööööö
Tuo paistopiste saisi olla hervannan lidlissä, jumalaiset kinkku-juusto croissantit.
Olen muuten espanjassakin käynyt lidlissä, oli hieman toisenlainen tarjonta :) Ne viunat...
 
hliut
Laktoosittomien tuotteiden vähyys on ainoa isompi ongelma Lidlissä. Muuten on edullinen ja mukava paikka käydä, vaikka meillä ei ole sitä paistopistettäkään. Toisaalta ihan hyvä, niin jää turhat pullat ja leivät ostamatta, jotain ruisleipää kuitenkin löytyy aina. Lihoja voisi ehkä myös olla vähän enemmän, mutta aika hyvin noilla pärjää. Hevi-osasto on ehdoton suosikki, aina löytyy hyvälaatuista kasvista ja halvemmalla kuin muista kaupoista.
Samaa mieltä. Harmittaa, kun kaiken muun periaatteessa saisi Lidlistä, paitsi jugurtit. Inhoan näitä perinteisiä sokeripommijugurtteja, mieluummin vähäsokerisempia, joita Valiollakin on. Jos olisi edes maustamatonta laktoosittomana, niin ongelmaa ei olisi. Muuten ehdottomasti aiotaan mekin suosia jatkossa Lidliä. Kotimatkalla voi sitten ohimennessä käydä lähileipomossa tuoretta leipää ostamassa, jos alkaa Lidlin sämpylät tökkimään. Ja kalaa on pakkasessa, luomulihaa saadaan sukulaisilta.
 
Aivopesemätön
Minä en käsitä millä ihmeellä K- ja S ovat aivopesseet suuren osan suomalaisia. "en ostakku kotimaista ku" ja samaan aikaan tuoretiskin kalat on norjasta tai muualta, ja possut tanskasta ja niin edelleen. Rainbow tuotteet ties mistä. Turun sinappikin tehdään nykyisin PUOLASSA! Tuliko yllärinä kuinka monelle? En tiedä mitä IMPIVAARAN ideologiaa täälläkin ylläpidetään, eikös suurinosa kansasta ole Kokoomuksen kannattajia, eli mitä kutun väliä vaikka se oma ranskanleipä onkin ranskassa paistettua. Meidän lähi Lidli ostaa kyllä salaatit paikallisilta viljelijöiltä, samoin moni muu tuote on paljon enemmän lähituote kuin K/S-kaupassa. Mutta eläkää harhoissanne juntit.
 
Wat
Meidän Lidlin pakastealtaasta löytyy gluteenitonta leipää,pullaa,sämpylöitä ja piirakoita.

Tietty kun laktoositon maito on lähes aina loppu -ärsyttää. Mut laiskuuden huippuna en hae sitä muualta vaan ollaan ilman :D
 
"vieras"
Laktoosittomien tuotteiden vähyys on ainoa isompi ongelma Lidlissä. Muuten on edullinen ja mukava paikka käydä, vaikka meillä ei ole sitä paistopistettäkään. Toisaalta ihan hyvä, niin jää turhat pullat ja leivät ostamatta, jotain ruisleipää kuitenkin löytyy aina. Lihoja voisi ehkä myös olla vähän enemmän, mutta aika hyvin noilla pärjää. Hevi-osasto on ehdoton suosikki, aina löytyy hyvälaatuista kasvista ja halvemmalla kuin muista kaupoista.
Juu, laktoosittomuus vaikuttaa. Lisäksi mulla on päinvastaisia kokemuksia hevi-osastosta. Mitä mä olen käynyt, ovat vihannekset usein nahistuneita ja valikoima on luonnollisesti suppeampi kuin isossa marketissa. Tarjoustuotteet on lähes aina loppu. Tää koskee muitakin kuin kasviksia. Kotimaisia tuotteita saa, mutta ne on suurinpiirtein samoissa hinnoissa, kuin kotimaisissa ketjuissa.
 
isä maa
Alkuperäinen kirjoittaja Aivopesemätön;27817252:
Minä en käsitä millä ihmeellä K- ja S ovat aivopesseet suuren osan suomalaisia. "en ostakku kotimaista ku" ja samaan aikaan tuoretiskin kalat on norjasta tai muualta, ja possut tanskasta ja niin edelleen. Rainbow tuotteet ties mistä. Turun sinappikin tehdään nykyisin PUOLASSA! Tuliko yllärinä kuinka monelle? En tiedä mitä IMPIVAARAN ideologiaa täälläkin ylläpidetään, eikös suurinosa kansasta ole Kokoomuksen kannattajia, eli mitä kutun väliä vaikka se oma ranskanleipä onkin ranskassa paistettua. Meidän lähi Lidli ostaa kyllä salaatit paikallisilta viljelijöiltä, samoin moni muu tuote on paljon enemmän lähituote kuin K/S-kaupassa. Mutta eläkää harhoissanne juntit.
Haista paska suomi on paras!!!

ja pappa oli sojasa!
 
"vieras"
[QUOTE="iituli";27815414]. Yleensä kaikki perustarvikkeet lähtee mukaan Lidlistä ja jos kaikkea (kuten kissanhiekka) ei Lidlistä löydetä, ne ostetaan sitten lähikaupasta.[/QUOTE]

Eilen käväisin Lidlissä ja huomasin että siellä oli sellaista valkoista kristallihiekkaa (jota me käytetään, riittää kuukaudeksi yksi pussi), oisko maksanut jotain 5e. Sama hiekka maksaa muissa kaupoissa halvimmillaan kympin.
 
laktoositon
Kävin tällä viikolla pitkästä aikaa lidlissä ja yllätyin laktoosittomien tuotteiden valikoimasta! Nyt löytyy sinistä ja punaista maitoa, rahkaa 1,19€/250g, raejuustoa 1,25€/200g, vispikermaa, ruokakermaa, kermaviiliä ja jäätelöä 2,99€/1l nyt ainakin. Joku ingmannin sokeriviili taisi olla myös, en niin tarkkaan katsonut kun ei kuulu mun ruokavalioon. Hinnat saattaa vähän heittää..
 
käykööt kukin missä haluaa
Miten jotkut aina jaksaa jauhaa ja tapella tästä Lidlistä. Mä itse käyn paljon Lidlissä, mutten ikinä kenekään kanssa tappele mikä on paras kauppa enkä mainosta Lidliä erityisemmin. Mulle on ihan sama missä muut käy kaupassa, jääpähän sitten itselle todennäköisemmin Lidlin tarjoustuotteita, kun ei koko kaupunki oo niitä hakemassa.
 
"Viima"
Mulla on periaate päätös etten käy siellä. Maksan mielelläni siististä kaupasta, tavarat hyvin esillä, suomalaisia vihanneksia, tuoretta kalaa, laaja valikoima, työntekijöiden hyvä palkkaus ja kohtuullise työajat yms yms.
 
"vieras"
Koska muutama tyyppi on sitä mieltä että Lidl on paska kauppa ja sieltä ei saa pirkan kahvia ja kissanhiekkaa, ette voi siellä valitettavasti enää käydä. Sori : /
 
Mä oon muutaman kerran käyny siellä kun sitä on niin ylistetty mutta ensinnä me ei löydetä sieltä ollenkaan kaikkea mitä meidän taloudessa käytetään joten pitää joka tapauksessa käydä sitten vielä toisessa kaupassa, lisäksi ne tavarat, mitä me ostelemme, ei kyllä ole paikallisessa Lidlissä yhtään halvempia kuin Prismassakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
"Xxxxx"
[QUOTE="vieras";27814258]Mä en käy. Tahdon syödä tuoretta kalaa, vastaleivottua leipää ja runsaasti erilaisia vihanneksia.[/QUOTE]

Meidän kylän paras hevi-osasto on lidlissä.
 
"Vieras"
[QUOTE="Viima";27818318]Mulla on periaate päätös etten käy siellä. Maksan mielelläni siististä kaupasta, tavarat hyvin esillä, suomalaisia vihanneksia, tuoretta kalaa, laaja valikoima, työntekijöiden hyvä palkkaus ja kohtuullise työajat yms yms.[/QUOTE]

:D

Lidlissä on muuten kaupan alalla paras palkka. Koo ja ässä maksavat työntekijöilleen tessin mukaista minimipalkkaa, Lidlissä korkeampaa. Ja Lidl on alusta alkaen palkannut työntekijänsä vakituisiin, kokopäiväisiin työsuhteisiin, kun taas muualla työntekijät ovat pääsääntöisesti tarvittaessa työhön kutsuttavia.

Mutta kuten aina totean itsestäni, periaate se on paskakin periaate. :)
 
"vieras"
Kävin eilen Lidlissä joskus kolmen aikaan. Ajattelin ettei siellä olisi silloin ketään, mutta ylläri ylläri kaupassa oli jopa ruuhkaa. Tuli vaan mieleen että taitaa tää nykyinen taloustaantuma näkyä sielläkin, luulen että asiakkaat siirtyvät yhä enemmän ja enemmän Lidlin asiakkaiksi.

Mäkin oon entinen s-kaupan kannattaja, bonuksia tullut vuosittain lähemmäs tuhat euroa. Mutta joulukuu tuli elettyä viimeistä senttiä myöten, joten pakko pihistellä ainakin tämä kuukausi. Siksipä ajattelin asioida tammikuun ajan vain Lidlissä. Toistaiseksi ei ole tarvinnut muualla poiketa.

(Ja niille jotka vinkuu kotimaisuudesta, Lidlissä on todella paljon kotimaista ruokaa, musta tuntuu että jopa enemmän kuin perusmarketeissa. Katsokaapa vaikka huviksenne seuraavalla kauppareissulla niitten vakkarituotteidenne "kotimaisuutta", luulenpa että yllätytte.. Esim Poutun lihatuotteet ovat pääsääntöisesti saksalaisperäisiä, varsinkin raakalihat.)
 

Yhteistyössä