N
naisporukalla Lappiin
Vieras
Ajattelin sillä laittaa kysymyksen tälle palstalle,koska täällä liikkuu 40+-ikäisiä ihmisiä, ja heidän kokemuksensa kiinnostavat.
Olemme siis kolme nelikymppistä sinkkunaista,jotka suuntaamme ensimmäístä kertaa pohjoisen lomalle. Minkälainen ikähaitari tuolla mahtaa olla? Olemme aikeissa tietty hiihtää, mutta ennenkaikkea tuo yöelämäkin kiinnostaa. Matkaan lähdemme vko 13,eli hiihtolomien ollessa onnellisesti ohi.
Minkälainen pukeutumisskaala noissa yömestoissa on? Me olemme innokkaita tanssijoita, joten ihan monoissa ei aiota liikkua, muttei toki ylipukeutuakaan.
Kaikkia kokemuksia kuulisin mielelläni.
Olemme siis kolme nelikymppistä sinkkunaista,jotka suuntaamme ensimmäístä kertaa pohjoisen lomalle. Minkälainen ikähaitari tuolla mahtaa olla? Olemme aikeissa tietty hiihtää, mutta ennenkaikkea tuo yöelämäkin kiinnostaa. Matkaan lähdemme vko 13,eli hiihtolomien ollessa onnellisesti ohi.
Minkälainen pukeutumisskaala noissa yömestoissa on? Me olemme innokkaita tanssijoita, joten ihan monoissa ei aiota liikkua, muttei toki ylipukeutuakaan.
Kaikkia kokemuksia kuulisin mielelläni.