Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Aivan, tyylikäs leidi ei tarvitse pukeutumisvinkkejä ellien parisuhdepalstalta!! Paremminkin taisi leidiä hiukan pelästyttää suora palaute.
Tämä leidi ei ole tottunut kotikaupungissaan kävelemään 1,5 kilometriä pakkasessa tanssipaikkaan lähtiessään. Siinä mielessä minua kiinnosti millä lailla varsinkin naiset pukeutuvat siellä iltamenoihin. Onko pikkukengät jätetty kotiin ja bailataan hame/saappaat tai housut/saappaat -susteemillä. Kaula-aukon syvyydestä enkä alusvaatteista en vinkkejä kaipaillutkaan.
Minusta ei kannata kävellä edes 1,5 kilometrin matkaa, jos on menossa istumaan iltaa. Liikuntaa saa aivan riittävästi päivän aikana, jos vain haluaa. Vinkiksi, että Levillä toimii taksiliikenne erittäin hyvin. Porukalla hintaa tulee vain muutama euro per sivu. Ei tarvitse miettiä tuplakenkiä, villapaitoja tai kerrospukeutumista tai lyttääkö pipo hiukset. Kokonaisuus huomioon ottaen taksimatkat ovat olematon kustannus loman hinnassa. Toisaalta Levillä on kyllä hyvät, valaistut kevytväylät ainakin päärinteen puolella.
Olen käynyt mieheni kanssa Levillä 15-20 kertaa, koska olemme innokkaita laskettelijoita. Lisäksi tuttuja ovat Ruka, Ylläs, Luosto ja Saariselkä. Meno iltamestoissa on kyllä paikoitellen aika hurjaa, minut on yritetty iskeä jopa vessareissulla, vaikka olen ollut reissussa mieheni kanssa. Pukeutuminen on rentoa, kuten moni jo sanoikin.
Minulla on normaalisti iltaisin bleiseri-housupuku, koska olen tällainen jakkupukuelli. Mieheni taas tykkää rennomasta, tyyliin siistit farkut ja kauluspaita tai rento bleiseri. Neulepaitakin on ihan ok, mutta olosuhteet huomioon ottaen liian kuuma. Ylipukeutuminen voi herättää turhaakin huomiota. Ellei sitä sitten juuri halua. En edes muista, että olisin nähnyt naisen hame päällä.
Mieheni on muuten par'aikaa Alpeilla laskettelemassa, millaistahan meno siellä ukkoporukassa mahtaa olla...