lesbo/homoerotiikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
haaveiletteko/fantasioitteko homo- tai lesbosexistä vaikka koettekin olevanne heteroita. Mitä virikkeitä käytätte, kuvia, videoita, tarinoita, nettiseksiä, omaa mielikuvitusta?

Mielipiteensä täällä kai saa ilmaista?
Mieluummin vaahtoan vittua, kuin jotakin sontaluukkua. Onhan niissä sentään pieni ero?
Jos sinä olet homo ja kaapissa tai vaikka oven ulkopuolellakin, niin ei se tarkoita että kaikki muutkin olisivat samanlaisia.

kuka tässä tosi tilanteesta puhui. vittu mikä ääliö rämehomo. painu vittuun kusipää. Homofoobokoilla kuten sinulla on omia kokemuksia tai epäselvä identiteetti, hetero tietää mikä ero on todellisuudella ja fantasialla, mieti sitä rämehomo-kusipää. Sinä nöpöpippeli et ole pillua nähnytkään.

Ai, suuri kiitos rakkaani.
Sinä osaat puhua niin kauniisti.
Silmäni aivan kyyneltyvät tästä suuresta suosionosoituksesta, jonka sain osakseni. Sinä olet lisäksi niin suuri ihmistuntija, että minä suorastaan häkellyn sinun käsittämättömän tietomääräsi ja viisautesi edessä. Viisautesi, johon kuuluu myös erittäin harvinainen telepaattisen näkemisen ja aavistamisen filosofissävytteinen aspekti. Haluaisin niin mielelläni kuulla sinun ajatuksiasi vielä lisää, ne avaavat aivan uusia näköaloja minun elämäni solmuihin ja fobioihin. Osaat ottaa huomioon myös luonnon olosuhteet seksuaalisen suuntautumisen ongelmatiikan valottajina, se on jopa seksuaaliterapeuteilla nykyään varsin harvinainen ominaisuus. Odotan malttamattomana lisää suurta viisauttasi!

tämä voisi olla ihan hyvä keskustelu, joten voisitko poistua, olet ääliö.

Kaikilla on jossain vaiheessa elämää fantasioita omasta sukupuolesta, sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä homo- tai bi-seksuaalisuuden kanssa. Suutautumista määritellään aivan muiden asioiden pohjalta, kuin seksifantasioiden, mm siltä pohjalta kehen rakastuu. Opettele lapsi hyvä vähän elämää.

Itselleni, kaikki viihdykkeet kelpaa, mutta ei mikään live-toiminta, ehkä saman sukuolen kanssa haaveitu seksi on tarpeeksi irstasta, jos joutuu sen itse tekemään.

Kiitos kaunis sinullekin. Olet niin suloinen, kun vähän suutut. Tosin sinusta on sanottava se, että teet valitettavasti johtopäätöksiä varsin huterilla perusteilla, joten - edelleen valitettavasti - ne eivät osu kohdalleen.

Sitäpaitsi, kaikkea ei kannattaisi ottaa niin todesta, että herneet vetää nenäänsä, elämän opettelemista siis näyttäisi olevan vielä edessä sielläkin.

Viimeiseen lauseeseesi: kukapa sitä haaveilua toisen puolesta tekisi, en ainakaan minä ole kuullut sellaiseta. Täällä tosin taitaa kaikki olla mahdollista.

Kiitos ystävällisestä vastauksestasi.
Nyt joudun tosin epäilevälle kannalle sinun ammattitaitosi suhteen. Häiriintyneitäkään homoja ei tavallisesti edes terapiassa käsketä painumaan vittuun, sehän on heille kauhistus jo muutenkin. Tähänastisten kokemusten perusteella se hoitomuoto ei ole tuonut hyviä tuloksia, päinvastoin häiriintyminen on lisääntynyt jyrkästi.
Toisekseen iso ihminen ei vittuun mahtuisi aiheuttamatta korvaamatonta vahinkoa puheena olevalle elimelle.

kuulehan nyt, homoseksuaalisuudella ja anaaliseksillä ei ole sen enempää tekemistä toistensa kanssa kuin heteroseksuaalisuudella ja anaaliseksillä. Miksi? Koska tutkimusten mukaan sama prosenttiosuus homoista ja heteroista harrastaa anaaliseksiä, eli n.parisenkymmentä prosenttia.
mielipiteen saa ilmaista,mutta ole nyt hyvä ihminen asiallisesti. ""sontaluukku"" -yäk mikä tyyppi..

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta näyt lankeavan siihen, mistä muita arvostelet: ""yäk, mikä tyyppi"".
Eikö se ole asiatonta?
""Sontaluukku"" on ehkä alatyylin ilmaisu, mutta samalla tavalla täällä käytetään muitakin sekä naisen että miehen alapäähän liittyviä alatyylisiä ilmaisuja.
Mitä itse asiaan tulee, niin jos vain 20 prosenttia homoista harrastaa anaalia, mihinkäs ne loput 80 prosenttia lykkäävät?

no joo,onhan se. Mutta ottaa päähän kun pitää vetää aina nämä kammottavat ilmaisut mukaan kun homoista puhutaan. Ikinä en ole aiheesta asiallista keskustelua nähnyt tai kuullut.. :/ ""Sontaluukku"" oli mun mielestä erityisen ällöttävä sanavalinta,vaikka onhan näitä nähty.
Tutkija Havelock Ellisin tutkimuksen mukaan 20% homomiehistä ei harrasta lainkaan sukupuoliyhteyttä, 30-35% tyytyy läheiseen kosketukseen tai molemminpuoliseen masturbaatioon,50-55% hankaa penistään vastapuolen reisien väliin,vie peniksen pakaroiden väliin (mutta ei siis peräaukkoon) tai harrastaa suuseksiä. 15% harrastaa anaaliseksiä. Ei siis niin penetraatiokeskeistä ajattelua, keverit. :)