Kunnon hetero ei homoja pelkää, mutta osaa ilmaista mielipiteensä. Homot on homoja ja sillä siisti. Homot pysykööt ryppyreiällään.Alkuperäinen kirjoittaja nainen77:Olen onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa, mutta haaveilen naisista erittäin paljon ja ihailen avoimesti kauniita naisia. Mieheni tietää ajatuksistani, mutta ei ole antanut lupaa toteuttaa haaveitani (jos ei pääse mukaan) ja voi olla, että pupu menisi pöksyynkin, vaikka tilaisuus tulisi. En halua myöskään riskeerata suhdettani salaisella "sessiolla", joten jätän asian haaveiluntasolle, kunnes toisin todistetaan... ;-)
Ja HeteroManille suosittelisin hoitoa. Onko se sulta pois, jos miehet haaveilevat toisistaan tai ovat keskenään? Onpahan vähemmän sulle kilpailijoita naisapajilla ;-). Jotenkin vaan tulee mieleen tollaisesta ahdasmielisestä hysteerihomokammoisesta että taitaa olla pojalla jotain selvittämättä oman päänsä sisällä.. Kunnon hetero ei homoja pelkää.
No niinhän ne pysyykin luvallisilla ryppyrei'illä. Ei ne sun perässä juokse... ;-)Alkuperäinen kirjoittaja Kunnon hetero:Kunnon hetero ei homoja pelkää, mutta osaa ilmaista mielipiteensä. Homot on homoja ja sillä siisti. Homot pysykööt ryppyreiällään.Alkuperäinen kirjoittaja nainen77:Olen onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa, mutta haaveilen naisista erittäin paljon ja ihailen avoimesti kauniita naisia. Mieheni tietää ajatuksistani, mutta ei ole antanut lupaa toteuttaa haaveitani (jos ei pääse mukaan) ja voi olla, että pupu menisi pöksyynkin, vaikka tilaisuus tulisi. En halua myöskään riskeerata suhdettani salaisella "sessiolla", joten jätän asian haaveiluntasolle, kunnes toisin todistetaan... ;-)
Ja HeteroManille suosittelisin hoitoa. Onko se sulta pois, jos miehet haaveilevat toisistaan tai ovat keskenään? Onpahan vähemmän sulle kilpailijoita naisapajilla ;-). Jotenkin vaan tulee mieleen tollaisesta ahdasmielisestä hysteerihomokammoisesta että taitaa olla pojalla jotain selvittämättä oman päänsä sisällä.. Kunnon hetero ei homoja pelkää.
No niinhän ne pysyykin luvallisilla ryppyrei'illä. Ei ne sun perässä juokse... ;-)Alkuperäinen kirjoittaja nainen77:Kunnon hetero ei homoja pelkää, mutta osaa ilmaista mielipiteensä. Homot on homoja ja sillä siisti. Homot pysykööt ryppyreiällään.
Melko pahaa yleistämistä käytät heteroista HeteroMan! Itse olen hetero enkä koskaan kokeillu mitään bi-hommia, mutta en kyllä tuomitsekkaan. Ihan samanlaisia ihmisiä homoseksuaalit ovat kuin me muutkin, ehkä jopa parempiakin joskus. Rakkautta ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa oli sitä sitten saman-tai erisukupuolten välillä. NIIN KERTA.Alkuperäinen kirjoittaja HeteroMan:Meidän heteroiden mielestä on TÄYSIN LUONNOTONTA ja ennekaikkea sairasta että sama sukupuoli kiinnostaa.
Olen myös tv-tyttö joka haaveilee miltä tuntuisi pidellä toisen miehen kalua kädessä. Sehän olisi helppo toteuttaa ottamalla yhteyttä noihin uroisiin, jotka ilmoittelevat Iskuri-palstalla etsivänsä tälläisiä tyttöjä. Mutta kun ne kaikki ilmoitukset tuntuvat niin roisilta etten heti ole valmis sellaisiin suhteisiin, vaan haluaisin ensin rauhallisesti kokeilla mihin asti olen valmis.Minuakin se ajatus, että voisi kosketella toisen miehen kalua ja katsella kun sen saa hyväilemällä mahtavaan erektioon, kiihottaa. Haaveisiini kuuluu myös miehen kalun suuhun ottaminen ja näin saada hänet tyydytetyksi.
Syy miksi minä näin ajattelen johtuu siitä, että olen transvestiitti. Aina ollessani naiseksi pukeutuneena, olen myös sen verran kiihottuneessa tilassa, että edellämainitut ajatukset tulevat mieleeni. Kun joskus tapaisi ymmärtäväisen miehen, niin voisin kokeille, onko minusta näiden haaveiden toteuttajaksi. Olen kuitenkin tämän oman transvestisuuteni suhteen niin arka, enkä halua kenenkään ulkopuolisen saavan sitä tietää, joten elän edelleen haaveissani.
Minua ajatus että sais runkkailla yhdessä toisen miehen kanssa kiihottaa! Ja että näkis kun toiselta tulee ja jopa että vois toisen kalua kosketella ja ehkä jopa imeä kiihottaa aivan valtavasti. En vaan tiedä miten tuon unelman voisi toteuttaa.
Sama täällä ja siksi - vaikka olenkin hetero - tulee masturboidessa katsottua netistä miesten runnkkausta ja siemensyksyjä. Sperman isot ruiskaukset kiihottavat.Minua ajatus että sais runkkailla yhdessä toisen miehen kanssa kiihottaa! Ja että näkis kun toiselta tulee ja jopa että vois toisen kalua kosketella ja ehkä jopa imeä kiihottaa aivan valtavasti. En vaan tiedä miten tuon unelman voisi toteuttaa.