H
hetero67
Vieras
Onko moni haaveillut seksistä saman sukupuolen kanssa? Olisi kiva tietää miten haaveilette, mikä kiihottaa, mitä erillaisia virikkeitä käytätte(leffoja, tarinoita, kuvia vai mitä?).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinähän olet se peräkylän poika, joka ei ikinä ole saanut vittua.Alkuperäinen kirjoittaja Kiimainen:Joo, fantasioin joskus että sekstailisin naisen kanssa. Miltä tuntuisi nuolla naisen pillua, suudella nännejä...?? Se kiihottaa valtavasti. Olen kuitenkin hetero myös... Muta ainahan sitä voi fantasioida...
Alkuperäinen kirjoittaja litinä:Sinähän olet se peräkylän poika, joka ei ikinä ole saanut vittua.Alkuperäinen kirjoittaja Kiimainen:Joo, fantasioin joskus että sekstailisin naisen kanssa. Miltä tuntuisi nuolla naisen pillua, suudella nännejä...?? Se kiihottaa valtavasti. Olen kuitenkin hetero myös... Muta ainahan sitä voi fantasioida...
Alkuperäinen kirjoittaja tau-noh:joo olis ihanaa jos joku nahkalipis tulis panemaan paksun ja suonikkaan kyrpänsä mun perseeseen. voisin runkata samalla...
Alkuperäinen kirjoittaja tau-noh:oletko se sinä sdögh?? onko sulla kanki kovana? mä voin imeä sitä ja sä voisit imutella mun kyrpää.. aaahhhh.... runkkaan mällit sun kiveksille