"lensinpäs" eilen miehen sukulaisten mökiltä ulos

  • Viestiketjun aloittaja kasvisten voimalla
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Oliko se ääliö kännissä?
tais se olla pienessä maistissa. mutta oikeuttaako se silti haukkumaan ihmistä??
ei kaikki voi pyöriä hänen navansa ympärillä ja olla samaa mieltä kuin hän.
Ei tietenkään oikeuta. Jos on ääliö kännissä, silloin ei pidä ottaa.
 
ihme ja kumma
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö miehesi lähtenyt myös? törkeä puoliso sulla jos jäi sinne.
Lähti se heti perään.
Sirkkako tänä ketjun ap onkin? Mistä sä tiedät että se lähti heti perään. Toisekseen melko ihmeellinen parisuhde, jos oma mies ei tiedä lainkaan oman vaimokkeensa rajoitteista.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö miehesi lähtenyt myös? törkeä puoliso sulla jos jäi sinne.
Lähti se heti perään.
Sirkkako tänä ketjun ap onkin? Mistä sä tiedät että se lähti heti perään. Toisekseen melko ihmeellinen parisuhde, jos oma mies ei tiedä lainkaan oman vaimokkeensa rajoitteista.
Ei, ku mä LUIN, mitä toi ap kirjotti, sä ilmeisesti et. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö miehesi lähtenyt myös? törkeä puoliso sulla jos jäi sinne.
Lähti se heti perään.
Sirkkako tänä ketjun ap onkin? Mistä sä tiedät että se lähti heti perään. Toisekseen melko ihmeellinen parisuhde, jos oma mies ei tiedä lainkaan oman vaimokkeensa rajoitteista.
Ei, ku mä LUIN, mitä toi ap kirjotti, sä ilmeisesti et. :headwall:
:LOL: ei hyvänen mitä salapolisointia taas :LOL:
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kävi vähän samalla tavalla. Meillä on maitoproteiinille allerginen lapsi, oltiin anoppilassa kylässä (välit ovat viileät ja etäiset sekä minulla että lapsella anoppiin/mummoo). Anoppi oli sitten tehnyt kalaa ja hauduttannut kerma kastikkeessa. Oltiin ruoka pöydässä kun tämä tul ilmi, sanoin
Se oli eka ja vimppo kerta kun alan vastaan sanomaan miehelleni tvaan lapselleni että ota sitten perunaa ja salaattia, niin ei kun mieheni alkannut mulle että kyllä hän voi syödä sitä kala ruokaa kun on kerran laitettu!!!!
Miehen tehtävä ois just suojella perhettään.
:( Arvostatko sä sun miestä?
Perseestä, mutta kyllä ihmisille sattuu kaikenlaista. Turha siinä on jeesustella, Jeesus kuoli jo ja Jeesus opetti rukoilemaan. Tee sinä, mitä Jeesus käskee.
Miten kommettisi liittyy tähän? Olet ennenkin alkanut aukoa mulle päätäs.
Joo :) ihmettelein myös samaa!! Tosin onhan tuossa kommentissa drakikomiikkaa ja ironiia vissiin yhdisttynä.Tuppasi naurattamaan suuresti!!!

 
vieras
eipä kannata välittää kenenkään kaljamahaisen makkaran rouskuttelijan raivareista. toisesta korvasta, sisään toisesta ulos. tuskin se mies on miettinyt koskaan mitään. siltä se vähän kuullosti. hui hai.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Oliko se ääliö kännissä?
tais se olla pienessä maistissa. mutta oikeuttaako se silti haukkumaan ihmistä??
ei kaikki voi pyöriä hänen navansa ympärillä ja olla samaa mieltä kuin hän.

Mä luin tosta edellisesti (LUKIHÄIRIÖ) et pitääkö kaikkien pyöriä hänen NAVETTANSA ympärillä. Voi jumpe mitkä naurut!!
 
kasvissyöjä itsekin
Näköjään kasvissyönti on joillekin tosi kova paikka. Omituisia tuollaiset juntit, jotka ei ymmärrä, että on ihmisen oma asia, mitä syö tai ei syö. Mä olisin kyllä näyttänyt tollaselle ääliölle närhen munat, sen verran raivoihini mut kyseinen asia saa... prkl
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kai siellä jotakin salaattia tai vaikka perunoita oli tarjolla. Minä olen allergikkoperheen äitinä tottunut siihen että me ei kaikki voida syödä kaikkea mitä muut syö mutta en minä isoon ääneen ala ruokaa arvostelemaan silti. nuorin oli menossa luokkaretken yhteydessä pizzeriaan ja tuumi että "onhan siellä" salaattia kun kysyin että onkohan opettaja muistanut varmistaa että saa maidottoman pizzan.
Eli elämässä on paljon asioita joissa pärjää oikealla asenteella.
Ja tuosta perunaa ja salaattia -aiheesta sen verran että ei vegetaristi välttämättä osaa ajatella mitä kaikka samannäköistä voi laittaa lihattomana. Mutten miten olisi ollut jos grillitomaattejasi olisi nosteltu samoilla grilliottimilla kuin muiden lihaa? olisiko se ollut sitten syötäväksi kelpaamatonta
Tässä nyt ei ollut kyse siitä, etteikö ap ois pärjännyt, vaan hänet haukuttiin siitä, ettei hän syönyt lihaa ja hänet viskattiin ulos.
mutta tässä ei kerrottu sitä millä sanoin ja sävyin ap ilmaisi lihattomuutensa.
Asian voi tehdä hiljaa ja huomaaamatta ilman että tekee ison ja äänekkään numeron.
ja ap olisi toki voinut viedä mökille vegegrillattavaa tai muuta vegeruokaa. Kun minä ainakin vien mökkisyömisiin itsekin jotakin vaikka vain olen kylään kutsuttu
Ja jos joku ei sun pöperöitä syö, niin sulla on oikeus haukkua se ja viskata pihalle?? :eek:
Tollasen kuvan sun mielipiteestä tässä nyt saa.
Just joo.
Jos on kasvissyöjä niin on. Ja ilmaisutavalla ei musta oo mitään merkitystä tossa asiassa, ei oikeuta kys. käytäökseen.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Selvä. Itsehän jokainen saa valita. Saa täällä myös valehdella itsestään mitä haluaa. Jos sinä haluat valehdella olevasi Jeesuksen, se on sinun asiasi.

Onko sulla joku Jeesus-syndrooma vai pakkomielle Rukoilijasirkan uskosta?
Miksi ihmeessä lykkäät Jeesusta allergia ja sukulaiskeskusteluun?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotirottako:
Minusta koko juttu näyttää keksityltä . Alunperin kirjoittaja tarkoitti mukamas "omaa miestään " , mutta kaatui omaan tyhmyyteen , kun yleensä aviopuoliso tietää kyseisen asian . Ei se mitään . Hyvä on että tyhjästä saatiin 3 sivun juttu !
huvitti hiukan tuo ap:n nikki avauksessa "kasvisten voimalla". minkäs muun sitä vegetaristi???
Eli sen mukaan olisi kasviksia kuitenkin ollut tarjolla, onko ne pakko olla samannäköisiä kuin ne grillipihvit. ei sekasyöjät osaa tehdä soijamössöpihvejä jotka näyttäisi myös lihalta, en ainakaan minä
Mutta kun ei se ap ole missään vaiheessa valittanut siitä lihasta tai siitä miltä kasvikset näytti, vaan siitä, että häntä alettiin haukkua.
mutta sitä minä ja pari muuta jäi odottamaan että mistä se haukkuminen alkoi, ei varmaan siitä että ei lautaselleen grillimakkaraa ottanut. en minäkään grillimakkarasta tykkää ja saatan jättää grilli"herkut" väliin jos ei muuta ole.
Eli ei ap kertonut sitä millä tapaa hän asiansa itse ilmaisi.
sanoiko vain a) en eettisistä tai tervydellisistä syö lihaa
vai b) en ymmärrä lihansyönti
c) voi eläinraukkoja kun joutuvat kärsimään
vai jopa d) kaikki eläinsyöjät on raakalaisia ja karjankasvattajat myös
Tuo kun olisi valaissut jonkunverran asiaa.
Ja sitten että puolustaako mies, niin meillä ei kyllä puolustaisi jos minä jotakin suureen suuria sammakoita latelisin ulos suustani tai alkaisin haastamaan riitaa. saattaisi sanoa että "suu kiinni"
Mä en ole edes koko ketjua lukenut ja tiedän, että ap kertoi, ettei pidä lihasta, hän ei ollut menossa sinne syömään. Haukut sai oman miehensä serkun mieheltä, joka ei hyväksynyt ap:n vastausta, ettei pidä lihasta.
Ja ap lähti kävellen kotiin ja oma miehensä juoksi ihan kohta perässä.
Sulle vois sanoa tuon; suu kiinni!

 
eI AP:N EDES OLIS TARVINNUT PERUSTELLA ...hups.en jaksa korjata..omaa lihattomuuttaan tuossa tilanteessa!!!!
Mutta kun on sitten näitä heikkoitsetuntoisia immeisiä jotka kokevat heidän ruuistaan kieltäytymisen torjuntana niin eihän sille mittään mahda! Hyvä ap että lähdit, ei se ollut sun paikkas. =)
 
tyttöjen äiti
Itse en syö ollenkaan verestä tehtyjä ruokia. Ei siihen mulla ole mitään muuta syytä, kun etttä se jotenkin etoo mua. En ole ikinä edes maistanut, en edes kouluaikana. Haju itsessään alkaa jo kuvottaa. En myöskään juo kahvia, ja sitä olen joutunut joillekin mieheni sukulaisille selittämään moneen kertaan. Jotkut ovat luulleet, että olen vaan niin hienohelma, ettei kelpaa tavallinen kahvi jne.... Ja kukaan ei edelleenkään meinaa muistaa, etten juo kahvia, vaikka ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä. Joissain kyläpaikoissa ei sitten tarjota edes vettä, jos ei kahvia ota. Se on joskus tuntunut loukkaavalle.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mitä vittua mä sitten syön jos en hedelmiä ja vinhanneksia ja tuolla ei siis ollu mitään muuta ,kuin makkaraa ja jotain lihavartaita,mutta enhän mä sinne ollu syömään menossakaan!!!!!!!
Niin että et ollut menossa syömään, etkä suuttunut koska ei ollut kasvispöperöö tarjolla? Et siis odottanut mitään tarjottavaa??
en odottanut mitään syötävää!!!
piti vaan hetken olla ja hengähtää ,kun on todella raskas viikko ollu takana,mutta sainkin paskaa niskaani. olis vaan vissiin pitäny ahtaa se saatanan makkara kituusiini.

ASIAN SANOIN:
en syö lihaa koska EN pidä siitä.
ja siitä kaikki solvaaminen alkoi
No niihän mä aattelinkin, tarkistin vaan kun monet tässä ketjussa meinaa että asia oli päinvastoin. Mun puolesta saat olla syömättä makkaraa ja ihmettelen kovasti kuinka sua on kohdeltu.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Joutuuko lihansyöjät perustelemaan lihansyöntään?
Ei..
Jos kaikki maailman ihmiset söisi kasviksia ei olisi nälänhätää :)
Lihansyönti on minun mielestäni paljon vaikeampi perustella. Ja onneksi kukaan ei vaadi sitä, niin saan syödä, mitä haluan.

Mutta jännä sekin, että jos ei juo alkoholia, se pitää perustella, vaikka alkoholin juomista ei tarvitse. :kieh: Siinäkin, alkoholin juomninen on vaikeammin perusteltava asia.
 

Yhteistyössä