Lempiruoka!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä syödään arkena helppoja ruokia: makaronilaatikko, pinaattikeitto, nakkikeitto jne.jne Vkl:sin sitten jotain vähän työläämpää ja "parempaa", vaikkapa aasialaista ruokaa... Yksi kestosuosikki ja helppo on kanakastike, jota voi syödä makaronin, riisin tai perunoiden kanssa. Paketti kanaa, sipulia, valkosipulia, vähän tomaattipyrettä, mausteita oman maun mukaan, purkki kermaa. Tää on helppo ja nopee!!! Niin ja tietysti hyvää :)

kalakeittoa,lihakeittoa,lasagnea,kalapuikot ja perunamuussi kinkkukiusausta,kanaa,riisiä nuudeleita,perunamaitoa,pizzaa,karjalanpaistia,poronkäristystä..viikonloppuisin esim,pihvi+maustevoi salaatteja..siinä jotain :p

Spagetti+ jauhelihakastike, Lindstöminpihvit+muusi, Risotto, kanakastike+ riisi (monta eri kastikevaihtoehtoa), Lohilaatikko,Siskonmakkarakeitto, jauhelihakeitto, Stroganoff+perunat, Makaroonilaatikko, Lihapullat+muussi, Kalapuikot+muussi, Nakkikastike ja perunat, Nakkikeitto, Lasagne, Oma tekemä pizza ym.

Meidän perheen pojille maistuu nämä ja pyörii usein vaihtelevasti nämä lemppariruoat....Olen tykännyt aina ruoanlaitosta ja nyt pyrin kun kotona olen niin itse sitä alusta asti laittamaan jokapäivä. Välillä laiskottelen ja otan valmiita annoksia pakkasesta pojalle. Perunamuussinlaitto tökkii ja kovaa välillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2005 klo 23:08 Satu kirjoitti:
Spagetti+ jauhelihakastike, Lindstöminpihvit+muusi, Risotto, kanakastike+ riisi (monta eri kastikevaihtoehtoa), Lohilaatikko,Siskonmakkarakeitto, jauhelihakeitto, Stroganoff+perunat, Makaroonilaatikko, Lihapullat+muussi, Kalapuikot+muussi, Nakkikastike ja perunat, Nakkikeitto, Lasagne, Oma tekemä pizza ym.

Meidän perheen pojille maistuu nämä ja pyörii usein vaihtelevasti nämä lemppariruoat....Olen tykännyt aina ruoanlaitosta ja nyt pyrin kun kotona olen niin itse sitä alusta asti laittamaan jokapäivä. Välillä laiskottelen ja otan valmiita annoksia pakkasesta pojalle. Perunamuussinlaitto tökkii ja kovaa välillä.

Niin ja karjalanpaisti on ollut suosikki myös...

Meilläkin usein jauhelihakastiketta, sit kanakastiketta on myös usein . Meillä on lähes aina perunoita (kokonaisia keitettyjä), mies voisi syödä niitä vaikka kuiviltaan.. Niin paljon se niitä rakastaa:)

Meillä taas syödään perunaa/riisiä/pastaa aika harvoin. Ne vaatii aina kastiketta... Korvaan ne yleensä vaihtelevilla kasviksilla. Meillä ei oo oikeestaan vakioruokia kun en osaa seurata reseptejä kovin hyvin... :ashamed: Kanaa syödään tosi paljon. Tänään tein kikhernepihvejä resptin mukaan ja ne onnistu :o :D :p

meillä tehdään samoja ruokia kuin kouluissa, eli katon lehdestä kerran viikossa mitä missäkin koulussa on ruokana ja teen niistä sitten oman listani. tulee sopivasti vaihtelua ja suht terveellistäkin ruokaa vielä

Yhteistyössä